Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko kulkea Tokmannilta ostetuissa vaatteissa?

Vierailija
24.01.2019 |

Jos vaate olisi hyvälaatuinen, mutta ostettu Tokmannilta. Ei ehkä se, että sen itse tietää, häiritse niin paljon. Mutta se pieni mahdollisuus, että joku huomaa että se vaate on Tokmannilta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita päälleni mitään alle 500e vaatetta alusvaatteita lukuunottamatta.

Terkkuja granista

Vierailija
22/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitätkö sinä ap vaatteisiis aina kyltin, jossa kerrotaan, mistä olet vaatteesi ostanut? Oletko rehellinen? ettei vaan Tokmannin pusero ole saanut helmaansa Stokkan kylttiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalla myydään nykyään paljon huonompaakin laatua. Ei ihme, että menee kohta nurin.

Vierailija
24/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laita päälleni mitään alle 500e vaatetta alusvaatteita lukuunottamatta.

Terkkuja granista

Oho nolla jäi puuttumaan. Tarkoitin siis 5000e.

😂

Vierailija
25/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä en olisi kehdannut, mutta kun ikää on 27, niin hyvin voisin ostaa vaatteita Tokmannilta, jos sattuisin löytämään jotain omaan makuun sopivaa. Halpa-Hallista olen ostanut joitain vaatteita. 

Vierailija
26/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaamattomuus on joidenkin jälkeenjääneiden juttuja.

Hohhoijaa voisi sanoa.

Vierailija
27/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta saa myös adidasta jne.  ja jos ei käy Tokmannilla itse niin mistä tietää mitä Tokmanni myy?

Vierailija
28/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stokkalla myydään nykyään paljon huonompaakin laatua. Ei ihme, että menee kohta nurin.

Niin. Hinta vaan edelleen on sitä samaa stokka hintaa.

Katoin jotain pyyheitä ja netissä maksoivat noin kolmanneksen stokan hinnasta!!

Ei kyllä kuluttajia kusettamalla kovin pitkälle pärjää. Lyhytaikaisesti tietty voitto menee ylös sen ajan kun asiakkaat eivät vielä ole huomanneet että hinta laatu on mennyt paskaksi. Mutta sitten sen jälkeen kun asiakkaat ovat hävinneet voi hyvinkin olla etteivät ne koskaan enää uudestaan astu kauppaan.

Vierailija
29/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ulkona on -21 astetta tai enemmän niin kelpaa rytkyt kuin rytkyt, ostopaikasta viis (btw, mitä vikaa muka Tokmannissa..?). Pääasia että pysyy lämpimänä eikä palele.

Vierailija
30/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kehtaisin ja voin sanoa että en 100% varmuudella tunnistaisi kadulla ihmisen päältä jos hänen joku vaate on Tokmannilta.

Vierailija
31/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta saa myös adidasta jne.  ja jos ei käy Tokmannilla itse niin mistä tietää mitä Tokmanni myy?

Ei välttämättä tiedä että vaatteet ovat juuri sieltä mutta kyllä sen huomaa että ovat jotain halpaa skeidaa tyyliin prisma-tokmanni-hm kuitenkin.

Vierailija
32/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ihan tosissanne ettette muka huomaa mikä on laatu? Kuoseja yhdistää sellainen ihme harmaus ja tunkkaisuus, "värikkäissäkin" vaatteissa. Kokeilin yhtä paitaa Halpa-Hallissa juuri jossa oli siedettävä väri mutta vaate oli ihan kuin jostain koripunoksesta neulottu. Todella outo ja epämukava materiaali. Yhden kivan pitkän neuleen löysin mutta se oli 100 % viskosia tms ja niin sähköinen että se tarttui koko matkalta vartaloon kiinni kuin takiainen. Aika hauska näky kun kyseessä oli pitkä villatakki. Lisäksi se rätisi ja yritti tarttua sovituskopin verhoon ja kun vein sen paikalleen se roikkui tönkkönä kuin sotamies vartiossa ja liimasi hihansa naapurirekin vaatteisiin. Harvoin mulla on ollut vaatekaupassa noin hauskaa kuin sen vaatteen kanssa tapellessa :D.

Vierailija
33/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin ja olen monesti tehnytkin

Vierailija
34/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee.

Vierailija
35/35 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan ja kuljen. . Tämänhetkinen talvitakkini on tosi Halpa-Hallista, mutta farkut Tokmannista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä