Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gradun palautuksen jälkeinen ahdistus

Vierailija
24.01.2019 |

Olenko ainoa, jota ahdistaa nyt kun on palauttanut gradun? Koko ajan tuskailen gradussa olevia yksittäisiä epähuomiossa jääneitä kirjoitusvirheitä ja mahdollisia virheellisiä viittauksia. Yhdessä kohdin gradussani lainaan erään teoksen sivua 77. Kyseisessä kappaleessa on myös osittain sisältöä sivulta 78, mihin en epähuomiossa viitannut.

Ei tullutkaan palautuksen jälkeen euforista olotilaa, niin kuin lupailtiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa.

Minua ahdistaa esseen palautus. Kirjoitin sen kuulausi sitten enkä ome palauttanut kun on ihan paska

Vierailija
22/24 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takia sitä gradua ei IKINÄ enää avata sen jälkeen kun se on palautettu. On ihan tasan varmaa että silloin silmiin osuu jokin nolo kirjoitusvirhe. Tunge se jonnekin syvälle komeroon äläkä koske siihen enää ikinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tän takia sitä gradua ei IKINÄ enää avata sen jälkeen kun se on palautettu. On ihan tasan varmaa että silloin silmiin osuu jokin nolo kirjoitusvirhe. Tunge se jonnekin syvälle komeroon äläkä koske siihen enää ikinä!

Itsellä on gradu vielä kesken, mutta sama pätee kandiin: avasin kandin tutkielmani tiedoston noin vuosi sen jälkeen, kun olin sen palauttanut, ja jo johdantoluvun ensimmäisellä sivulla silmiin osui kirjoitusvirhe. Suljin tiedoston enkä ole sitä sen koommin avannut, enkä varmaan koskaan avaakaan.

Vierailija
24/24 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni lohdutti minua aikoinaan "hetken häpeä mutta ikuinen kunnia!" Piti paikkaansa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän