Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teitä ollaan väärinarvioitu?

Vierailija
22.01.2019 |

Elikkä tilanteita joissa jonkun arvio on mennyt satasella pieleen, ja miten reagoitte ja vastasitte?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leimattu ulkoisen olemuksen puolesta narkkariksi useamman kerran.

Minulla on sinänsä vaaraton aivokasvain, jota ei ole mahdollista leikata pois, mutta kokonsa ja sijaintinsa vuoksi se aiheuttaa mm. sen että käteni (ja välillä koko keho) tärisevät, puheeni saattaa muuttua yhtäkkiä epäselväksi, näköni samenee ja kirsikkana kakun päällä saan välillä erittäin rajuja epileptisiä kohtauksia, joiden takia en saa ajaa autoa, lapsia ei voi harkitakaan enkä voi edes tehdä töitä.

Viimeisimmällä sairaalareissullani saatuani rajun kohtauksen eräänä maanantaiaamuna bussipysäkillä ja sivullisten soitettua ambulanssin, havahduin siihen kun minua työnnettiin läpi sairaalan sängyssä ja edelläni marssiva sairaanhoitaja huusi suuren ääneen siellä kaikkien ihmisten kuullen toiselle hoitajalle että miksi näitä viinakramppisia juoppoja pitää tuoda tänne, eikö voisi viedä katkolle suoraan jne. Kohteli minua todella paskamaisesti siihen asti että lääkäri tuli paikalle ja määräsi samantien kuville jotta nähdään kasvaimen tila. Maksaisin aika paljon jos saisin nähdä sen naikkosen ilmeen uudelleen. Sanomattakin selvää että tein hänestä valituksen.

Eikä! Iso hali sulle, ja hyvä että valitit noin ala-arvoisesta kohtelusta! T: se aiempi ketä luultu myös narkiks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme