Yliarvostetut mukamas söpöt eläimet
Minkä eläimen kutsuminen söpöksi on sinusta käsittämätöntä? Minusta jääkarhu. Ku*senkeltainen verenhimoinen peto, joka tuijottaa "ihanissa luontokuvissa" sieluton katse silmissään. Yäk.
Kommentit (34)
Minipossut. Ihan pienenä joo ihan söpöjä ja lutuisia, kasvaessaan ei todellakaan.
Kaverin "mini"possu on ihan järkyttävän kokoinen sika, joka hyökkää varpaiden kimppuun, puskee, sekä pitää järkyttävää kiljunaa koko ajan.
Kissat on kamalia. Korat taas parhaita ku ne tajuu mitä mä puhun niille. Hevoset on aika typeriä ku ne vaan hirnuu.
Vierailija kirjoitti:
ihmisvauvat. olemassa ei ole mitään sen söpömpää kun tavaraa valuu ulos kaikista aukoista.
Mikäs eläin se "ihmisvauva" on?
Virtahepo - kamala plösö, tihrusilmäinen harvahammas.
Vierailija kirjoitti:
Kissat on kamalia. Korat taas parhaita ku ne tajuu mitä mä puhun niille. Hevoset on aika typeriä ku ne vaan hirnuu.
:D Hevoset ovat aika hiljaisia eläimiä. Mä käyn 3–4 kertaa viikossa tallilla, enkä välttämättä edes joka viikko kuule jonkun hirnuvan.
Lähes kaikki lemmikkeinä pidettävät matelijat, hyönteiset ja kalat. Pahin on joku aksolotli. Ovat varmaan ihan kivoja lemmikkejä, mutta ei ne söpöjä ole.
Panda tietenkin. Ei se nyt niin söpö ole.
Chihuahuat. Todella ällöttäviä. Oudon mallinen pattipää ja kamala räksyttäjä.
Jääkarhut on komeita ja sympaattisia ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Hevoset ovat aika hiljaisia eläimiä. Mä käyn 3–4 kertaa viikossa tallilla, enkä välttämättä edes joka viikko kuule jonkun hirnuvan.
Inhottavia ne on kuitenkin. Kissat ja hevoset. Ehkä tähän voisi lisätä vielä marsut, mutta ne on astetta viisaanpia.
Sarvikuono. Kummallinen möhkäle.