Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro melasi pituus (vain rehellisiä vastauksia)?

Vierailija
23.01.2019 |

Itsellä 17 cm.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään penisekspertti, mutta eiköhän se koko ja kulma vaihtele tilanteen mukaan, riippuu kiihottumisen asteesta, hormonien ym. tasosta, fyysisestä kunnosta, jne., ja varmaankin myös iästä (ainakin itselläni tuntuu erektio heikkenevän iän myötä, jonka seurauksena kokokin kärsii). Ja lisäksi mittaustekniikoita on varmaan monia... ja sitten vielä siihen päälle ne kalajutut.

Omani on luokkaa 16-17 cm; saattaa tulla pari senttiä lisääkin, jos oikein sille päälle sattuu. Eli ei ole valtava, mutta hyvin on tultu toimeen, tai ei ainakaan ole kukaan valittanut (joko ei oikeasti ole ollut tarvetta, tai ovat olleet liian fiksuja naisia loukatakseen tunteitani).

Vierailija
22/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylettyykö pohjaan asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mitannut mutta ei mahdu vessapaperin hylsyn sisälle sen kummemmin kovana kun löysänäkään...

Vierailija
24/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14cm

Vierailija
25/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on 17... tai no 17,5 :) jos on äärimmäisen kiihottunut. Ympärys 14,5-16cm riippuen miltä kohtaa mittaa, tyvestä paksuimmillaan.

Ihan normikalu tämä mun mielestä on enkä usko noihin väitettyihin keskimittoihin ollenkaan. Kukaan nainen ei ole isoksi sanonut, riittäväksi kerran yksi. Tämän sanojalla on melko pieni pillu ja kierukan narut tökkii naidessa terskan päähän sen verran että huomisin mulkku näyttää kuin olisi jotain tautirakkuloita.

Mulle olisit todellakin liian iso. Tykkään rajusta ja noilla mitoilla se ei onnistuisi. Jo sisään ujuttaminen olisi haaste. Onnekseni olen pääosin ollut niiden keskivertokokoisten kanssa.

Vierailija
26/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo mitannut mutta ei mahdu vessapaperin hylsyn sisälle sen kummemmin kovana kun löysänäkään...

Harvalla mahtunee?

Vierailija
27/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/10 cm. 

Vierailija
28/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14cm

Vierailija
29/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on 17... tai no 17,5 :) jos on äärimmäisen kiihottunut. Ympärys 14,5-16cm riippuen miltä kohtaa mittaa, tyvestä paksuimmillaan.

Ihan normikalu tämä mun mielestä on enkä usko noihin väitettyihin keskimittoihin ollenkaan. Kukaan nainen ei ole isoksi sanonut, riittäväksi kerran yksi. Tämän sanojalla on melko pieni pillu ja kierukan narut tökkii naidessa terskan päähän sen verran että huomisin mulkku näyttää kuin olisi jotain tautirakkuloita.

Mulle olisit todellakin liian iso. Tykkään rajusta ja noilla mitoilla se ei onnistuisi. Jo sisään ujuttaminen olisi haaste. Onnekseni olen pääosin ollut niiden keskivertokokoisten kanssa.

Enpä usko että "tiukkaa tekisi" ;)

Hyvän esilämmityksen jälkeen on aina helposti sisälle päässyt. Takaapäin rajummin ja mahdollisimman syvälle lykkiessä on joskus tullut pientä valitusta mutta toisaalta aina on kelvannut uudestaan.

Voi kun saisikin joskus oikein pientä ja tiukkaa

Vierailija
30/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee mitata, kun on pakko aina pitää rullalla!

Vierailija
31/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneiden kanssa läpimitan pitää olla lähempänä 20 cm, muuten on kuin huitois tuuletusputkessa. Hurina kuuluu ja veto käy, mut ei lämpene yhtään!

Vierailija
32/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäneiden kanssa läpimitan pitää olla lähempänä 20 cm, muuten on kuin huitois tuuletusputkessa. Hurina kuuluu ja veto käy, mut ei lämpene yhtään!

Höpö höpö. Oman otannan perusteella ei mitään vaikutusta ennen/jälkeen. Toki poikkeuksia varmaan on.

Vierailija
33/58 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 kovimmillaan. Normisti n 18. Isoksi ovat monet sanoneet.

Vierailija
34/58 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisia turhia kysymyksiä? Homo kiihkossaan vai mikä? Ja lauma seuraa perässä.

Vierailija
35/58 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän esilämmityksen jälkeen on aina helposti sisälle päässyt. Takaapäin rajummin ja mahdollisimman syvälle lykkiessä on joskus tullut pientä valitusta mutta toisaalta aina on kelvannut uudestaan.

Voi kun saisikin joskus oikein pientä ja tiukkaa <3

Nyt alkoi kyllä poltella todistaa että ei mahdu :D Tai jos mahtuu niin minä keskityn hengittämään, ajattelemaan jotain rentouttavaa että olisin mahdollisimman väljä. Seuraavana päivänä ei olis kivaa.

Tässä taannoin kävi niin että hyvän lämmittelyn jälkeen valuin valtoimenaan, mutta samalla olin sen verran turvoksissa, että kumppania sattui. Oikeasti. Todella noloa.

Vierailija
36/58 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saisikin joskus oikein pientä ja tiukkaa <3

Nyt alkoi kyllä poltella todistaa että ei mahdu :D Tai jos mahtuu niin minä keskityn hengittämään, ajattelemaan jotain rentouttavaa että olisin mahdollisimman väljä. Seuraavana päivänä ei olis kivaa.

Tässä taannoin kävi niin että hyvän lämmittelyn jälkeen valuin valtoimenaan, mutta samalla olin sen verran turvoksissa, että kumppania sattui. Oikeasti. Todella noloa.

Ikävä kyllä tämä taitaa jäädä todistamatta, mutta ajatuksen tasollakin jo oikein miellyttävän kuumottavaa. Kiitos siitä :)

Vierailija
37/58 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-29cm, riippuu olotilasta, noin 5 cm pitkä. Piti mittailla aikuisena kun jouduin käymään aikoinaan ympärileikkauksessa jossa nyös jänne katkaistiin ja kiinnitettiin uudestaan.

Kuulemma vastapuolien mukaan mukavan kokoinen ja nahkan poistsminen on vaan parsntanut toimivuutta kaikinpuolin :-). Toki ei se koko kaikkea merkkaa, mutta onhan siitä etunsakin ;-).

Vierailija
38/58 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikee mitata, kun on pakko aina pitää rullalla!

Mä joudun pyöräyttämään lantion ympäri "vyöksi" ja vaatteidenkin pitää olla jotain kaapuja että pysyy piilossa.

Vierailija
39/58 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tämä taitaa jäädä todistamatta, mutta ajatuksen tasollakin jo oikein miellyttävän kuumottavaa. Kiitos siitä :)

Ole hyvä vaan. Oli se ajatus minustakin kuumottava :)

T. Se tiukkapillu

Vierailija
40/58 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi