Millä diagnooseilla ei pääse armeijaan?
Kommentit (84)
Pahin vitsaus... kirjoitti:
Homoseksuaalisuus. Siis jos ei parane siitä.
Eikö lesbotkaan pääse? Minusta tuntuu että juuri lepakot ovat sinne menossa.
Suuri osa sydänvioista estää armeijaan menon.
Eihän sinne oteta ketään kun tätä ketjua lukee!
Miten Suomella on varaa tähän?
Turvapaikanhaaskaajat eivät pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne hylätyt sitten tekevät?
Pitääkö heidän suorittaa esim siviilipalvelus?
Ei, koska heidät on vapautettu.
Vapautettu rauhanajanpalveluksesta. Jos sota tulee, niin varmaan hommia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö asperger +adhd?
Minulla Asperger ja kävin Aukin. Toki kyseltiin mennessä kovasti motivaatiosta etc. Pidän rutiineista ja kurista, kaikki meni ok, kavereitakin sain. Vertaisista (as) toki moni jättää väliin, mutta itsessään kohtuullisen lievä Asperger ei ole intissä ongelma.
Narkkari. On takuuvarma keino. Jää merkintä papereihin
Meet kutsuntoihin ja vastaat kaikkeen: "Kikkelis kokkelis."
Vierailija kirjoitti:
Pahin vitsaus... kirjoitti:
Homoseksuaalisuus. Siis jos ei parane siitä.
Oikeasti, eikö homoja oteta?
No kyllä otetaan. http://www.aamukampa.net/forum/viewtopic.php?f=30&t=9096
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö asperger +adhd?
Minulla Asperger ja kävin Aukin. Toki kyseltiin mennessä kovasti motivaatiosta etc. Pidän rutiineista ja kurista, kaikki meni ok, kavereitakin sain. Vertaisista (as) toki moni jättää väliin, mutta itsessään kohtuullisen lievä Asperger ei ole intissä ongelma.
Itse aikoinaan hommasin aspergerdiagnoosilla c-paperit koska oli kerran mahdollista, ei sinänsä olisi estänyt. Pari vuotta myöhemmin tulikin sitten epilepsia joka onkin "oikea" syy olla pois.
Ilmeisesti ovat tykin ruokaa etulinjassa
Vierailija kirjoitti:
Turvapaikanhaaskaajat eivät pääse.
Itse asiassa tämä ei pidä paikkansa. Kun saa kansalaisuuden, syntyy asevelvollisuus jos on asevelvollisuusiässä. Tästä on lähipiirissä kokemusta.
Huumeiden aktiivikäyttö on ehkä ”helpoin” tapa välttyä armeijasta. Voi vielä juuri palvelukseen mennessä poltella jotain, niin että huumekoira merkkaa ja kotimatka on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Pojallani on vaikea atooppinen ihottuma. C-paperit sen takia.
Pojallani on vaikea atooppinen ihottuma, palveli A-miehenä ja hyvin meni. Lomilla kotona rasvattiin ihoa ja sieti ihottumansa.
Vierailija kirjoitti:
Eksälläni oli lättäjalat ja ykköstyypin diabetes, toisella paniikkihäiriö ja nykyisellä miehelläni metalliromua nivelissä (nilkoissa). Eli pelkkiä C-miehiä olen tapaillut :D
Erittäin viisasta! Ei jää sotaleskeksi niin helposti. 👍🏼
On se huoli meilläkin alkanut helpottaa 40 ikävuoden jälkeen; tuskin puolustusvoimat näin ikäloppua kiväärimiestä ihan ensimmäisenä tarvitsee siellä missä ruuti kiivaimmin palaa...
Kun eivät kertaamaankaan ole kertaakaan kutsuneet. ☺️
Ai äiti rasvas lomilla pojan ihoa? Oikeesti? Armeijaikäisen 🙈😅
Lattajalat eivät ole vuosikymmeniin ole olleet edes palvelukelpoisuutta alentava, saati sitten C- papereiden syy.
Mistäs sinä hänen terveystietonsa tiedät? Joku tuossa yhtälössä ei pidä paikkaansa.