Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri tänään ”sairaana”, eilen ei ollut merkkiäkään sellaisesta..

Vierailija
24.01.2019 |

Huoh! Eilen ei vaikuttanut yhtään kipeältä, tänään FLUNSSA. En usko.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi omista asioistasi.

Vierailija
22/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä aikoinaan yksi oli päivän poissa kun oli kuulemma korvatulehdus. Voiko aikuisella olla?

Mä oon sairastanut ensimmäisen korvatulehduksen 22-vuotiaana ja sen jälkeen vähintään kerran vuodessa.

N27

Onko putket?

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:stä tulisi hyvä vakuutusyhtiölääkäri.

Vierailija
24/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh! Eilen ei vaikuttanut yhtään kipeältä, tänään FLUNSSA. En usko.

ne on täsmäviruksia jotka iskevät sillon kun haluaa ja parantuvat kun haluaa.aika monella tuntuu olevan toi ominaisuus kun ei huvita mennä töihin.noi ihmiset ovat omasta mielestään kovin fiksuja hienoine ideoineen ja uskovat että kukaan ei tiedä asian oikeaa laitaa mutta lopulta vain hän itse uskoo keksittyyn tarinaansa ja kaikki muut tietävät asian oikean laidan.

Vierailija
25/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:stä tulisi hyvä vakuutusyhtiölääkäri.

Tai työpaikkalääkäri.

Vierailija
26/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi eilen keskiviikon kunniaksi viinaa ja makaa krapulassa kotona. Käräytä työnantajalle!

Vierailija
27/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa vttu.

Mieluummin olisin siellä työpaikalla sinun ja muiden hapannaamojen seurassa kuin kotona joka ikinen lihas poskista varpaisiin KIPEÄNÄ, kuumehorkassa sängyssä pyörien, rinta tulessa ja keuhkot täynnä limaa, katkonaisia unia nähden. 

Terkuinn: yllättäen tiistai-iltana työpäivän jälkeen sairastunut.

Vierailija
28/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan se minä. Eilen ihan hyvä olo. Yöllä nousi 39 asteen kuume ja influenssa päällä. Töihin ilmoitin, että flunssa ja menin lääkäriin hakee saikkua ja siellä kertoivat, että tämä on influenssa eikä flunssa. Alkoi aivan tyhjästä. Ei mitään vuotavaa nenää tai kipeää kurkkua. Nousi vaan kuume. Nii että terkkuja, kohta oot varmaan säkin sairas. :)

Vierailija
29/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinnittelin töissä maanantain ja tiistain sairaana mutta eilen oli pakko mennä hakemaan saikkua. Saanko tästä urotyöstä mitalin sulta ap?

Vierailija
30/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä aikoinaan yksi oli päivän poissa kun oli kuulemma korvatulehdus. Voiko aikuisella olla?

Kyllä voi, mutta meneekö se tosiaan päivässä ohi?  No tietysti jos heti sai siihen antibiootit, niin ehkä sitten.

Minulle tuli 46-vuotiaana raju korvatulehdus, mutta sitä ennen oli ollut muita enteitä,  sitkeä flunssakierre ja yksi poskiontelotulehdus.  Sitten se iski korvaan ja keskellä kaunista kesää.  Vaikka sain siihen heti lääkkeet, se jatkoi jylläämistään ja viimein puhkesi tärykalvo.  Vuoden verran sitäkin hoideltiin eri tavoin kunnes oli pakko tehdä leikkaus eli tärykalvon paikkaus.  Luulin sen olevan pikkujuttu, mutta enpä ole ikinä ollut niin kipeä leikkauksen jälkeen kuin silloin.  Kun on sentään muutama muukin leikkaus elämässä koettu.  

Ei mene, mutta ei sen takia tarvi olla pois töistä, koska se ei tartu. Mäki oon korvatulehduksen takia ollut päivän poissa. Kävin silloin lääkärissä ja olin sitten sen päivän poissa kokonaan pomon luvalla, kun aika oli iltapäivällä. Seuraavana päivänä menin jo normisti töihin vaikka oli tulehdus.

Vierailija
31/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaa nousta ihan ilman mitään muita sen kummempia oireita kuume yhtäkkiä 39 asteeseen vaikka joitakin tunteja aiemmin olen vaikuttanut ihan terveeltä.

Vierailija
32/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, mutta meneekö se tosiaan päivässä ohi?  No tietysti jos heti sai siihen antibiootit, niin ehkä sitten.

Minulle tuli 46-vuotiaana raju korvatulehdus, mutta sitä ennen oli ollut muita enteitä,  sitkeä flunssakierre ja yksi poskiontelotulehdus.  Sitten se iski korvaan ja keskellä kaunista kesää.  Vaikka sain siihen heti lääkkeet, se jatkoi jylläämistään ja viimein puhkesi tärykalvo.  Vuoden verran sitäkin hoideltiin eri tavoin kunnes oli pakko tehdä leikkaus eli tärykalvon paikkaus.  Luulin sen olevan pikkujuttu, mutta enpä ole ikinä ollut niin kipeä leikkauksen jälkeen kuin silloin.  Kun on sentään muutama muukin leikkaus elämässä koettu.  

Ei mene, mutta ei sen takia tarvi olla pois töistä, koska se ei tartu. Mäki oon korvatulehduksen takia ollut päivän poissa. Kävin silloin lääkärissä ja olin sitten sen päivän poissa kokonaan pomon luvalla, kun aika oli iltapäivällä. Seuraavana päivänä menin jo normisti töihin vaikka oli tulehdus.

Sulla tais olla lievä korvatulehdus. Minä en ainakaan pystynyt edes syömään kiinteää ruokaa kun purentakin sattui tai ei edes pystynyt turvotuksen vuoksi. 3 päivää antibioottikuurin jälkeen alkoi paraneminen. Myös antibioottitippoja laitoin korvaan. Mulla ei ainakaan hermot olis kestänyt kivun takia töissä.

Vierailija
33/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen ärsyttää mua aivan huimasti. Meilläkin riittää näitä elämäntapasaikettajia, jotka on ma töissä ihan kunnossa, ti-to poissa kovan flunssan takia ja pe taas täysin terveenä töissä. En tiedä tajuaako ne, että flunssa ei todellakaan parane kolmessa päivässä jäljettömiin.

Vierailija
34/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyylä! Pidä huoli omista asioistasi!!! Teillä on varmaan ihana työilmapiiri.

Ha, erinomainen päätelmä.

Minäkin olin eilen pois ja aloittajan kaltainen työkaveri soitti minulle ja tiedusteli missä olin. Olin asianmukaisesti ilmoittanut esimiehelle, soittaja ei millään tavalla ole minun esimies.

Sanoi eihän se hänelle kuulu, niin no eipä tosiaan kuulu.

Sanomattakin selvää että työilmapiiri on mielestäni kamala - hänen ympärillään.

Olin viimeksi pari päivää poissa yli vuosi sitten, keuhkoputkentulehduksessa joka tietysti osui lähinnä viikonlopulle. Ja menin takaisin töihin heti kun antibiootti tepsi.

Vierailija
35/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Mulla oli parikymppisenä korvatulehdus ja se kipu on pahinta mitä olen kokenut. En ole synnyttänyt, joten siihen en osaa verrata, mutta kipu tuli täysin yllättäen, kuin joku olisi lyönyt piikin korvasta päähän. Ja sitten tunsin sen aina kun liikutin päätä, puhuin, kävelin tai mitä vaan. Saati jos kallistin päätä. Kipu oli niin kova, että vollotin kuin pikkulapsi. Että en ihmettele, että pikkulapset itkevät korvatulehduksessa. Ja sellaisena ei kyllä töitä tehdä. Olin tuolloin koulussa ja yritin lukea tenttiin, ei siitä tullut mitään.

Vierailija
36/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mulla ei mene yksikään työpaikka terveyden edelle.

Vierailija
37/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea näitä täältä saikulta kotoa. Tulee tunne, että olette kateellisia.. sairaalle? Mitä järkeä?

Vierailija
38/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireet pahenee yleensä muutamassa tunnissa tai puolessa vuorokaudessa. Ja joo, ei sitä jokaista päänsärkyä tai kurkkukipua heti valiteta työkavereille. Tai epämääräistä lihassärkyä. Useinhan iltaisin olot huononee jos on niin päin menossa tai vasta yöllä.

Ärsyttää myös nämä jotka kommentoi että et sä kyllä tukkoiselta kuulosta kun palaa töihin. No eihän joka flunssaan nuha tai tukkoisuus tulekaan, ja silti voi olla kamalampi olo kuin nuhaflunssassa.

Vierailija
39/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan päivässä 3tuntia päivässä merkkiäkään sairaudesta jos ei tiedä mutta eläkkeelle vuoden päästä kuulemma.

Vierailija
40/49 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ihan joku muu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tais olla lievä korvatulehdus. Minä en ainakaan pystynyt edes syömään kiinteää ruokaa kun purentakin sattui tai ei edes pystynyt turvotuksen vuoksi. 3 päivää antibioottikuurin jälkeen alkoi paraneminen. Myös antibioottitippoja laitoin korvaan. Mulla ei ainakaan hermot olis kestänyt kivun takia töissä.

Korva- tai välikorvatulehdus voi myös levitä aivoihin/leukaluuhun jos sitä ei hoida pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme