Haluaako siisti ja tarkka mies vähemmän seksiä kuin sottaisempi ja suurpiirteisempi?
Seksi ei ole siistiä ja vaatii heittäytymistä, niin onko luvassa onneton seksielämä jos ottaa siistin ja tarkan miehen? Kokemuksia?
Kommentit (31)
Sottainen ja suurpiirteinen on mun kokemuksen mukaan yleensä sellainen siksi, että on laiska ja sama jatkuu myös sängyssä, ei hirveästi jaksa vaivautua. Nykyinen mieheni on siisti ja tarkka, mutta todella innokas harrastamaan seksiä ja myös erittäin aktiivinen sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta vain kahdesta miehestä seurustelukumppanina. Molemmat ovat olleet siistejä ja tarkkoja, mutta halunneet kyllä ihan loputtomasti. Mutta ehkä se on vain omaa anstiotani, hihii! olenpa nöyrä :D
Tosissaan esitän teorian: siisti ja tarkka mies saa koska on miellyttävä kumppani. Epäsiisti possu ei saa ja saattaa näin jäädä haluamaan enemmän.
Kuinka pitkistä suhteista puhutaan? Alussa parinkin vuoden ajan useammat miehet haluavat usein. Ap
Ensimmäisen poikaystäväni kanssa seurustelimme kolme vuotta, mutta emme muuttaneet yhteen. Lähdimme sitten eri suuntiin opiskelemaan ajatuksella, että palaisimme yhteen jos olisimme oikeat toisillemme. Emme olleet.
Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 8 vuotta, joista 6 naimisissa. Kaksi lasta, pian kolme <3 Valitsin ilmeisesti raskausfetissimiehen koska seksiä on näin ruuhkavuosienkin keskellä kahdesta kolmeen kertaan viikossa :D
Ennemminkin sottaiset miehet ovat usein muutenkin flegmaattisia ja laiskoja joka voi heijastua myös käytökseen makuuhuoneen puolella, varsinkin pitkällä tähtäimellä. Mies joka ei ole valmis näkemään myös vähän vaivaa, ei sitä yleensä näe myöskään suhteen seksielämän eteen.
Minulla on ollut lähes kolme vuotta suhde mieheen, joka on sisustanut kotinsa viihtyisäksi, on hyvin järjestelmällinen, siisti ja tykkää ruuanlaitosta. Ja meillä on parasta koskaan kokemaani seksiä! Ja paranee vaan. Emme asu yhdessä eikä meillä ole mahdollisuus kuin kaksi kertaa viikossa tavata seksin merkissä, joten kerroista en osaa sanoa mitään, mutta en voisi häntä kyllä mitenkään kuvailla estoiseksi. Olemme molemmat yli nelikymppisiä.
Exäni oli todella siisti ja nykyiseni todella possu. Exä oli hyvin halukas, mutta muuten seksuaalisesti rajoittuneempi, nykyiseni taad on halukas ja seksuaalisesti avoimempi.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Sängyssä sen sijaan mies on ihastuttavan estoton. Meillä on seksiä vähintään kerran päivässä, mies on mielikuvituksellinen, kokeilunhaluinen eikä häntä kehojemme eritteet (poislukien tietysti pissa ja kakka, mutta niitä leikkejä en itsekään haluaisi harrastaa) haittaa ollenkaan. Eli ihan huoletta esim. saattaa mennä mun jalkojen väliin puuhailemaan kielellään, vaikka olisi hetkeä aikaisemmin itse lauennut sinne. Ja samoin minä voin antaa suuseksiä heti em. tapahtuman jälkeen.
Vau, onpa tosi mahtavan estotonta ja villiä! :'DD
#eyeroll
Mainitsin nyt nämä, kun puhe oli siisteydestä ja useiden mielestä toisen eritteet voivat olla sottaisia.Suurempaa tarvetta kertoa meidän seksielämästä mulla ei ole :)
tuskin ketää kiinnosti tietää tuonkaan vertaa
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Sängyssä sen sijaan mies on ihastuttavan estoton. Meillä on seksiä vähintään kerran päivässä, mies on mielikuvituksellinen, kokeilunhaluinen eikä häntä kehojemme eritteet (poislukien tietysti pissa ja kakka, mutta niitä leikkejä en itsekään haluaisi harrastaa) haittaa ollenkaan. Eli ihan huoletta esim. saattaa mennä mun jalkojen väliin puuhailemaan kielellään, vaikka olisi hetkeä aikaisemmin itse lauennut sinne. Ja samoin minä voin antaa suuseksiä heti em. tapahtuman jälkeen.
Vau, onpa tosi mahtavan estotonta ja villiä! :'DD
#eyeroll
Mainitsin nyt nämä, kun puhe oli siisteydestä ja useiden mielestä toisen eritteet voivat olla sottaisia.Suurempaa tarvetta kertoa meidän seksielämästä mulla ei ole :)
tuskin ketää kiinnosti tietää tuonkaan vertaa
No kyllä ainakin ap:tä kiinnosti näköjään, miksi olisi muuten tehnyt aloituksen :)
Ei oo mitenkaa.hirveesti kokemust,mut ja valittavampia ollu sellaset estosempia ja valittavampia illu tarkat miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kaikki onnistuu, pervoudet mukaan lukien.
Max pari vuotta kestävässä alkuhuumassa, vaiko sen jälkeenkin esim 15 vuoden päästä? Ap
En oikein ymmärrä aloitustasi tai mitä ajat takaa. Joku tarkoitusperä sinulla on? Vaikuttaa ainakin, että haluat todistaa, että meillä siistin miehen kumppaneilla on laimea seksielämä? Millaiseen kuntoon olette kotinne päästäneet? :D
Ei, vaan itselläni on siisti mies ja onneton seksielämä nykyään, mietin olisiko miehen siisteys yksi selitys tilanteelle. Miestä kiinnostaa puhuakin paljon enemmän siivoamisesta kuin seksistä, josta ei halua puhua ollenkaan. Ap
En usko että korreloi erityisemmin halujen määrän kanssa siisteys ja sotkuisuus. Tosin sottapytty saattaa jäädä ilman useammin, kuten joku totesikin.
Tietysti, jos siisteys on neuroottista tasoa voi silloinkin jäädä ilman ja ehkä ei haluakaan kun voi tulla sotkua.
Kuulostaa suoraan sanottuna ihan kamalalta... En pystyisi noin steriiliin ja ennalta suunniteltuun seksiin.