Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero: Nyt tarvitaan pikaisesti apua

Vierailija
23.01.2019 |

Nyt tarvitaan pikaisesti apua! Ero tulossa. Haluan eron miehestäni. Tuli itselläni piste. Fyysistä väkivaltaa. Puristi kovaa käsistä niin että sattui. Mustelmat siitä jää. Tiedän, että omaa vikaanikin, koska nalkutin mutta silti... :( minulla koulutuksena vain peruskoulu, ei töitä. Olen kotihoidontuella. Meillä 2 v. lapsi. Mies käy hyväpalkkaisessa töissä. Asumme miehen omistamassa asunnossa.
Mitä teen? Haluan pois täältä. Ei ole minulla juurikaan rahaa... haluan muuttaa lapsen kanss apois. Mihin soitan ja mitä teen? Auttakaa... pelottaa tuleva... joudunko kadulle lähtemään. Nyt joku auttakaa minua 😢

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset turvakotiin lapsesi kanssa siihen asti, että löydät asunnon. Tsemppiä!

Vierailija
2/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sossuun. Jos on kiire pois, mene turvakotiin. Sieltä sulle annetaan tulea ja neuvoja kuinka edetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tarvitaan pikaisesti apua! Ero tulossa. Haluan eron miehestäni. Tuli itselläni piste. Fyysistä väkivaltaa. Puristi kovaa käsistä niin että sattui. Mustelmat siitä jää. Tiedän, että omaa vikaanikin, koska nalkutin mutta silti... :( minulla koulutuksena vain peruskoulu, ei töitä. Olen kotihoidontuella. Meillä 2 v. lapsi. Mies käy hyväpalkkaisessa töissä. Asumme miehen omistamassa asunnossa.

Mitä teen? Haluan pois täältä. Ei ole minulla juurikaan rahaa... haluan muuttaa lapsen kanss apois. Mihin soitan ja mitä teen? Auttakaa... pelottaa tuleva... joudunko kadulle lähtemään. Nyt joku auttakaa minua 😢

Ihan ensiksi ota yhteyttä paikkakuntasi turvakotiin, sieltä saat ensiavun tilanteeseesi

Vierailija
4/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset turvakotiin lapsesi kanssa siihen asti, että löydät asunnon. Tsemppiä!

Ei hän enää minua purista kädestä ja kuriita. Kesti sen hetken. Eikä sitä usein. Joskus on tehnyt sitä. Byt riita äityi niin pahaksi, syynä se koska minä nalkutin. Ahdistaa tämä. Tämän suhteen pitää loppua. Lapsikin aistii negatiivisuuden. :( haluan vain oman asunnon, mutta ei ole työtä, koulua, ei mitään.

Vierailija
5/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: ei ole sinun vika. Lähde lapsen kanssa ensi- ja turvakotiin, sieltä ohjaavat eteenpäin ja neuvovat.

Vierailija
6/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hypit miehesi silmille ja huidoit miestäsi , ja mies joutui pitämään sinua aloillaan. Nyt olet "uhri".

Vierailija
7/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hän pillastui koska nalkutin hänelle. Riita äityi ja yritin korottaa ääneni kuuluviin. Sitten hän alkoi haukkumaan minua ja lopuksi tarttui minuun kiinni ja satutti. :( tiedän että tein väärin koska nalkutin. Onhan sekin henkistä väkivaltaa. Mutta minusta koskaan ei saa tehdä fyysisesti toiselle. Varsinkaan lapsen edessä.

Vierailija
8/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi lääkäriin, sitten poliisille ja turvakotiin.

Vierailija
9/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lääkäri voi tehdä Ap:n ruhjeille tai mustelmille? Ei mitään.

Vierailija
10/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lääkäri voi tehdä Ap:n ruhjeille tai mustelmille? Ei mitään.

No ainaki on todistusaineistoa jos haluaa tehdä vielä syytteenkin.

Vierailija
11/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ap! Olet rohkea kun olet päättänyt lähteä ja hakea apua. Sinulla alkaa nyt uusi elämä. Moni ei uskalla ryhtyä muutokseen.

Vierailija
12/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi yrittää hakea valtaa lapsen kautta kun olet lähtenyt hakemalla yksinhuoltajuutta. Siksi on hyvä mennä lääkärin ja poliisin kautta turvakotiin. Tai ensin turvakotiin ja sitten pian lääkäriin ja poliisille. Tällä tavoin on mustaa valkoisella ja todisteita siitä, että väkivalta on kuulunut kuvioon, ja suurempi varmuus siitä, että väkivaltainen vanhempi ei saa ainakaan lähihuoltajuutta.

Vierailija
13/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin ja siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin. Pärjäät kyllä ja saat tukia. Kun tilanne tasaantuu niin yritä saada vaikka oppisopimuspaikka sinua kiinnostavalta alalta. Siitä saa palkkaa ja ammatin.

Vierailija
14/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain järkyttynyt riidasta. Kerro miehelle, että tarvitset omaa rauhaa, toistaiseksi oman huoneen. Ei kannata stressaantuneena tehdä mitään äkkilähtöä yhtään mihinkään! Ensisijaista olisi mielestäni vain se, että järjestät itsellesi mietintäaikaa, ennen kuin teet mitään radikaalia.

Vierailija
15/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Hän pillastui koska nalkutin hänelle. Riita äityi ja yritin korottaa ääneni kuuluviin. Sitten hän alkoi haukkumaan minua ja lopuksi tarttui minuun kiinni ja satutti. :( tiedän että tein väärin koska nalkutin. Onhan sekin henkistä väkivaltaa. Mutta minusta koskaan ei saa tehdä fyysisesti toiselle. Varsinkaan lapsen edessä.

Te olette molemmat yhtä syypäitä!!

Järki käteen, ja harkitse tekosi edes yön yli, ennen kuin rupeat retuuttamaan lasta jossain koditon-rumbassa... Se missä nyt asut, on lapsen koti, ja sitä kautta voit tuntea olosi turvallisemmaksi. 

Vierailija
16/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapeen mies pahoinpidellyt häntä ja sinä puolustat miestä? Sanot vaan että mieti vielä hetki.... Te ootte just tollasia naisia.... aina käännätte selän naiselle joka tarviaa meidän apua....

Olet vain järkyttynyt riidasta. Kerro miehelle, että tarvitset omaa rauhaa, toistaiseksi oman huoneen. Ei kannata stressaantuneena tehdä mitään äkkilähtöä yhtään mihinkään! Ensisijaista olisi mielestäni vain se, että järjestät itsellesi mietintäaikaa, ennen kuin teet mitään radikaalia.

Vierailija
17/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapeen mies pahoinpidellyt häntä ja sinä puolustat miestä? Sanot vaan että mieti vielä hetki.... Te ootte just tollasia naisia.... aina käännätte selän naiselle joka tarviaa meidän apua....

Vierailija
18/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväpalkkainen mies on kouluttamattoman nalkuttajan kanssa?

Vierailija
19/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos mies nalkuttaa ja nalkuttaa ja nainen käy käsiksi mieheen? Vaikka saa puristettua käsiin mustelmat tai iskee lautasen naamaan ?

Neuvotteko heti miestä jättämään naisen ja lapsen?

Kysyn vaan.

Vierailija
20/51 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyväpalkkainen mies on kouluttamattoman nalkuttajan kanssa?

Hitto ootte ilkeitä.

Ihmekös suomessa on työpaikka/koulukiusaamista ja paljon syrjäytyneitä, kerta ihmiset on niin ilkeitä. Olen shokissa kertakaikkiaan.

Älä välitä aloittaja.

Meille ei kuulu teidän elämän historia.

Rakkaus on tärkeintä, nyt ja aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän