Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätiin mieheni kanssa ystävälle kiinni

Pelätty
22.01.2019 |

Minä ja mieheni olemme olleet yhdessä jo yhdeksän ihanaa vuotta. Minä olen bi-henkinen ja miehelleni se on ok. Aina välillä olemme iskeneet yhteisiin leikkeihimme kolmannen osapuolen joko baarista tai netistä. Yksin ja selän takana en käy naisten luona. Ikinä ei ole ollut mitään ikävää, kuten takertumista, mitään kiristämistä tai ehdottelua seksistä millään muulla kokoonpanolla.
Sitten se kuitenkin tapahtui, eli kiinnijääminen kun yksi seksikaverimme puhui aiheesta työpaikallaan, joka olikin kaverini. Hän kysyi yhteisiltä ystäviltämme aiheesta, joista yksi otti asian todella oudosti. Hän manasi kun oli jopa saunonut kanssani miljoonasti, ja mietti ajattelenko häntä mukaan kimppaan kun näen alasti. Ei en todellakaan ajattele. Nyt hän ei halua olla tekemisissä enää, joka on surullista. Enhän minä koskaan ole ajatellut ystäviäni seksuaalisesti, koska eiväthän he ole edes naisista kiinnostuneita, enkä minä heistä seksualisesti. He ovat ystäviäni. Ei bi-henkisyys ole mikään tarttuva tauti. Miten lie saisin ystäväni takaisin ja hänen ajattelumaailmaansa muutettua. Kokemuksiani naisten kanssa en lopeta, ne ovat osa minua ja parisuhdettani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelätty kirjoitti:

Sitten se kuitenkin tapahtui, eli kiinnijääminen kun yksi seksikaverimme puhui aiheesta työpaikallaan, joka olikin kaverini. Hän kysyi yhteisiltä ystäviltämme aiheesta, joista yksi otti asian todella oudosti.

Seksikaverinne työpaikka onkin kaverisi?

En nyt täysin saanut selvää, kenen työpaikoista ja kavereista tässä puhutaan, mutta aika kaukaa haetulta vaikuttaa, että joku kertoo työpaikallansa seksiseikkailuistaan nimien kera.

Vierailija
2/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä.. iski oksettava olo.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto millasia pervoja, yäk!

Vierailija
4/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on ahdasmielistä väkeä. Mitä pahaa tuossa nyt on? Erikoinen asenne, että sinun seksielämä vaikuttaa jotenkin ystäviisi.

Kimppailuhan on ihan kivaa...

M

Vierailija
5/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh? Joku teidän kolmas pyörä on jutellut teidän kolmen kimpastanne työpaikalla? Ja kertonut teidän nimetkin?Hah, liika seksihurjastelu osui omaan nilkkaan😂 Ehkä teidän on nyt parempi pitää malampaa profiilia, eikä ottaa sieltä baarista ketä vaan mukaan.

Vierailija
6/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihailtavan rohkeaa kun uskaltaa jakaa miehensä toisen naisen kanssa. Samalla saa elää hyvää elämää parisuhteessa ja nauttia välillä seksistä naisen kanssa. Täydellistä.

Oikea ystävä ei hylkää sellaisen seksin vuoksi joka ei hänelle edes kuulu.

Vierailija
7/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ryhmäpuuhastelua todellakin, tosin taattua av menoa.

Vierailija
8/8 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän