Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019

Vierailija
22.01.2019 |

Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.

Kommentit (2668)

Vierailija
1201/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä tää "mennä tunteisiin" sanonta on parin viime vuoden sisällä ilmestynyt joka hiton ihmisen sanavarastoon?

No se bensalenkkari Temppareissa sen aloitti, olisiko ollut ensimmäisellä kaudella? Sillä meni aina kaikki tunteisiin, kun tyttöystävä piti  hauskaa vieraitten miesten kanssa.

Vierailija
1202/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita joukkoturhakkeita saisi jo alkaa tippumaan tuolta. Tarvittais juonenkäänteitä: joku kunnon safkapakkaus palkintona noille olisi nyt paikallaan, kun eivät itse kalasta. Amuletin löytyminen, jengien sekoitus tai edes amuletin käyttäminen. Mutta eihän Vilmalla ole tuolla mitään hätää, eikä ehdi käyttää sitä ennen heimojen yhdistymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi, Olli Hermanni paljastui neidiksi, minkä ulkoinen olemus jo kertoo. Oli varmaan kiire päästä valkaisemaan tukkaansa. Eihän tuolla ole peilejäkään.

ja hampaansa. Sitten niin säteilevänä extrassa, että..! Pidin enemmän meikittömästä Ollista.

Vierailija
1204/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity peliin, mutta Virpi on ihan älyttömän kaunis ja jotenkin niin sädehtivä! Mun mielestä missi Lottaa kauniimpi, vaikka onkin paljon vanhempi. 

Toivottavasti itsekin näytän yhtä hyvältä 49-vuotiaana!

Ei todellakaan ole! Lotta on todella nätti ja muutenkin mukavanoloinen tyttö. Ja hyvästä perheestä, isänsä oli todella hyvä tyyppi.

Tämä oli varmaankin vitsi? Lotta itse kertonut lapsuuden ongelmistaan. Lotta on ihan perusnätti, mutta Virpi on kyllä kaunotar!

Virpi alkaa olemaan jo eilisen ruusu. Muuten ihan ok.

Vierailija
1205/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiko täällä jo lopettaa tuo Lolan kilpailusuorituksista/niiden väliinjäämisestä jauhaminen? Piditte Lolasta tai ette, niin onhan se itsestäänselvää, ettei hän pärjää haasteissa. Mutta mikä ihmeen naurun asia se on joka kerta? Kuten jo aiemmin mainittu: ainoa henkilö, joka on voittanut Selviytyjät kahdesti, oli heikohko-kuntoinen nainen, joka ei kummallakaan kaudellaan voittanut ainuttakaan henkilökohtaista koskemattomuutta. Miettikääpä, ketkä on äänestetty Suomen versiossa pihalle: Eevi, Niklas, Sauli, Noora, Olli ja Hannes. Eiköhän ne naurut voisit kohdistaa niihin henkilöihin, jotka omalla haastemenestyksellä tekee itsestään uhan ja äänestetään pois kilpailusta.

Vierailija
1206/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole hetkeen puhuttu Lolasta, ja jo se piti nostaa taas esille. Myyrä!

Vierailija
1207/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toinen joukkue voittanut kalastusvälineet? Miksi nuo vain valittavat nälkää, eikä kukaan edes yritä kalastaa ruokaa? Sitä ei ainakaan näytetä. Pelkkää spekulointia ja juonimista. Voisi olla enemmän sitä selviytymistäkin kuvattu.

Vierailija
1208/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa sellanen käänne, että joku vanha kilpailija pääsisi takaisin.

Vierailija
1209/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola näyttää ihan maatalon emännältä.  Ei minulla muuta.

Vierailija
1210/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjissä pitää näköjään selviytyä juonittelemisessa, muut ovat sivuseikkoja

Vierailija
1211/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole hetkeen puhuttu Lolasta, ja jo se piti nostaa taas esille. Myyrä!

Edellisellä sivulla viimeksi. Kyllä siitä ihan jokaisen haasteen jälkeen on puhuttu.

Vierailija
1212/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen suosikkini vasta kun näen vikan jakson.

Vierailija
1213/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi Butt vaikuttaa tosi kiltiltä ihmiseltä, tykkään.

Vierailija
1214/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noi ei vaan sytytä nuotiota rannalle? Käsittääkseni ravut tyyliin kävelee ite yöllä valoon ja näin ollen tekee itsarin. Voiko olla helpompaa ruokaa?

T:kasvissyöjä

Vierailija
1215/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Virpi tai Lollo voittaa!

Vierailija
1216/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen ku Vilma sanoi, että sitä ärsyttää Lola kun se on niin iso, että joutui itse siihen pyörivään häkkyrään?

Siis sitä ärsyttää kun Lola on pläski?😅 en muista tarkkaa sanamuotoa, mutta tuo kuva jäi sen jutuista.

Mua taas ärsyttää sen suomen ruotsalainen etuoikeutettu asenne, että hänen olis automaattisesti pitänyt tuossa tehtävässä saada pättää mikä hänen rooli on. Että kun hän ei tykkää sukeltaa niin muiden olis se pitänyt prinsessan puolesta tehdä. Hyvä lähtee selviytyjiin peläten vettä. Ja ärsyyntyä kun tulee tehtäviä, joissa sukelletaan.

Vierailija
1217/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauden kohokohta tulee kun Lola ottaa paidan pois ja käyttää vain bikineitä.

Vierailija
1218/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se läski  juonittelija lola joutais  ekaks pois.

Vierailija
1219/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen ku Vilma sanoi, että sitä ärsyttää Lola kun se on niin iso, että joutui itse siihen pyörivään häkkyrään?

Siis sitä ärsyttää kun Lola on pläski?😅 en muista tarkkaa sanamuotoa, mutta tuo kuva jäi sen jutuista.

Mua taas ärsyttää sen suomen ruotsalainen etuoikeutettu asenne, että hänen olis automaattisesti pitänyt tuossa tehtävässä saada pättää mikä hänen rooli on. Että kun hän ei tykkää sukeltaa niin muiden olis se pitänyt prinsessan puolesta tehdä. Hyvä lähtee selviytyjiin peläten vettä. Ja ärsyyntyä kun tulee tehtäviä, joissa sukelletaan.

Eihän Vilma ole suomenruotsalainen. Miehensä taitaa olla.

Vierailija
1220/2668 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tippuu jaksossa 6? Tiedän jakson 5 putoajan, koska omistin Ruutu+, mutta haluaisin hommata sen uudestaan vasta ensi viikolla :D Joten kertokaaaaa kuka tippuu 6 jaksossa jolloin jäljelle jää se kymmenen...

15 jaksoa tässä on, joten ei toimi tuollainen taktikointi.

Ketju on lukittu.