Ex haluaa takaisin - muutti mielensä :D
Sain tänään kuulla että eksäni haluaa minut takaisin. Katuu kuulemma eroa ja on tässä viimeisen parin kuukauden aikana tajunnut, että olen hänen elämänsä nainen ja että ero oli hänen elämänsä suurin virhe.
Minähän olen tällä välillä ehtinyt jo aloittaa uuden suhteen, jossa olen erittäin onnellinen ja rakastettu.
Erottiin eksän kanssa, koska hän halusi lapsia ja minä en. Nyt muka ei haluakaan niitä lapsia.
Hän ei tajua että en voi ikinä palata hänen luokseen, sillä en voi luottaa enää etteikö mieli taas muutu semminkin kun hän on (huomattavasti) nuorempi kuin minä. Valittaa nyt sydänsurujaan ja rukoilee että ottaisin hänet takaisin.
Ihme tuuliviiri. En haluaisi katkaista yhteydenpitoa sillä hän on minulle edelleenkin ihmisenä rakas, mutta miten saan hänet lopettamaan tuon turhan vinkumisen?
Kommentit (62)
Ikävää että hän jättää pallon sinulle. Itsekin ollut tuossa tilanteessa. Tosin silloin minulla ei ollut uuttta miestä. Sanoin hälle että hän sanoi hyvästit parisuhteelle ja minä sanoin hyvästit hälle. Ja tiesin että yhteys täytyy katkaista.
Ole sinä vahvempi ihminen. Hän jätti sinut roikkuun älä sinä jätä häntä roikkuun. Parempi molemmille että katkaisette yhteytenne. Katsotte sitten myöhemmin onko mahdollisuutta kaveruuteen vaiko ei.
Tuleeko teille nyxän kanssa ero, jos tulet vahingossa raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko teille nyxän kanssa ero, jos tulet vahingossa raskaaksi?
Hmmm, erittäin hyvä kysymys. Todennäköisyys raskautumiselle lienee aika pieni, sillä olen nykyään jo varttia vaille 44. Nykyinen on sitä mieltä, että lapsien tuominen tähän maailmaan on sulaa hulluutta, ja minä olen hänen kanssaan samaa mieltä. Eli mikäli ihme tapahtuisi ja en olisikaan jo tässä iässä täysin maho, päätyisimme aborttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ole sinä vahvempi ihminen. Hän jätti sinut roikkuun älä sinä jätä häntä roikkuun. Parempi molemmille että katkaisette yhteytenne. Katsotte sitten myöhemmin onko mahdollisuutta kaveruuteen vaiko ei.
En pysty olemaan niin julma, että sanoisin hänelle että älä ota enää yhteyttä. Häneltä kuoli ukki hiljattain (ukki oli hänen elämänsä tärkein ihminen) eikä hänellä ole hirveästi ystäviä. Minä taidan nykyisellään olla ainoa ihminen hänen elämässään, jonka kanssa hän voi olla oma itsensä ja puhua vapaasti tuntemuksistaan. Hän on luonteeltaan erittäin herkkä ja tunteellinen ihminen, en halua lisätä hänen alakuloaan pistämällä yhteyden poikki.
Vastailen kuitenkin niukkasanaisemmin ja vähemmän nopeasti kuin ennen. Ehkä se tästä itsekseen hiipuu..?
Ei oo saanu pesää. Siitähän tuo kertoo
Jos kyse on sinua huomattavasti nuoremmasta, ja myös kokemattomammasta, niin suosittelen äidillistä kärsivällisyyttä ja aikaa. Molemmat auttavat häntä sopeutumaan tilanteeseen. Vastoinkäymiset ovat exällesi hyvää elämän oppia.
No tapaat häntä aina miehesi kanssa, siis sen uuden, eiköhän se siitä tajua, että on vaan kaveri.
Kun juttelette tai kirjoittelette, kerrot aina jotain myös nykyisestasi.
Sen tajuaa kun sen menettää. Itse erosin poikaystävästä koska yhteistä aikaa oli mielestäni liian vähän ja hänellä ei halua muuttaa asiaa. Mutta nyt kun olen reilun puoli vuotta selannut tinderiä ja käynyt baareissa, niin ei hyvä luoja. Siis vähän päälle kolmekymppisenä siellä on vain pikku poikia ja setämiehiä. Pojat tulee sönköttämään ympäri päissään jotain todella huonoja vitsejä ja setämiehet on tarjoamassa sulle shotteja... varmaan päästäkseen sänkyyn.
Kyllä on tullut ikävä sitä entistä poikaystävää. En ole viestejä laittanut, mutta hei oikeasti... missä on ne kolmekymppiset TAVALLISET miehet, ketkä käy töissä ja harrastaa?
Muutama kuukausi erosta tulee usein katumisvaihe, kun huonot puolet unohtuu ja hyvät korostuu. Yksinäisyys saattaa edesauttaa tunnetta, samoin tuo, että tärkeä ihminen on kuollut. Eiköhän se ohi mene ihan itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Sen tajuaa kun sen menettää. Itse erosin poikaystävästä koska yhteistä aikaa oli mielestäni liian vähän ja hänellä ei halua muuttaa asiaa. Mutta nyt kun olen reilun puoli vuotta selannut tinderiä ja käynyt baareissa, niin ei hyvä luoja. Siis vähän päälle kolmekymppisenä siellä on vain pikku poikia ja setämiehiä. Pojat tulee sönköttämään ympäri päissään jotain todella huonoja vitsejä ja setämiehet on tarjoamassa sulle shotteja... varmaan päästäkseen sänkyyn.
Kyllä on tullut ikävä sitä entistä poikaystävää. En ole viestejä laittanut, mutta hei oikeasti... missä on ne kolmekymppiset TAVALLISET miehet, ketkä käy töissä ja harrastaa?
Ne on kotona vaimon ja (ehkä) lasten kanssa, kolmekymppiset ei oo vielä ehtinyt erota eka kierrokselta niin kuin setämiehet vaan on juuri perheen perustus-iässä. Ei ne jouda missään baareissa juoksennella.
Kuka tässä on tuuliviiri? Jos olet toisen kanssa, niin olet toisen kanssa ja enempää selityksiä ei tarvita. Ei ainakaan tavalliset ihmiset tarvitse. Jos sinä kuitenkin nyt vaikeroit exän perään myös, niin taitaa mielesi haluta ottaa vielä hänetkin samaan sotkuun. Tietääkö nyxäsi, että kuolaatte toistenne perään vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vähän huonot konstit sinulla on käytössä, baarit ja tinderi... Niistä ei tavallisia miehiä paljoa löydy. Elävästä elämästä voi löytyä, mutta se on eri asia kelpaatko sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on tuuliviiri? Jos olet toisen kanssa, niin olet toisen kanssa ja enempää selityksiä ei tarvita. Ei ainakaan tavalliset ihmiset tarvitse. Jos sinä kuitenkin nyt vaikeroit exän perään myös, niin taitaa mielesi haluta ottaa vielä hänetkin samaan sotkuun. Tietääkö nyxäsi, että kuolaatte toistenne perään vielä?
Mistä sä luet, että "kuolaan" eksän perään? En minä kuolaa, olen onnellinen nykyiseni kanssa, enkä vaihtaisi häntä kehenkään.
Mä olen kaikkien mun eksien kanssa vielä ystäviä, lukuunottamatta yhtä (mutta se petti mua, kaikkien muiden kanssa ollaan erottu ilman katkeruutta ja yhteisymmärryksessä). Ja mun nykyinen tietää tämän eikä se haittaa häntä.
Eikö tule tosi arvostettu olo, kun toinen tiivistettynä sanoo, että olet se sinäkin pas*kaa parempi!
Vierailija kirjoitti:
Ei oo saanu pesää. Siitähän tuo kertoo
Mä olin hänen ensimmäisensä eikä hänellä meidän eron jälkeen ole ollut muita. Kaveri on kaikkea muuta kuin pelimies...
Vierailija kirjoitti:
Eikö tule tosi arvostettu olo, kun toinen tiivistettynä sanoo, että olet se sinäkin pas*kaa parempi!
Ei nyt mennyt ihan jakeluun tämän kommentin pointti - viitsisitkö hieman avata enemmän? :)
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mennyt ihan jakeluun tämän kommentin pointti - viitsisitkö hieman avata enemmän? :)
Ei ollut tyytyväinen elämään kanssasi > lähti katselemaan muita > ei löytynytkään parempia vaihtoehtoja > väkisin takaisin kotipesään.
Vierailija kirjoitti:
Ei saanut muita ja palaa tyytymään exään. Ei kai kukaan _oikeasti_ lähde tuohon...
Jätä se sika!