Koska kannattaa ostaa lentoliput kun on kesäkuussa matkustamassa Keski-Eurooppaan?
Muuttavatko hinnat ja voiko käydä niin ettei koneeseen mahdukaan kun pitäisi?
Kommentit (14)
Nyt. Mitä aikaisemmin ostat, sen halvemmat liput saat. Hinnat kallistuu sen mukaan, mitä lähemmäksi lähtöpäivä tulee. Jos tiedät jo päivät niin sen kun ostat ne liput jo.
Me ollaan jo ostettu liput. Kesäkuussa lähdetään.
Kuukausi sitten. Hinnat ovat alkaneet jo nousta. Voi olla, että lähellä kesää kaikille lennoille ei ole paikkoja enää. Älä varaa lentoja perjantaina, silloin yleensä kalliimmat hinnat.
Kannattaa aloittaa hintavertailu jo nyt. Muista tyhjentää aina selain, kun menet uudestaan samoille sivuille tai tarkastele sivuja ingognitotilassa.
Heti kun tiedät minne haluat mennä ja koska. Mitään viime hetken äkkilähtötarjouksia ei enää nykyisin ole.
Joo mitä aiemmin ostat, sen halvempi. Perustuu siihen, että liput myydään hintaluokittain ja ekana myydään x-määrä halvimman hintaluokan lippuja, sitten x-määrä vähän kalliimman hintaluokan jne. jne. ja sen kaikkein kalleimman hintaluokan liput voi olla moninkertaiset kaikkein halvimpaan verrattuna. Lentoihin ei myydä mitään halpoja "äkkilähtöjä" kuten valmiisiin matkapaketteihin.
Lentäminen kiihdyttää ilmaston lämpenemistä.
Miten olisi lähiloma kotimaassa?
Vierailija kirjoitti:
No voi jessus, olen lentänyt viimeksi 2014, en koskaan kaukomaille enkä omista edes autoa. Lennän tasan silloin kun haluan ja täysin hyvällä omallatunnolla. Ap
Mä ostin lokakuussa, saatiin lähes puolet halvemmalla kuin yleensä ollaan ostettu helmikuussa.
Itse saanut aina eurooppaan lennot halvimmalla n. 6 viikkoa ennen ajankohtaa. Eli jos olen kesäkuun alussa lähtenyt, niin huhtikuun puolivälissä tilannut. Yleensä liput ovat olleet jo 60% halvempia kuin esim. tammi-helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jessus, olen lentänyt viimeksi 2014, en koskaan kaukomaille enkä omista edes autoa. Lennän tasan silloin kun haluan ja täysin hyvällä omallatunnolla. Ap
Minä, minä ja minä.
Ja vielä halvalla!
Me ollaan aina löydetty kohtuuhintaiset liput, vaikka lähtöpäätös on tehty joskus vasta edellisenä päivänä. Näin ainakin, jos lentää Saksaan. Hinnat vaihtelee tosi paljon riippuen viikonpäivästä ja lähtöajasta. Me suositaan aikaista lähtöä, niin perillä on enemmän aikaa.
Mahdollisimman aikaisin. Liput kallistuu mitä myöhemmin ostat.