Kerro melasi pituus (vain rehellisiä vastauksia)?
Kommentit (58)
Kyllä se mitataan häpyluusta, muuten lihavuus pienentää. Itselläni 12cm ja häpyluusta 14cm. Ympärys mitataan keskeltä ja mulla 11 cm. Pieni on, mutta onneks viihdyn sinkkuna. Enkä juuri seksiä kaipaa. M45.
Pituus 15 cm, ympärysmitta 9 cm. Seksistä vain huonoja kokemuksia. Loppuelämä selibaatissa.
19cm. Valehtelen muutenkin kaiken täällä.
18cm ihan normi kikkeli, pystyy runkkaan, naimaan ja kuseen. Tärkein kuitenki se että seisoo hyvin ja uljaasti.
M41
21/5 tyytyväinen olen ja samoin vaimo.
18-19 cm. Kukaan ei oo sanonut isoksi joten kait ihan normi.
Aika lyhyt ja kulunut, olisko vain jotain 120cm. Airot on sitten ihan täyspitkät, eli yli kaksimetriset
Vierailija kirjoitti:
18-19 cm. Kukaan ei oo sanonut isoksi joten kait ihan normi.
Kyllä voit mieltää tuon jo isoksi, ei ainakaan oo mikään normi enää.
Vierailija kirjoitti:
Pituus 15 cm, ympärysmitta 9 cm. Seksistä vain huonoja kokemuksia. Loppuelämä selibaatissa.
Miksi?
Noin 19,7cm, ympärysmitta keskeltä enimmäkseen 14,7cm. Parhaimillaan molemmissa mitoissa vähän yli, varsinkin jos joku painaa kalun juuressa olevaa isoa köliä. Vaimo on tyytyväinen, vaikka minusta voisi olla vähän lyhyempi. Kivikovana ei oikein mahdu pituussuunnassa. Molemmat tykkää kumminkin työntää tyveä myöten. Vaimo varmaan siksikin, että tyvestä ympärysmitta on 16cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
En halua lisää huonoja kokemuksia.
Ei o melaa,mun 53v nahkatappi 14/4,4 kauniiksi kehuttu ymp. leikattu,kaikki tykänny ja halunnu lisää sitä...😁
Melan pituus haa'alla on 140 cm. Puisen melan pituus samaa luokkaa.
17/5