Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein katsot perunat?

Vierailija
23.01.2019 |

Ettätäytyy olla tosi tarkkana, opetettu. Miten varmistat etukäteen että vesi ei haihdu kuiviin ollessasi muualla, vaikka mattoja pesemässä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kylläkään ole tapana laittaa ruokaa tulemaan hellalle ja lähteä ulos asunnosta vaikkapa niitä mattoja pesemään.

Vierailija
2/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kylläkään ole tapana laittaa ruokaa tulemaan hellalle ja lähteä ulos asunnosta vaikkapa niitä mattoja pesemään.

Loukkaannutko siitä jos joku laittaa jotain koriisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat perunoiden katsomisella kiehumisen vahtimista, en jätä mitään kiehumaan ja lähde itse pois. Ei ole niin kiire että täytyisi keittää ruokaa ja pestä mattoja samaan aikaan.

Vierailija
4/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmuuden vuoksi katselen niitä koko kiehumisen ajan. Lasken samalla niitä poreita.

Vierailija
5/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannutko siitä jos joku laittaa jotain koriisi?

En toki. Eihä sitä koskaan tiedä vaikka äityisin niin hurjaksi, että päätän tehdä voltin tuntemattomaan ja kokeilla uutta tuotetta. Ehkä kohtalo tarkoitti, että koriini livautetaan jotain.

Vierailija
6/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat perunoiden katsomisella kiehumisen vahtimista, en jätä mitään kiehumaan ja lähde itse pois. Ei ole niin kiire että täytyisi keittää ruokaa ja pestä mattoja samaan aikaan.

Samoin. Jos jotain tärkeää on unohtunut ja pitää 100m päässä kaupassa käydä niin sammutan levyn siksi aikaa.

Vierailija
7/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Jos jotain tärkeää on unohtunut ja pitää 100m päässä kaupassa käydä niin sammutan levyn siksi aikaa.

miks

Vierailija
8/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks

En ole tuo aiempi vastaaja, mutta kenties jo ihan paloturvallisuuden vuoksi ei voi jättää hellaa päälle ja lähteä itse pois paikalta, esim. just kauppaan.

Vierailija
9/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks

En ole tuo aiempi vastaaja, mutta kenties jo ihan paloturvallisuuden vuoksi ei voi jättää hellaa päälle ja lähteä itse pois paikalta, esim. just kauppaan.

No voihan se palo syttyä silloinkin kun on itse paikalla.

Vierailija
10/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmuuden vuoksi katselen niitä koko kiehumisen ajan. Lasken samalla niitä poreita.

Ai säkin lasket poreita, niin mäkin. Se vaan ärsyttää helkkaristi kun pääset neljääntuhanteenseittemääntoista niin meneekin sekasin ja pitää alottaa alusta. Sitte ei tiedä montako poretta sielä oikeesti plumpsahteli.

Vierailija
11/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks

No voihan se palo syttyä silloinkin kun on itse paikalla.

Juu ja silloin voi vielä tehdä jotain asialle. Toisin kuin silloin, jos olet siellä kaupassa. Kun tuut kasseinesi kotiin, niin koti onkin vain kasa tuhkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän