Haluaako siisti ja tarkka mies vähemmän seksiä kuin sottaisempi ja suurpiirteisempi?
Seksi ei ole siistiä ja vaatii heittäytymistä, niin onko luvassa onneton seksielämä jos ottaa siistin ja tarkan miehen? Kokemuksia?
Kommentit (31)
Meillä ei ole onneton seksielämä. Onko siisti nainen haluton?
Minulla on kokemusta vain kahdesta miehestä seurustelukumppanina. Molemmat ovat olleet siistejä ja tarkkoja, mutta halunneet kyllä ihan loputtomasti. Mutta ehkä se on vain omaa anstiotani, hihii! olenpa nöyrä :D
Tosissaan esitän teorian: siisti ja tarkka mies saa koska on miellyttävä kumppani. Epäsiisti possu ei saa ja saattaa näin jäädä haluamaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Määrään se ei vaikuta, mutta estottomuuteen kyllä. Mitä tekee ja mitä ei. Oman kokemukseni mukaan.
Onko esimerkiksi suuseksin antaminen nou nou siistillä miehellä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta vain kahdesta miehestä seurustelukumppanina. Molemmat ovat olleet siistejä ja tarkkoja, mutta halunneet kyllä ihan loputtomasti. Mutta ehkä se on vain omaa anstiotani, hihii! olenpa nöyrä :D
Tosissaan esitän teorian: siisti ja tarkka mies saa koska on miellyttävä kumppani. Epäsiisti possu ei saa ja saattaa näin jäädä haluamaan enemmän.
Kuinka pitkistä suhteista puhutaan? Alussa parinkin vuoden ajan useammat miehet haluavat usein. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrään se ei vaikuta, mutta estottomuuteen kyllä. Mitä tekee ja mitä ei. Oman kokemukseni mukaan.
Minun kokemuksen mukaan oli, jos ei nyt ihan nounou, niin ei hän siitä tykännytkään.
Ei, kaikki onnistuu, pervoudet mukaan lukien.
Ei. Se että osaa huuhtoa ja laittaa astiat astianpesukoneeseen sen sijaan, että jättäisi ne tiskialtaaseen koppuroitumaan, ei korreloi sen kanssa, minkälainen on sängyssä.
Oma mies on sellainen matonhapsujensuoristaja (kuten toisessa ketjussa tätä miestyyppiä kutsuttiin), kaikkien paikkojen pitää olla ojennuksessa.
Sängyssä sen sijaan mies on ihastuttavan estoton. Meillä on seksiä vähintään kerran päivässä, mies on mielikuvituksellinen, kokeilunhaluinen eikä häntä kehojemme eritteet (poislukien tietysti pissa ja kakka, mutta niitä leikkejä en itsekään haluaisi harrastaa) haittaa ollenkaan. Eli ihan huoletta esim. saattaa mennä mun jalkojen väliin puuhailemaan kielellään, vaikka olisi hetkeä aikaisemmin itse lauennut sinne. Ja samoin minä voin antaa suuseksiä heti em. tapahtuman jälkeen.
Pesulle ei myöskään ole heti kiire, mennään vasta sitten kun ollaan söpöstelty jälkimainingeissa tarpeeksi ja hiki on jo ehtinyt kuivua iholle.
Vierailija kirjoitti:
Max pari vuotta kestävässä alkuhuumassa, vaiko sen jälkeenkin esim 15 vuoden päästä? Ap
treffit kirjoitti:
Ei. Se että osaa huuhtoa ja laittaa astiat astianpesukoneeseen sen sijaan, että jättäisi ne tiskialtaaseen koppuroitumaan, ei korreloi sen kanssa, minkälainen on sängyssä.
Oma mies on sellainen matonhapsujensuoristaja (kuten toisessa ketjussa tätä miestyyppiä kutsuttiin), kaikkien paikkojen pitää olla ojennuksessa.
Sängyssä sen sijaan mies on ihastuttavan estoton. Meillä on seksiä vähintään kerran päivässä, mies on mielikuvituksellinen, kokeilunhaluinen eikä häntä kehojemme eritteet (poislukien tietysti pissa ja kakka, mutta niitä leikkejä en itsekään haluaisi harrastaa) haittaa ollenkaan. Eli ihan huoletta esim. saattaa mennä mun jalkojen väliin puuhailemaan kielellään, vaikka olisi hetkeä aikaisemmin itse lauennut sinne. Ja samoin minä voin antaa suuseksiä heti em. tapahtuman jälkeen.
Pesulle ei myöskään ole heti kiire, mennään vasta sitten kun ollaan söpöstelty jälkimainingeissa tarpeeksi ja hiki on jo ehtinyt kuivua iholle.
Onko teillä lapsia ja kuinka tuore suhde on? Oletteko vielä alkuhuumassa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max pari vuotta kestävässä alkuhuumassa, vaiko sen jälkeenkin esim 15 vuoden päästä? Ap
24 vuotta seksi on hyvin luistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mieheni on siisti ja muutenkin aikaansaava, järjestelmällinen ja kunnianhimoinen. Ja ensimmäinen, joka on osannut ja halunnut antaa mahtavaa suuseksiä ja nauttii siitä, että minä nautin.
Ei suuseksi ole sillälailla "epäsiistiä", että se kavahduttaisi siistiä miestä. Ehkä jos en kävisi viikkoon suihkussa, pitäisikin olla aika tasoton mies, että menisi sinne silloin.
Se jos pelkää eritteitä kertoo joko muutenkin ahdistuneesta ja estoisesta ihmisestä tai, ettei mies välitä sinusta. Ja sitten on heitä, jotka eivät vain halua ottaa suuseksiä osaksi seksielämäänsä koska eivät vain pidä/välitä siitä, n. puolet palstalaisista.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Onko teillä lapsia ja kuinka tuore suhde on? Oletteko vielä alkuhuumassa? Ap
Ei ole (eikä tule). Mutta joo luultavasti vielä alkuhuumalla mennään, suhde on vähän yli kolme kuukautta vanha vasta :D
treffit kirjoitti:
Vau, onpa tosi mahtavan estotonta ja villiä! :'DD
No jos se siisteys ja tarkkuus johtuu jostain neuroottisesta kontrollintarpeesta, bakteerikammosta tms niin silloin se varmasti näkyy myös seksielämässä mutta muuten on kyllä vaikea nähdä miksi se seksielämään negatiivisesti vaikuttaisi. Luulisin että melkeinpä päinvastoin koska niin monelle naiselle on (oman kokemukseni mukaan) vaikea heittäytyä petipuuhiin jos kotityöt on rästissä ja kämppä kuin pommin jäljiltä.
No ei oo kyllä mitään yhteyttä noissa..
Itsellä ollut melko epäsiistejä miehiä eikä ne kyllä mitään seksipetoja ole.
Itse ennemminkin olen seksihullu. Tai olen ollut ja olen todella tarkka hygieniasta, koska saan helposti tulehduksen tai hiivan jos paikat ei ole puhtaat. Nuorempana ei niin herkästi tullutkaan. Nykyään ennen seksiä molemmat peseytyvät, mies ei saa kuivata vehjettänsä pyyhkeeseen koska siitäkin voi tulla bakteereita.. Ja kortsua käytetään sekä ehkäisyn että hygienian takia...
Vaikeeks on menny..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä aloitustasi tai mitä ajat takaa. Joku tarkoitusperä sinulla on? Vaikuttaa ainakin, että haluat todistaa, että meillä siistin miehen kumppaneilla on laimea seksielämä? Millaiseen kuntoon olette kotinne päästäneet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suppean Kokemukseni mukaan en voi yleistää, mutta exän kohdalla piti paikkansa. Olisi ollut yksipuolista mun jäädessä ilman. Joten en viitsinyt asiassa usein vaivautua. Olisipa mies joka antaisi suuseksiä niin olisin minäkin koko ajan sakset auki😻. Vastavuoroisesti sais hänkin suuseksiä😜😛
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vau, onpa tosi mahtavan estotonta ja villiä! :'DD
#eyeroll
Mainitsin nyt nämä, kun puhe oli siisteydestä ja useiden mielestä toisen eritteet voivat olla sottaisia.
Suurempaa tarvetta kertoa meidän seksielämästä mulla ei ole :)