Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019

Vierailija
22.01.2019 |

Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.

Kommentit (2668)

Vierailija
1341/2668 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kädettömiä, tuo saari on täys ruokaa ja meressä lisää. Sama katoksen tekemisessä ja alusen. Voi hyvä ihme etteivät keksi miten....

Vierailija
1342/2668 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti ja harmittaa edelleen, kun liittolaiset äänesti fyysisimpiä kilpailijoita pois. Nyt liittolaiset joutui itse alakynteen. Oikea henkilö vihdoinkin tippui ruutu+:ssa. Nyt löytyi jotain järkeä tämän vuotisesta Selviytyjät Suomesta. On ollut ikävä katsoa kun heikoimmat on äänestäneet pois porukkaa, että pääsevät mukaan yhdistymiseen. Heistä heimolle on ollut ihan sama jatkaako pudotuksesta toiseen vai voittaako välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2668 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma ja Lola tekstailee nykyään. Sopuun siis ovat päässeet. Sanoi että Lola kova pelaamaan.

Vierailija
1344/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER: 

En katsonut loppuun asti, tuliko joku tieto, että Vilma halusikin saarelta pois mutta mitä ihmettä? Siis ei voinut olla naurettavampaa. Miksi ihmessä Vilma antoi koskemattomuusamuletin Virpille heimoneuvostossa? Ei mitään järkeä.  Siinähän näki jo muiden ilmeistä, kuinka pettyneitä nämä oli, kun Vilma laittoi koskemattomuusamuletin peliin. Sitten kuitenkin kertoi käyttävänsä sen Virpiin? Siis mitä ihmettä. Ei voinut kyllä olla typerämpää. 

Lottahan jo paljasti, että selvää on, että Vilma äänestetään pois heti vain, kun mahdollista. Eikö myös näistä perustelluista käynyt ilmi etteivät ne koskeneet Virpiä, vaan Vilmaa. 

Niin ja inhottaa, kuinka henkilökohtaisesti Lola suhtautunut Vilmaan "selkäänpuukotukseen" eikö kuitenkin itse ole ollut aikamoinen juonija. 

Mä luulen että tuo juttu on ollut vain Wilman päässä, eli on itse ottanut itseensä siitä kun Lola sanoi että petti liiton ja on selkäänpuukottaja. Päätteli tästä sitten että Lola vihaa häntä.

Wilma ei ehkä käsittänyt että Selviytyjät on peli ja Lola on kova pelaaja, niinkuin hän itsekkin oli.

Vierailija
1345/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tilanne tämä ensi jaksossa.

Wilma ei vaan enää jaksanut ja Lotta kertonut että toinen heimo haluaa Wilman pois. Ei sitten pitkittynyt oloansa saarella kun oli niin uupunut.

Olisi joutunut pois kuitenkin myöhemmin ja halusi varmistaa Virpin jäämisen saarelle.

Eivät tee mitään koska ovat niin nälkäisiä että liikkuminen on jo raskasta sekä ajatteleminen, aivot ei toimi kunnolla.

Ulkkis versiossa saavat sapuskaa palkintoina. Sitä on paljon ja usein.

Vierailija
1346/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma on kyllä rasittava. Hänestä ei ole hyötyä joukkueelle, mutta valittaa.

Vierailija
1347/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestikö Wallukin Vilmaa? Vai jäikö neljän liitto alakynteen kun heimot yhdistyi?

Vierailija
1348/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että Hannes putosi. Oli tosi kiltti, sympaattinen, lojaali ja rehellinen. Kilpailuissa myös todella hyvä. Mutta ehkä oli nelikolta viisasta äänestää Hannes pois, koska olisi ollut niin hyvä monissa yksilökisoissa heimojen yhdistymisen jälkeen. Ja olisi varmasti palannut aiempien naisliittolaistensa kelkkaan ja äänestänyt nykyiset heimokaverinsa pois.

Vierailija
1349/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa heimossa joku valitteli ettei saanut yöllä nukuttua, koska ravut kolisteli siinä leirin lähellä. Öö, mikseivät pyydystäneet näitä rapuja ruuaksi?

Vierailija
1350/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miskalta fiksu veto, että paljastui eteväksi kokiksi ja halukkaaksi laittaa muille ruokaa. Hyvää sapuskaa tekevät saa yleensä olla heimossa pidempään.

Vierailija
1351/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputetaankohan Virpi tai Wallu seuraavaksi? Vai kenties suursyömäri Kim? Veikkauksia?

Vierailija
1352/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu plussalaiset, kertokaa lisää ensi jaksosta!

Miten kaikki grillijuhliin päässeet ja tippujasta päättävät oli agilalaisia? Eikös sinne päästy jonkin yksilökilpailun kautta? 5 nopeinta/parasta? Miten Lolakin onnistui noin hyvin? Paremmin kuin esim. Wallu?

Vierailija
1353/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heimot yhdistetään, muuttavatko uudelle saarelle vai entisen Agilan/Buwajan leiriin? Mikä on uuden heimon nimi? Onko uusi koskemattomuusamuletti piilossa?

Vierailija
1354/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ohjelmassa ei ole enää mitään jännitystä! Mitä järkeä noiden on koko porukalla noista äänestyksistä puhua?!! "me ollaan hannes nyt päätetty että me äänestetään sut ulos" Selviytyjissä kuuluisi olla kieroilua ja selkään puukotusta! Ja miksi Lotta meni sanomaan Vilmalle, että muut haluavat hänet ulos? Lotta ja Vilma selkeästi tyhmimmät kilpailijat. 

Vierailija
1355/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan Lolaa.

Vierailija
1356/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kerrota mitään kaikkein oleellisimmasta asiasta?

KUKA KUORSAA JA KUINKA PAHASTI?

Itse en pysty nukkumaan lainkaan kuorsaavien ihmisten kanssa samassa huoneessa, mutta en myöskään pärjää huonoilla yöunilla. Se olisi taatusti heikoin kohtani tuolla.

Vierailija
1357/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER: 

En katsonut loppuun asti, tuliko joku tieto, että Vilma halusikin saarelta pois mutta mitä ihmettä? Siis ei voinut olla naurettavampaa. Miksi ihmessä Vilma antoi koskemattomuusamuletin Virpille heimoneuvostossa? Ei mitään järkeä.  Siinähän näki jo muiden ilmeistä, kuinka pettyneitä nämä oli, kun Vilma laittoi koskemattomuusamuletin peliin. Sitten kuitenkin kertoi käyttävänsä sen Virpiin? Siis mitä ihmettä. Ei voinut kyllä olla typerämpää. 

Lottahan jo paljasti, että selvää on, että Vilma äänestetään pois heti vain, kun mahdollista. Eikö myös näistä perustelluista käynyt ilmi etteivät ne koskeneet Virpiä, vaan Vilmaa. 

Niin ja inhottaa, kuinka henkilökohtaisesti Lola suhtautunut Vilmaan "selkäänpuukotukseen" eikö kuitenkin itse ole ollut aikamoinen juonija. 

Mä luulen että tuo juttu on ollut vain Wilman päässä, eli on itse ottanut itseensä siitä kun Lola sanoi että petti liiton ja on selkäänpuukottaja. Päätteli tästä sitten että Lola vihaa häntä.

Wilma ei ehkä käsittänyt että Selviytyjät on peli ja Lola on kova pelaaja, niinkuin hän itsekkin oli.

Oon ihan samaa mieltä. Toi koko juttuhan lähti siitä, että Wilma äänesti Lolaa, vaikka oli luvannut ettei äänestäisi ja muu heimo äänesti Niklaksen ulos kertomatta Wilmalle. Wilma nosti tästä metelin, että hänet on petetty (vaikka ei ollut edes itse se, kuka sai ääniä), eikä suostunut olleenkaan itse näkemään sitä, että oli pettänyt Lolan. Muutenkin Wilma tuntui pitävän selviytyjiä jonain kaveruuskisana, kun itkeskeli usein sitä, ettei hänellä ole enää heimossaan kavereita tai kukaan ei enää tykkää hänestä.

Miska sanoi kameralle uusimmassa jaksossa, ettei jaksa kun Wilma vaan koko ajan mustamaalaa Lolaa. Ja sitten Wilma vielä pois lähtiessään julistaa kuinka tulee tuomaristossa varmistamaan ettei kiusaaja-Lola voita, hah.

Vierailija
1358/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lola ei ole todennäköisesti edennyt kovin pitkälle kisassa. Näin sitä Ruississa ja oli ihan oman painoisensa.

Tämähän on kuvattu viime keväänä.

Vierailija
1359/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER: 

Oon ihan samaa mieltä. Toi koko juttuhan lähti siitä, että Wilma äänesti Lolaa, vaikka oli luvannut ettei äänestäisi ja muu heimo äänesti Niklaksen ulos kertomatta Wilmalle. Wilma nosti tästä metelin, että hänet on petetty (vaikka ei ollut edes itse se, kuka sai ääniä), eikä suostunut olleenkaan itse näkemään sitä, että oli pettänyt Lolan. Muutenkin Wilma tuntui pitävän selviytyjiä jonain kaveruuskisana, kun itkeskeli usein sitä, ettei hänellä ole enää heimossaan kavereita tai kukaan ei enää tykkää hänestä.

Miska sanoi kameralle uusimmassa jaksossa, ettei jaksa kun Wilma vaan koko ajan mustamaalaa Lolaa. Ja sitten Wilma vielä pois lähtiessään julistaa kuinka tulee tuomaristossa varmistamaan ettei kiusaaja-Lola voita, hah.

Siis onko wilma tippunut?

Vierailija
1360/2668 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh miksi tulin tähän ketjuun. En halua tietää tapahtumia ennakkoon. Onko toista ketjua missä keskustellaan telkassa menevien jaksojen tahtiin?

Ketju on lukittu.