Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
Vierailija kirjoitti:
Kaikella hyvällä, mutta Lolan kannattaisi tosiaan seuraavaksi tosi-tv-urallaan mennä johonkin painonpudotusohjelmaan. Jaksossa jossa Lotta tippuu, se ei jälleen kerran jaksa tehdä mitään: palkintotehtävässä ei jaksa edes kiivetä telineelle ja koskemattomuustehtävässä tippuu paalulta minuutissa.
Niinpä, kaikki muut kilpailijat on laihtuneet tosi paljon tuolla viidakossa paitsi Lola. Onko sillä omat eväät vai syökö salaa kuormasta?
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä, miten Virpi ja Vilma pelkäsivät Lolaa, jonkun pitäisi laittaa Lolalle kampoihin, ahtaalle se mulkoilija. Luulee olevansa viidakon kuningatar.
Just tämä!!
Ovatkohan kilpailijat saaneet ottaa saarelle tupakkansa mukaan? Ainakin veronica polttaa, muista en tiedä.
Lola ottaa vähän liian tosissaan tämän Selviytyjät-kilpailun. Jenkeissä ilkeän pelaamisen ymmärtää, kun pelissä on miljoona dollaria, mutta Suomen sarjassa se on vähän säälittävää. Lola ei ole ihan niin fiksu kuin itse kuvittelee ja tekee julkisuuskuvalleen vaan hallaa. Mutta silti tuotantoyhtiöt näyttävät haluan sen ruudun täytteeksi (pun intended) vähän jokaiseen tositeeveesarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan kilpailijat saaneet ottaa saarelle tupakkansa mukaan? Ainakin veronica polttaa, muista en tiedä.
Eivät ole, kuulemma kuvausryhmäkään ei saa polttaa, syödä tms näiden kilpailijoiden läsnäollessa (ettei heille tule mitään houkutuksia).
Oon kova Selviytyjät-fani, mutta tämä kausi ei nyt ole oikein lähtenyt. Joukkueiden epätasaisuus on ärsyttänyt, kisailua ei oo ollu hauska kattoa. Lisäksi tunnelma noilla leireillä on ollu aika kireä, ainoastaan tuon neljän jengin välillä oli mukavaa läpänheittoa ja aitoa tunnelmaa. Ja viime jakson voittajat suorastaan vitutti, samoin pudotus.
Toivottavasti Marko, Wallu ja Miska pääsevät pitkälle!
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli kyllä tapahtumarikasjakso no. 8 Ruudusta. Hyvä hyvä. Tosin Putoaja tuli kyllä ihan puskista eli leikattu vähön huonosti kun mitään viitteitä putoavjasta ei ollut ennen äänestystä, ihan muusta henkilöstä puhui toinen liittouma (Miska, Wallu et co).
Nyt oli hyvin leikattu jakso. Hyvä vaan, kun ei paljastettu tippujaa!
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siitä, miten Virpi ja Vilma pelkäsivät Lolaa, jonkun pitäisi laittaa Lolalle kampoihin, ahtaalle se mulkoilija. Luulee olevansa viidakon kuningatar.
Vaikka onkin käärme.
AaPursi kirjoitti:
Miksi kaikki Selviytyjiä kommentoivat ovat niin pakkomielteisiä Lolan ja hänen fyysisen kuntonsa suhteen? Okei, Lola on huono noissa kisoissa. Mitä sitten? Selviytyjät on sosiaalinen ja strateginen peli, mua itseäni ei ainakaan voi vähempää kiinnostaa kuka on hyvä tai huono kisoissa. Ei Selviytyjiä voiteta fyysisyydellä, se on vain yksi pelin osa-alueista ja tuskin kenenkään mielessä kaikista vahvoiten jury ääntä antaessa. Suurin osa äänestää finalistia josta he pitävät eniten ja jonka kanssa olivat läheisimpiä. Osa äänestää puhtaasti parasta strategista pelaajaa. Mutta kuka oikeasti äänestää finalistia voittajaksi vain koska hän oli hyvä kisoissa tai jättää äänestämättä koska hän oli heikko niissä? Tuskin kovin moni. Ja tässä vaiheessa kisaa kova kunto on vain haitaksi koska ei kukaan halua pitää suurimpia lihaskimppuja mukana enää pitkään. Ja joo, tiedän Lolan voittomahdollisuuksien olevan lähes olemattomat. Tarkoitan vain, että hänen heikosta fyysisestä kunnosta se nyt vähiten johtuu enkä ymmärrä miksi se merkitsee teille niin paljon...
MUA AINAKIN VTUTTAISI KISATA TOMMOSEN LAISKAN LÖLLYKÄN KANSSA SAMASSA JOUKKUEESSA, KUN SE EI EDES YRITÄ. Ei tarvitsisi olla mikään olympiavoittaja tai urheiluhullu, kunhan edes yrittäisi. Mutta kun se aina molskahtaa sieltä parrun päältä ensimmäisen sekunnin aikana, että en mä viitti. Menisi itseltäkin kaikki tsemppihalut ja elämänilo, kun se sitten vielä mulkoilee muita alta kulmiensa leuka täristen. Valitettavasti tämän kaiken näkee myös ruudun takaa.
Vierailija kirjoitti:
Lola ottaa vähän liian tosissaan tämän Selviytyjät-kilpailun. Jenkeissä ilkeän pelaamisen ymmärtää, kun pelissä on miljoona dollaria, mutta Suomen sarjassa se on vähän säälittävää. Lola ei ole ihan niin fiksu kuin itse kuvittelee ja tekee julkisuuskuvalleen vaan hallaa. Mutta silti tuotantoyhtiöt näyttävät haluan sen ruudun täytteeksi (pun intended) vähän jokaiseen tositeeveesarjaan.
Ne (eikä myöskään tangomarkkinat) ei oo tähän asti haitanneet. Mutta hitto kun tykkään Selviytyjistä ohjelmana, ja tuotakin on pakko katsella. En tykännyt myöskään Helmenkalastajasta viime vuonna. Odotan vaan että nuo pudotetaan.
Jotenkin jaksaa huvittaa tämä joidenkin kommentoijien vimmainen Lola -vastaisuus. Milloin harmittaa ulkonäkö, milloin suoriutuminen kisoissa, milloin pelaaminen. Ihan samalla tavalla siellä pelaavat muutkin, ja ihan samalla tavalla suoriutuvat toisetkin kisoissa huonommin ja paremmin. Joku ei osaa kunnolla uida. Joku on heikko. Juuri viime jaksossahan Lola suoriutui tosi hyvin kisassa, mutta se tuppaa nyt heti unohtumaan arvostelijoilta.
Lola pelaa ehkä näkyvämmin ja vähemmän ovelasti kuin moni muu. Tuolla on monta, erityisesti naispuolista, jotka osaavat hienosti pelata niin että heittäytyvät uhreiksi ja avuttomiksi. Tuntuu, että täällä monet kommentoijat ovat sen verran yksinkertaisia itse, etteivät kykene havaitsemaan tuollaista hienovaraisempaa pelaamista, vaan osaavat tunnistaa ainoastaan Lolan suoraviivaisemman pelitaktiikan ja luulevat sitten, että Lola on ainoa joka pelaa ja kaikki muut ovat tosi kivoja ja reiluja.
Ilmapiirin luominen taas on asia erikseen, ja siinä Lola ei ehkä ole ollut ihan niin taitava, moni muu on osannut esittää kivaa ja iloista vaikka onkin sitten ehkä seuraavassa käänteessä puukottanut selkään. Taitohan se on sellainenkin, tosin tosielämässä aika kyseenalainen.
Kokki kolmosen taktiikka ei taida purra.
Oon kyllä positiivisesti yllättynyt Miskasta, jos vertaa häntä ensimmäisen ja nyt tän kahdeksannen välillä niin onhan siinä ihan huikea ero! On tullut paljon rohkeammaksi ja osaa selkeästi pelatakin. Tykkään seurata kun osasta kilpailijoista alkaa selkeästi kuoriutua uusia puolia meille katsojille. Soisin hänen ja Wallun pääsevän pitkälle (ja muutaman muunkin).
Vierailija kirjoitti:
Vahva eri. Mielestäni Suomen "Selviytyjien" pahin ongelma on nimenomaan se, että julkkikset ajattelevat liikaa sitä "julkisuuskuvaansa". Lopetin itse viime vuonna ohjelman katsomisen siihen vaiheeseen, kun joukossa oli Sampon lisäksi enää näitä "sulje silmät ja ajattele julkisuuskuvaa" Husseja ja Vehviläisiä, ja toisaalta sitten Helmenkalastaja, joka oli tietoisesti luonut pahisroolin. On oikeasti virkistävää, ettei Lola ajattele tässäkään ohjelmassa pahemmin julkisuuskuvaansa, vaan on, mitä on. Ei hän suosikkini ole, mutta pelkästään vahvojen, nöyrien ja taitavien kisaajien varaan ei kovin vetävää viihdettä rakennettaisi.
Parhaita hetkiä tähän mennessä ollu kyllä sen pähkinäkisavoiton jälkeinen Miskan kokkailu ja muiden ruokafiilistely :)
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä positiivisesti yllättynyt Miskasta, jos vertaa häntä ensimmäisen ja nyt tän kahdeksannen välillä niin onhan siinä ihan huikea ero! On tullut paljon rohkeammaksi ja osaa selkeästi pelatakin. Tykkään seurata kun osasta kilpailijoista alkaa selkeästi kuoriutua uusia puolia meille katsojille. Soisin hänen ja Wallun pääsevän pitkälle (ja muutaman muunkin).
Veikkaan, että Miskan taktista silmää on pimitetty myös tarkoituksella tuotannon puolelta. Hänhän ei ole ollut näitä koko kansan julkkiksia, jotka ovat päässeet etukäteen lehtiin kertomaan katsoneensa kaikki "Selviytyjä"-kaudet ennen lähtemistä kisaan. Mutten kyllä yhtään ihmettelisi, vaikka olisi.
kertokaa näkemyksenne..tää siis taas spoilaus eiliseltä plussa-jaksolta...eikö Lotta ois pudonnut vaikka Marko ois äänestänyt Miskaa, koska Wallulta ne 2 ääntä Lotalle tilanne meni 6-4, muutoin 5-4,ees Markon loikkausta tähän ei ois tarvittu! Mun mielestä Marko ja Miska eivät ole missään vaiheessa vetäneet ennen äänesystä yhtä köyttä..jos Marko on finalistien joukossa niin menetti ainaki Lotan äänen tolla. Eiköhän Wallun äänillä Lotta jo pudonnut? ite en muuten kans tykkää Lolan kilpailettomattomuudesta ite palkintokisoissa,muutoin pelaa kyllä kokoajan ja operoi = ei tuu olee kolmen joukossa. ite haluisin Tuulin voittavan tän.
Vierailija kirjoitti:
kertokaa näkemyksenne..tää siis taas spoilaus eiliseltä plussa-jaksolta...eikö Lotta ois pudonnut vaikka Marko ois äänestänyt Miskaa, koska Wallulta ne 2 ääntä Lotalle tilanne meni 6-4, muutoin 5-4,ees Markon loikkausta tähän ei ois tarvittu! Mun mielestä Marko ja Miska eivät ole missään vaiheessa vetäneet ennen äänesystä yhtä köyttä..jos Marko on finalistien joukossa niin menetti ainaki Lotan äänen tolla. Eiköhän Wallun äänillä Lotta jo pudonnut? ite en muuten kans tykkää Lolan kilpailettomattomuudesta ite palkintokisoissa,muutoin pelaa kyllä kokoajan ja operoi = ei tuu olee kolmen joukossa. ite haluisin Tuulin voittavan tän.
Kyllä se olisi 5-5 tilanteeksi muuttunut, ei se yksi ääni olisi mihinkään kadonnut.