Tapailumies polttaa säännöllisesti pilveä, miten suhtautua?
Mies on sitä mieltä, että kannabis on "lääke" eikä se siten haittaa pidemmässäkään käytössä. Itse olen eri mieltä. Minusta päivittäinen tarve päihdyttää itsensä on epänormaalia ja uskon tutkimustuloksiin, joissa kannabiksen pitkäaikainen käyttö passivoi ihmistä ja etäännyttää reaalimaailmasta.
Miten on, onko jollakin asiasta parempaa tietoa? Olen itse tavoitteellinen, 30+ nainen ja mies 40+. Miehen elämä tuntuu olevan tällä hetkellä muutenkin vähän sekaisin enkä halua itselleni hoivaajan roolia. Kuulemma pilvi auttaa keskittymään töihin jne.
Onko jollakin elämässään pärjäävä, älykäs ja tasapainoinen mies, joka silti kokee jokailtaiseksi tarpeeksi käyttää kannabista ja vielä väittää sen olevan terveellistä?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä kyllä jaksan ihmetellä, että miten tuollaiset pilviveikot kyllä kiinnostaa naisia, mutta tälläinen tavis ei kyllä herätä kiinnostusta.
M36
Todellakaan ei miehestä näy millään tavalla päälle se, että käyttää kannabista päivittäin.
Kukin tavallaan. Jos joku pössyttelee niin pössytelköön mutta yhtään en jaksa sitä kuuppa kuutamolla pyörimistä katsella.
Hyi olkoon. En suostuisi katselemaan edes kerran viikossa pössyttelevää ukkoa.
Itse en haluaisi miestä joka polttaa pilveä. Ei edes silloin tällöin. Sellanen tyyppi ei miellytä itseäni!
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita pilviukko kun voi saada normaalinkin joka ei tarvitse aineita elääkseen?
Näin! Tätä mieltä olen itsekin, en katselis mitään pilviveikkoa. Näkyis se päälle päin tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kukin tavallaan. Jos joku pössyttelee niin pössytelköön mutta yhtään en jaksa sitä kuuppa kuutamolla pyörimistä katsella.
Saanko kysyä, mistä alapeukku? Onko olemassa jokin erityinen syy, miksi minun pitäisi jaksaa katsella pilviveikkoa, varsinkaan omissa nurkissani?
En tuomitse pössyttelijöitä.. oma avomies pössyttelee silloin tällöin kun se rentouttaa, ja oon joskus maistanut pilvee ni en mennyt sekaisin tai häiriintynyt tuli rento olo...
En nykyään pössytä, kun mulle riittää tupakka (mikä on epäterveellistä kuin pilvi) pilvestä ei tuu syöpää eikä siihen kuole, ja jotkut käyttää pilveä kipuihin/särkyihin...
Te jotka ette ole maistalleet, niin ette kaikkee tiedä pilvestä tai näin luulen...
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse pössyttelijöitä.. oma avomies pössyttelee silloin tällöin kun se rentouttaa, ja oon joskus maistanut pilvee ni en mennyt sekaisin tai häiriintynyt tuli rento olo...
En nykyään pössytä, kun mulle riittää tupakka (mikä on epäterveellistä kuin pilvi) pilvestä ei tuu syöpää eikä siihen kuole, ja jotkut käyttää pilveä kipuihin/särkyihin...
Te jotka ette ole maistalleet, niin ette kaikkee tiedä pilvestä tai näin luulen...
Enkä haluakaan tietää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä haluakaan tietää...
Eikä tarvitse tietää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä kyllä jaksan ihmetellä, että miten tuollaiset pilviveikot kyllä kiinnostaa naisia, mutta tälläinen tavis ei kyllä herätä kiinnostusta.
M36
No, kai miehessä on muitakin ominaisuuksia kuin tuo kannabiksen käyttö. Ehkä sinä et ole missään mielessä kiinnostava tapaus, jos kerran huumemiehetkin vie kiinnostavuudessaan voiton.
No itselle olisi kyllä naisessa ehdoton turnoff kannabis, että kyllä ihmettelen.
M36
Suhde loppuisi siihen paikkaan. Miten joku viitsii tapailla näitä huume-luusereita?
Vierailija kirjoitti:
Mies on sitä mieltä, että kannabis on "lääke" eikä se siten haittaa pidemmässäkään käytössä. Itse olen eri mieltä. Minusta päivittäinen tarve päihdyttää itsensä on epänormaalia ja uskon tutkimustuloksiin, joissa kannabiksen pitkäaikainen käyttö passivoi ihmistä ja etäännyttää reaalimaailmasta.
Miten on, onko jollakin asiasta parempaa tietoa? Olen itse tavoitteellinen, 30+ nainen ja mies 40+. Miehen elämä tuntuu olevan tällä hetkellä muutenkin vähän sekaisin enkä halua itselleni hoivaajan roolia. Kuulemma pilvi auttaa keskittymään töihin jne.
Onko jollakin elämässään pärjäävä, älykäs ja tasapainoinen mies, joka silti kokee jokailtaiseksi tarpeeksi käyttää kannabista ja vielä väittää sen olevan terveellistä?
V o i e l ä m ä m i k ä "kirjailija" t a a s. P a s s i i v i s a g r e s s i i v i s t a p a s"k a N l ä s s y t t ä m i s t ä, j o s s a p i d ä t i t s e ä s i v i e l ä j o t e n k i n "parempana" i h m i s e n ä, v a i k k a o l e t i l k e ä ja v i t t "um"ainen k u"s i p ä ä . T a "p a i t t e s. O l e t v a j a k k i
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikainen säännöllinen käyttö aiheuttaa lähes aina psyykkisiä oireita ja persoonallisuuden muuttumista. Kannabispsykoosi on yleinen niillä, jotka käyttävät pitkään päivittäin tai useita kertoja viikossa. Kokemusta on. Tunnen ainakin puolen tusinaa ihmistä, joille on näin käynyt. Eivätkä käyttäjät välttämättä ole rauhallisia. Jos käyttö estyy, polttajat voivat olla erittäin ärtyneitä tai pahempaa. Sinuna en todellakaan sekaantuisi moiseen varsinkaan, jos olet perhettä suunnittelemassa.
Persoonallisuus saattaa muutua vaikka lukisit kirjan. Kannabis ei aiheuta kuin marginaalille mitään pysyvämpää. Sen mielihyvä riippuvuus on kuitenkin suuri ja ihmiset nitkuissaan kiukuttelevat kun pilvet loppuu. Pilveä polttaa vaan nykyään niin moni ettei siinä ole sitä glamouria ja rebeliä joka minun nuoruudessani oli. Nykyään sitä blaadaa kaikki perusjuntitkin. Kuitenkin valistuksen pitäisi pystyä hahmottamaan asioiden todellinen laita eikä lisäillä extroja joukkoon kuten teet. Se valhein valistaminen johtaa vain uusiin käyttäjiin jotka huomaavat ettei tästä näin käynytkään.
Juu, kyllähän se totta on, että jos kannabista polttelee säännöllisesti ja tiheään, se tylsistyttää ja tekee jotenkin aloitekyvyttömäksi - kuten mikä tahansa päihde, se ei ole hyväksi jatkuvasti käytettynä. Mietipä, miten suhtautuisit, jos mies tissuttelisi joka ilta - vetäisi vaikka pikku kännit, ei nyt ihan örveltäisi, mutta pienessä sievässä olisi kuitenkin?
Minun oma mielipiteeni on sekä juomisesta että kannabiksen polttelusta, että silloin tällöin - ehkä kerran kuukaudessa - on ihan ok, mutta en kyllä katselisi semmoista kumppania, joka pössyttelisi tai joisi alkoholia joka ilta.
Rupea sinäkin tupruttelemaan, niin se auttaa sinua ehkä päättämään, haluatko aloittaa seurustelun.
Vierailija kirjoitti:
Tunnettuja julkkiksia, jotka pössyttelevät itse ja/tai tukevat sitä täysin:
Anne Hathaway
Jennifer Aniston
Cameron Diaz
Kirsten Dunst
Jennifer Lawrence
Megan Fox
Cara Delevingne
Amy Schumer
Natalie Portman
Whoopi Goldberg
Brad Pitt
Willie Nelson
Matthew McConaughey
Steve Jobs
Rihanna
Kevin Smith
Lady Gaga
Patrick Stewart
Joe Rogan
Charlize Theron
Madonna
Justin Bieber
Johnny Depp
Oprah Winfrey
George Clooney
Justin Timberlake
ja
Barack Obama
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllähän se totta on, että jos kannabista polttelee säännöllisesti ja tiheään, se tylsistyttää ja tekee jotenkin aloitekyvyttömäksi - kuten mikä tahansa päihde, se ei ole hyväksi jatkuvasti käytettynä. Mietipä, miten suhtautuisit, jos mies tissuttelisi joka ilta - vetäisi vaikka pikku kännit, ei nyt ihan örveltäisi, mutta pienessä sievässä olisi kuitenkin?
Minun oma mielipiteeni on sekä juomisesta että kannabiksen polttelusta, että silloin tällöin - ehkä kerran kuukaudessa - on ihan ok, mutta en kyllä katselisi semmoista kumppania, joka pössyttelisi tai joisi alkoholia joka ilta.
Jos polttaa säännöllisesti se ei juurikaan vaikuta muuta kuin rentouttavasti. Et varmaan katselisi kahvin juojaakaan. Ihan sama loogisuus. Jos juon 0.33l oluen, joka päivä ruoan kanssa, mutten enempää et katselisi minua? Mielestäni sinä olet se jolla ei ole ihan käsitteet kohdallaan.
Jos tykkäät mielialanvaihteluista ja hitaista aivoista niin mikäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
M36
Olen hylännyt pilviveikon sen jälkeen kun paljastui, että polttelee. Kiinnostuksen herääminen vaatii kuitenkin muutakin kuin sen, että polttaa tai ei polta. On aika vähän yhteistä jos molemmat eivät polta, mutta siinä kaikki jolle perustaa yhteinen elämä.
pilvenpolttajien karisma kuin käske miestäsi pukeutumaan Che Guevaaraa.