11-viikkoinen Urho katosi koirapuistosta
Niin surullista:(
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/78bd1481-26c9-4400-9aa6-23227fe9a98e
Kommentit (161)
Varmasti joku varastanut. Sehän oli nähty turussa jonkun pariskunnan mukana.
Miksi nämä eivät saa eläintenpitokieltoa? Otetaan koira, mutta ei huolehdita siitä. Todella tympeää "huolimattomuutta".
Huh, onpa hyvä että turkki suojaa. Mun koira ei selviäisi kyllä näissä pakkasissa kauaa. :(
Eikai noin nuorta koiraa edes saisi viedä koirapuistoon? Muistaakseni 12 viikkoa on ihan se alaraja.
Aivan varmasti varastettu. Toivottavasti pidetään edes hyvää huolta 😭
Vierailija kirjoitti:
Eikai noin nuorta koiraa edes saisi viedä koirapuistoon? Muistaakseni 12 viikkoa on ihan se alaraja.
Jep. Ei ole rokotuksiakaan vielä ollenkaan tuon ikäisellä.
Olen joskus miettinyt, että miten joku voi elää jonkun varastetun asian kanssa ja nauttia siitä (se mitä mietin oli joulukuusi :D ). Mutta että koira. Käsittämätöntä.
Täytyypä pitää silmät avoinna täällä Helsingissä.
Jos tuon ikäinen pentu pääsee vaikka luiskahtamaan hihnasta niin kyllä sen perässä pysyy jos se päättää jonnekkin lähteä. Jos pentu jätetään ilman hihnaa valvomatta niin silloin tilanne on ihan eri. Hurjaa jos on karannut koirapuistosta koska tuon ikäistä ei sinne todellakaan viedä!
Siis kui iso se koirapuisto on ja eikö ne yleensä ole turvallisuussyistä aidattuja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä eivät saa eläintenpitokieltoa? Otetaan koira, mutta ei huolehdita siitä. Todella tympeää "huolimattomuutta".
Oletko tyhmä? Eläintenpitokielto siksi että koira kerran karkaa? Mistä teitä ääliöitä sikiää.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt, että miten joku voi elää jonkun varastetun asian kanssa ja nauttia siitä (se mitä mietin oli joulukuusi :D ). Mutta että koira. Käsittämätöntä.
Yleensä luihuke joka ei ole käynyt armeijaa haisee ja parantaa yhteiskuntaa- eikä itseään. Sellainen nauttii varastamisesta. Nimim kokemusta on.
Tuo koira tarvii ensimmäisen rokotuksensa nyt .....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä mielellään ottaisin tuollaisen pennun ilmaiseksi. Omistajahan oli välinpitämätön, joten parempi koiralla olisi meillä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kui iso se koirapuisto on ja eikö ne yleensä ole turvallisuussyistä aidattuja?
Missään ei lue, että olivat aitauksen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joku varastanut. Sehän oli nähty turussa jonkun pariskunnan mukana.
Ei välttämättä sama pentu. Muutti ryhmässä kerätään just tietoja missäpäin asustelee saman ikäisiä pentuja.
Täh. Eikö koirapuistot ole aina aidattuja? Muutenkaan sinne ei saa viedä alle 12 viikon ikäistä pentua ja mielellään ei senkään ikäistä. Toki tosi ikävää omistajalle.. toivottavasti koira on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Myydään eteenpäin ja raha ei kauan polttele syyllisyyttä.
Onneksi nykyään media nostaa esille nämä, niin vähentää varkauksia todennäköisesti
Onko omistaja soittanut esim. Viikin löytöeläintaloon?
Noin nuorta koiraa ei saisi ulkoiluttaa ilman narua. Vielä uudet omistajat ja vieras paikka.