Ostin kaupasta 4 kpl kiivejä
Äveriäs olo, kun ovat ilmeisen kalliita (1,90€/4 kpl) , eivätkä kaiken kansan saatavilla.
Kommentit (3)
Kiwi = uusiseelantilainen kirjoitti:
Minä ostin tänään 5 kpl banaaneja, joista söin yhden ja neljä on vielä jäljellä. Ihan hyviä. Kiwit ei ole kovinkaan kummoisia, tähän aikaan vuodesta vaikkapa Bruno klementiinit ovat parempi vaihtoehto.
Klementinien paras aika jo ohitse.
Ap viittaa siihen täälläkin keskusteltuun vähävaraiseen perheen keissiin, jossa nainen oli siis koulunkäyntiavustaja (sillä palkalla ei oikeasti elä, ellei puoliso ole rikas tai ellei ole perintöä tms.) ja mies sairaseläkeläinen tms. Heillä ei siis ollut varaa ostaa kiivejä ja se harmitti vanhempia perheen lasten puolesta, kun lapset oli kerran tykästyneet kiivin makuun sitä kerran kokeiltuaan.
Olen keskituloinen ihminen, enkä mäkään osta kiivejä, ellei jostain syystä satokausiaikana satu olemaan noin max 2-3 euroa kilo. Mulla on periaate, että ostan vain ja ainoastaan satokauden edullisia vihanneksia, juureksia ja hedelmiä. En jää harmittelemaan sitä, jos jotkut eksoottiset hedelmät, ulkomaalaiset pensasmustikat, ylihintaiset suippopaprikat, turhaakin turhemmat broccoliinit yms. ihmeellisyydet jää kokematta. Tai vaikkapa jotkut pari euroa / 100 g maksavat ruukkusalaatit, ihan turhaa.
Minä ostin tänään 5 kpl banaaneja, joista söin yhden ja neljä on vielä jäljellä. Ihan hyviä. Kiwit ei ole kovinkaan kummoisia, tähän aikaan vuodesta vaikkapa Bruno klementiinit ovat parempi vaihtoehto.