Kun intissä ei edes lämmintä ruokaa saa!
Repesin ihan täysillä luettuani Hesarin tämänpäiväisen uutisen. Joku mamma suivaantunut, kun ei poijjalleen edes LÄMMINTÄ LOUNASTA enää intissä tarjota! Kyllä ovat v*hervassarit tämänkin maan nyt lopullisesti mädättäneet, ensin kasvisruokaa ja tämäkin vielä!
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005975862.html
(Oikeesti: ei se, että ruoka on lämmin, mitenkään sitä energiasisältöä lisää. Voipa oikeassa sodassakin tulla aikoja, ettei pääse nauttimaan äidin makaronilootasta. Intti on intti eikä mikään päiväkoti.)
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset saman ikäiset vähän tummemmat tapaukset marisee siitä kun heille valmiiksi tehty lämmin ruoka joka heille vielä ilmaiseksi tarjotaan ruokalassa on heidän makuunsa mautonta.[/quot
Mautonta moskaa se onkin niinkuin kaikki muukin laitosruoka koulu-, sairaala-, vanhustenhoito- ym
Tämähän johtuu uudesta ruokavallankumouksesta ja terveysintoilusta jotka sairastuttavat ihmiset.
Ruuassa täytyy olla PROTEIINEJA, RASVAA, MAUSTEITA ja SUOLAA mieluusti voita ja täysmaitoa, eikä mitään ituhippirasvaa ja kurria kasviksilla.
Hakee sitten pikkuisen janipetterinsä pois sieltä intistä peräkammariin fortnitea pelaamaan.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Monet kommentit ovat sitä, että kyllähän miehen pitää vankilan uhalla olla metsässä syömässä "p*skaa" ja palvella maataan. Muuten on vellihousu ja takaisin äidin helmoihin.
Mielenkiintoista tässä on se, että kommenttien kirjoittajat ovat itse patalaiskoja ja lihavia naisia, jotka uikuttavat heti jos hallitus ehdottaa töihin menoa eikä kaikkea katettaisi nenän eteen veronmaksjien rahoilla. Ymmärtäisitte edes hävetä.
Asiaa. Mä aloin näistä kommenteista jo epäillä että olen jotenkin tärähtänyt, kun mun mielestä ei ole yhtään hassua että siellä skuttassa ei saa joka päivä kolmea lämmintä ruokaa.
Mulla on muuten yksi tuttu joka on käynyt intin Armeniassa. Kestää 2 vuotta ja niillä on rajavahtikomennuksia keskellä ei-mitään jotka kestää 2 viikkoa kerrallaan. Siellä ruokahuolto tuo perunoita ja leipää ja jos meinaa jotain leivän päälle saada niin se on ase käteen ja mettään ampumaan :D
Komennuksilla ei muuten ole peseytymismahdollisuutta, kuten ei vissiin noilla metsäleireilläkään Suomessa. Tai ehkä joku mamma vaatii sinnekin kohta kylpytynnyreitä.
Sama se oli itselläkin kun lähti telttailemaan/kalalle, siellä syötiin nötköttiä ellei kalaonni suosinut (yleensä onneksi suosi). Peseytyminen +4-asteisessa metsälammessa. Ei tullut kovin pitkiä "suihkuja" otettua.