Työkaveri tänään ”sairaana”, eilen ei ollut merkkiäkään sellaisesta..
Huoh! Eilen ei vaikuttanut yhtään kipeältä, tänään FLUNSSA. En usko.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Krapulassa
Krapula on kyllä oikeasti sairaus, kansainvälisessä tautiluokituksessa on alkoholin käytön aiheuttamat vieroitusoireet luokiteltu sairaudeksi.
Oma 17v heräsi eilen aamulla oksensi kaaressa kaksi kertaa, ja painui nukkumaan. Tänään lähti normaalisti kouluun. Eikä kyllä ollut kankkunen, oli edellisen illan kotona mun kanssa. Eikä mikään ruuan aiheuttamakaan, kun samaa ruokaa söi koko perhe, vain hän oksensi. Ei kuumetta ei mitään muuta, vain toi pahoinvointi.
Vierailija kirjoitti:
Oma 17v heräsi eilen aamulla oksensi kaaressa kaksi kertaa, ja painui nukkumaan. Tänään lähti normaalisti kouluun. Eikä kyllä ollut kankkunen, oli edellisen illan kotona mun kanssa. Eikä mikään ruuan aiheuttamakaan, kun samaa ruokaa söi koko perhe, vain hän oksensi. Ei kuumetta ei mitään muuta, vain toi pahoinvointi.
Vatsatauti voi mennä ohi tosi nopeastikin. Nuoret kyllä paranee nopeasti.
Otan sairauslomaa kun kuukautiset alkaa.
N28
Vierailija kirjoitti:
Meillä aikoinaan yksi oli päivän poissa kun oli kuulemma korvatulehdus. Voiko aikuisella olla?
Viimeisin korvatulehdus mulla oli 38-vuotiaana. Sitä edeltävä 34-vuotiaana. Tulee yleensä flunssan kaveriksi. Sairaslomaa sain 2 pv viikonloppua vasten. Sitä aiempaan en hakenut, kun olin liiankin tunnollinen työntekijä ja kärsin järkyttävästä korvakivusta töissä.
Mulla tuli kerran yksi flunssa just tuolleen...vähän väsytti töissä mutta lähdin silti illalla ulos syömään kun oli perjantai ja homma oli sovittu etukäteen. Mittasin lämmön vielä ennen lähtöä kun oli vähän kumma olo ja se oli normaali (36,3).
Oikeasti kolmannen ja neljännen ruokalajin kohdalla yhtäkkiä vaan hävisi makuaisti :D Sitten alkoi nenä valumaan ja tuli kuumeinen olo.
Onneksi oli vain 5 ruokalajin menu, kun pääsin kotiin niin kuumetta oli 38,6. Ei tullut hiipien tämä.
Vierailija kirjoitti:
Otan sairauslomaa kun kuukautiset alkaa.
N28
Ja minä kun juoksuaika alkaa kerran kk.
Allekirjoittanut kuulosti viime sunnuntaina aivan normaalilta itseltään. Maanantaina heräsi karmean viskibasson ja liman tunteen kanssa. Eli joo, tämä on mahdollista.
Mä jouduin kerran lähtemään töistä kun iski aivan jäätävä vesiripuli.Mitään muuta oiretta ei ollut ja kyllä siinä työkaverit katsoivat vähän nenänvarttaan pitkin että miten niin mahatauti.