Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäinen ei ole synonyymi introvertille

Vierailija
22.01.2019 |

Halloota ihmiset! Täällä puhuttiin YKSINÄISISTÄ, ei introverteistä eikä ekstroverteistä. YKSINÄINEN EI OLE SYNONYYMI INTROVERTILLE, joten lopettakaa se ekstroverteistä ja introverteistä nillittäminen. Tämä koko keskustelu on mennyt ihan hakoteille kun näitä kommentteja lukee. Teidän ruikutusten takia minun käy sääli näitä yksinäisiä jotka eivät ole yksin omasta tahdostaan. Teidän takia heitä ei kuulla eikä ymmärretä. Teette vain hallaa ja pahennatte tilannetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyttäon eri muodoissa, ei se hienoilla sanoilla parane.

Vierailija
2/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään halutaan leimata kaikki introvertit ties miksi kummajaisiksi, nörteistä se alkoi joskus 90-luvulla, sitten tuli nämä sosiaalisen kanssakäymisen vaatijat tiimipelaajineen, sen jälkeen oivallettiin aspergerin syndrooma ja viimeisimmät muuttuneet jo uhkakuviksi yksinäisistä yhteiskunnan kostajista.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tärkeämpää; introvertti ei ole sama kuin sosiaalisesti lahjaton ihminen. 

Vierailija
4/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin pääasiassa tätä ketjua jonne introvertit tulivat huutelemaan miten mukavaa on olla yksikseen ja miten kacerien tuputus pitää loppua vaikka kerjun AP puhuin ainoastaan siitä miten yksinäisten on vaikea saada töitä ja tämän jälkeen ketjussa aloitettiin puhumaan YKSINÄISISTÄ: https://www.vauva.fi/keskustelu/3372552/miksi-tietyn-tyyppiset-ihmiset-…

AP

Vierailija
5/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen kokee jäävänsä ulkopuolelle, syrjäytyvänsä. Sekä ekstrovertti että introvertti voivat kokea yksinäisyyttä. Jotkut haluavat omaa aikaa, jolloin ollaan itsekseen. Yksinäisyys - "kukaan ei huomaa minua, ei välitä minusta, nuo viihtyvät niin hyvin porukassa mahdanko päästä mukaan"? ja tuon tyylisiä ajatuksia.

Jopa isossa porukassa voi kokea yksinäisyyttä.

Vierailija
6/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ontroverttimania alkaa oikeasti ällöttää. Se että joku on introvertti ei tarkoita sitä että yksinäiset eivät tarvitse apun. Nämä "minä minä minä olen introvertti" - ihmiset eivät ajattele omaa napaansa pidemmälle. En toki tarkoita kaikkia introverttejä vaan niitä jotka ovat juuri tälläisiä itsekkäitä "minä minä minä olen maailmannapa" -ihmisiä.

Vierailija
7/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP ja putosin lapsena pääedellä kaivoon. Siksi olen nyt näin idi oot ti, au tis ti ja tyh mä.

Ap

Vierailija
8/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tainut saada nyt tuulta alleen tämä keskustelu. Tärkeä aihe ja olen samaa mieltä kuin AP, moni täällä ei tunnu ymmärtävän yksinäisyyden ja introverttiyden eroa.