Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelkää satuttavansa vauvaa raskaudessa

Sara
23.01.2019 |

Eli menen suoraan asiaa. Mies rakastaa minua ja tulevaa lastamme hyvin paljon. Hän hoivaa ja hellii minua ja masua, ja on innoissaan isäksi tulosta :). Yhden asian olen kuitenkin huomannut. Hän ei ole enään samanlainen sängyssä kuin ennen. Pelkää nähtävästi että satuttaa vauvaa jotenki. On kuitenkin aika suojelevainen minua kohtaan esim. kerran kun minulla tuli ennenaikaisia supistuksia, hän sanoi jo soittavansa ambulanssin. Onko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta tai ylipäätään onko tuo normaalia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että mies vähän pelkää, varsinkin jos eka lapsi tulossa. Itse kyllä ihan lähetyssaarnaajassa uskalsin omaa vaimoa panna, ehkä hivenen toki keventäen jos malttoi mielensä. Muistan kyllä että ensimmäisen raskauden aikana olin itsekin alkuun ainakin varovaisempi

Vierailija
2/13 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen asiasta, ennakoi hyvää, että osaa laittaa jo nyt vauvan hyvinvoinnin omansa edelle. Kävisikö asennot, joissa hänen painonsa ei litistä vatsaasi, esim lusikka tai takaapäin niin että olet kontillaan sängyn reunalla ja mies seisoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisit mennä selällesi pöydälle tai jollekin tasolle ja miehesi seisoisi edessäsi. Lähes yhtä ihanaa kuin lähetyssaarnaaja näin miehisestä näkökulmasta. :)

Vierailija
4/13 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kaipaan niin sitä kun voidaan olla miehen kaa ihan lähekkäin. Hän tykkää myös tulla mun päälle ja painautua sillai mua vasten. Rv30 menossa ja toi ei enää onnistu. Mut ollaan kyl oltu ihanassa lähärissä niin kauan kun pystyttiin, eli mun maha oli vielä tarpeeks litteä.

Vierailija
5/13 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se toki hyvä, että miehesi on hellä, huomaavainen, varovainen ja suojeleva — nuo ovat kaikki täysin positiivisia ominaisuuksia. Mutta jos olet sitä mieltä, että hän on liiankin varovainen, niin mitäs jot ottaisit asian puheeksi; hän varmaankin olisi kiitollinen pienestä palautteesta/ohjauksesta. Ja jos puolestaan olet sitä mieltä että raskaanakin olisi kiva välillä saada hieman 'kovempaa' panoa, niin tässäkin asiasta puhuminen varmaan auttaa.

Vierailija
6/13 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest olet Sara onnentyttö. Sun mies kuulostaa tosi ihanalta ja huomaavaiselta sua ja vauvaa kohtaan. Tottakai loppuraskaudesta vähän vaikuttaa noihin seksiasentoihin, just lähetyssaarnaaja ja jotkut muutkin ei taho onnistua silleen kunnolla että mies tulis ihan kiinni päälle. Mut toisaalta ainakin mulla esikoisen kaa ei tehnyt siinä vaiheessa enää niin paljon seksiä mieli, saa nahdä miten tän toisen kanssa. Miestä tuntuu harmittavan aina kun ei pääse sen lemppariin (eli mun päälle) mut kyllä se on ihan sopeutunut tilanteeseen :D

Vierailija
7/13 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäki tykkään olla vasten mun naista rakastellessa, mutta en tällä hetkellä en uskalla kun vaimon kumpu alkaa kasvaa. Se on vain elämää. 

Vierailija
8/13 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta. Ja kaikki synnytyksiä yritettiin käynnistää naimalla, eikä onnistunut. Ihan samoin tehneet tuhannet muutkin. Aika rauhassa saa naida, eikä tartte pelätä. Ei edes sitä, että kalu osuisi liian syvään. Itsellä iso ja pitkä kalu, eikä siltikän tökkinyt. Naitiin aina raskauden aikana kuin kanit, kun vaimoa himoitti.

Vierailija
9/13 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nai mua ihan normaalisti vaikka oon raskaana. En oo huomannut mitään eroa vaikka hän laittaakin painoa päälle. Gynekin sanoi että sikiö on niin suojassa että pitää olla painava mies että jotain voi sattua. Ja usein mies nojailee kyynärpäihin ja nostaa samalla vähän itteensä joka tynnöllä.

Toisaalta jos tuntuu pahalta vaihtaa vaan asentoa...

Vierailija
10/13 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies nai mua ihan normaalisti vaikka oon raskaana. En oo huomannut mitään eroa vaikka hän laittaakin painoa päälle. Gynekin sanoi että sikiö on niin suojassa että pitää olla painava mies että jotain voi sattua. Ja usein mies nojailee kyynärpäihin ja nostaa samalla vähän itteensä joka tynnöllä.

Minä en tiedä mikä siinä on mutta raskaana oleva nainen ison raskausmahan kanssa nimenomaan alla on aivan mielettömän kiihottavaa, kaiholla muistelee niitä aikoja kun rouva oli paksuna. Ja tosiaan ihan huoletta siihen päälle sai kiivetä lykkimään

Vierailija
11/13 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pantiin kuin puput molempin raskauksien keskipuolelta lopulle. Harrastettiin myö peppuseksiä ja jälkimmäisen kanssa myös harjoiteltiin peppufistausta, eikä tullut mitään ongelmia raskaudelle. Peppuseksi lopetettiin kuitenkin hyvissä ajoin ennen kohdunsuun aukeamista ettei vaan pääse pöpöt sinne, ja muutenkin ollaan tarkkoja siitä ettei pepusta pimpsaan laiteta sormia, leluja eikä kullia.

M40

Vierailija
12/13 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä mikä siinä on mutta raskaana oleva nainen ison raskausmahan kanssa nimenomaan alla on aivan mielettömän kiihottavaa, kaiholla muistelee niitä aikoja kun rouva oli paksuna. Ja tosiaan ihan huoletta siihen päälle sai kiivetä lykkimään

Joo, komppaan tätä. Meidän emäntääkin oli hieno panna raskauden aikana, viisari värähtää nytkin (huom: nuorin lapsista on kohta 20 v) kun vaan ajattelen. ;) En tiedä mikä siinä kiehtoo, luulisi noin evoluution näkökulmasta olevan juuri päinvastoin, vaan oikein hyvin kelpas meikäläiselle...

Vierailija
13/13 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me panimme kunnolla lähetyssaarnaajassa viisi päivää ennen toisen syntymää. Eikä mitään ongelmaa millään tavoin.

Mies joka ei halua raskaana olevaa naistaan keksii vain tekosyitä olla panematta. Muka luulee satuttavansa vauvaa. Ei taida olla kovin perillä biologiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi