Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää hellyyttä ja läheisyyttä parisuhteeseen- vinkki

Vierailija
22.01.2019 |

Multa aina välillä kysytään miten me edelleen ollaan niin rakastuneita toisiimme ja onnellisesti yhdessä 20 vuoden jälkeen. Syitä siihen on varmaan montakin, mutta suoralta kädeltä juolahti mieleen yksi asia:

Me vietetään miehen kanssa halailu- ja hellittelyhetki aamuisin. Eli jos mulla on aikainen lähtö, herään ja hoidan aamutoimet valmiiksi ja noin 15 minuuttia ennen kuin lähden, herätän miehen ja käyn hänen viereen vähäksi aikaa. Suukotellaan ja halaillaan, eikä se johda minkään koska on pakko lähteä töihin. Jos taas miehellä on aikaisempi lähtö, hän herättää minut samalla lailla. Vapaapäivinä haliminen saattaa toki johtaa sitten muuhunkin...

Tällainen halailuhetki sopii meidän elämänrytmiin mainiosti. Illalla molemmat on yleensä ihan väsähtäneitä ja on kiva olla hetki omassa rauhassa esim. kirjan kanssa. Näin pystytään kuitenkin ylläpitämään tarpeeksi läheisyyttä. Parasta on että lapset nukkuu siihen aikaan vielä, joten eivät tule hekään häiritsemään meitä.

En tiedä sopiiko kaikille mutta suosittelen kokeilemaan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuota kokeilla?

Vierailija
2/2 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaisin juuri tuollaisia hetkiä! Ongelmana on että mies olettaa halailun aina johtavan seksiin, ihan epärealistisissakin tilanteissa heittää vaikka sitten leikillään että entäs jos vähän tai entäs jos ihan pikainen... Jos on 15 min aikaa halailla niin silloin on aina aikaa riittävästi viedä homma loppuun asti, miehen mielestä. Mä kärsin hellyyden puutteesta samaan aikaan kun seksiä saisi enemmän kuin paikat kestää :( Olisi ihanaa jos halailu _saattaisi_ johtaa johonkin muuhun, eikä niin että se automaattisesti johtaa siihen muuhun ja jos ei sitä halua niin 15 min saa kuunnella miehen jankutusta ja lopulta kiukustumista asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi