Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenenkä pihalla leikkimässä

Vierailija
15.05.2006 |

Missä olitte tänään lastenne kanssa leikkimässä/ lapsenne olivat?

A) omalla pihalla tietty

B) naapurissa kun siellä on seuraa

C) ei tiedätä ei ollut tuttu paikka

D) puistossa

Miksi olitte juuri siellä ja mitä teitte????????????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omalla pihalla ei ole kavereita 2- ja 4-vuotiaille lapsille ja puistossa on.

Vierailija
2/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapset hoidossa päivät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot: Muistan vaan lapsuudesta, kun olimme kummitätini luona kylässä ja menimme kerrostalon leikkipuistoon leikkimään. Meidät ajettiin rumin sanoin pois sieltä. Olin aika arka ja säikähdin niin rumaa kielenkäyttöä, että muistan sen vieläkin.

Eli mistä ihmeestä te tiedätte kenen lapset siellä kerrostalon pihalla leikkii? Voivat tosiaan olla vaikka kyläilemässä ja siksi pihalla.

Vierailija
4/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöni sai vastaavan kohtelun, eikä ollut edes menossa leikkimään naapuritalon pihaa vaan aikoi hakea kaveria ulos. Tulikin sitten kotiin itkemään.

Se, mistä itse tiedän..tunnen naapuritalojen lapset ja olen myös joskus heitä omiin pihoihin opastanut. Mutta vain tilanteissa joissa tuntikausiksi valtaavat pihamme kaksi ainoaa keinua, eikävätkä edes pienimpiä päästä niihin. Ja yleensä huutelevat pihan lapsille törkeitä.

Vierailija
5/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lapset lähtivät naapurin pihaan leikkimään

Vierailija
6/6 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse roudata omia leluja pihalle, eikä tarvitse jatkuvasti viihdyttää kun lapsi leikkii mieluusti omanikäistensä kanssa, ja äiskälle juttuseuraa =p