IL: Viveca Lindfors latasi ennätyspisteensä EM-kisojen avauksessa - Emmi Peltonen jäi kauas taakse
Kummalle heistä kuuluu mielestäsi mm-kisapaikka? Itse suosin sitä jolla on jääkiekkotaustaa perheessä aivan kuten Kiira Korvella.
Kommentit (68)
Todella hieno luistelu Vivecalta! Toivottavasti perjantaina sujuu yhtä hyvin. Tottakai se lähetetään kilpailuihin, jolla on paremmat pisteet tältä kaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Kisatulosten perusteella paikka jaettava 👍 Vähän jääprinsessoilta vaikuttavat nuoret naiset 🤔
Kaiholla muistelen Kiiran ja Lauran aikoja...
Montakohan maalia Vivecan isä on tehnyt mm-finaalissa?
Miksi (nuorten) naisten pitäisi aina olla hymyileviä ja hyvällä tuulella?
Miksi ei saa olla oma itsensä? Kunnianhimoinen ja tietää mitä haluaa! Eli voittaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisatulosten perusteella paikka jaettava 👍 Vähän jääprinsessoilta vaikuttavat nuoret naiset 🤔
Etenkin Kiiraa on ikävä.
-mies30-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Molemmat ovat menestyneet aloituksessa erinomaisesti. Suomi on pieni maa, ja taas löytyi huippu luistelijoita 10 parhaan joukkoon.
Hienoa HIENOA, hienoa.
Täältä ulkomailta katsottuna super fiilis Suomen puolesta.
Ajatelkaa mistä maista parhaat tulevat, mitkä valtavat rahoitussummat maailman parhaat taitoluistelijat saavat.
Vaikka en koskaan unohda Jutta Mülleriä ja ihanaa Katarina Wittiä.
Suiomella myös nuorempia hienoja suorittajia.
Onko tuo neiti Lindfors Sakari Lindforsin tytär?
Ajatteletteko koskaan miesurheilijoista, että "hymyilisi enemmän"? Miksette? Miettikääpä. Tai jos itse onnistutte jossain työjutussa, niin onko vaatimuksena myös hymyily (muualla kuin asiakaspalvelussa)? Kaikkia urheilijoita ei kiinnosta olla naistenlehtien kansikuvatyttö, vaan tehdä vain työnsä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi (nuorten) naisten pitäisi aina olla hymyileviä ja hyvällä tuulella?
Miksi ei saa olla oma itsensä? Kunnianhimoinen ja tietää mitä haluaa! Eli voittaa!!
Jos olisi hyvällä tuulella edes joskus, mutta kun ei niin ei. Mököttämisestä ei tee salonkikelpoista se, että haluaa VOITTAA.... Moni muukin haluaa voittaa, mutta ei luistele naama nutturalla. Ai niin, onhan nuo lähes teinejä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletteko koskaan miesurheilijoista, että "hymyilisi enemmän"? Miksette? Miettikääpä. Tai jos itse onnistutte jossain työjutussa, niin onko vaatimuksena myös hymyily (muualla kuin asiakaspalvelussa)? Kaikkia urheilijoita ei kiinnosta olla naistenlehtien kansikuvatyttö, vaan tehdä vain työnsä hyvin.
Just näin.
Miehiltä ei todellakaan odoteta mitään hymyilyä tai kehoteta siihen. Miehet saa olla aggressiivisia ja tähdätä voittoon. Naisten pitää aina mukautua.
Onneksi mm Viveca näyttää miten homma hoidetaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin mietin miksi Janne Ahoinen ei koskaan hymyillyt.
Vierailija kirjoitti:
En vaadi hymyilyä, mutta voisihan sitä vähän paremmin vastata kuin vain nopeasti tiuskaisemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Miehiltä ei todellakaan odoteta mitään hymyilyä tai kehoteta siihen. Miehet saa olla aggressiivisia ja tähdätä voittoon. Naisten pitää aina mukautua.Onneksi mm Viveca näyttää miten homma hoidetaan!
Monta kertaa lukenu täälläkin mikä Räikköstä vaivaa kun vain mumisee ja tuhisee.
Vierailija kirjoitti:
Aino-Kaisa Saarista ilkutaan pikkutytöksi ja tylyksi kun sanoo mielipiteensä suoraan.
Rädyn Seppo on erihauska jannu vit*uiluineen ja haistatteluineen. Masa paska on halia vaan vailla kun heiluu puukon kanssa. Mutta tyttöjen pitäis nyt hymyillä......
Toi nyrpeys näyttää olevan niin molemminpuolista, että en lähtisi syyttämään kumpaakaan yksin huonoista väleistä. Emminkin kommentit Vivecasta silloin kun Viveca silloin lähti niihin Suomelle olympiapaikan tuoneisiin karsintakisoihin oli viileitä tyyliin "saa nähdä mitä käy kun minä en ole siellä kisaamassa."
Jenni Peltonen muistuttaa ihan hirveän paljon Marilyn Monroeta, onko kukaan huomannut? milloins näitä kisoja tv ssä ollut ja on?
Ehkä Viveca on hieman introvertti ja jännittää haastatteluja. Ei varmasti muutenkaan ole helppoa heti suorituksen jälkeen koota ajatuksiaan haastattelua varten. Nämä tytöt ovat kuitenkin urheilijoita, ei missejä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Peltonen muistuttaa ihan hirveän paljon Marilyn Monroeta, onko kukaan huomannut? milloins näitä kisoja tv ssä ollut ja on?
Lyhytohjelma meni jo. Areenasta varmaan näkee myöhemmin
Molemmat tytöt voisivat kyllä hymyillä enemmän.