Kaksiväriset hiukset - ei kai kukaan enään?
Kommentit (17)
Miten niin? Sehän antaa luonnollisen sävyn hiuksiin. Eihän ne useinkaan ole täysin samanväriset luonnollisestikaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on enää, ei enään.
Mä olin just tulossa kommentoimaan samaa.
Just eilen ajattelin, että jos vetäis toisen puolen päästä mustaksi ja toisen valkoiseksi, se vois olla tosi hauska. Järkytyitkö? Jos kyllä niin ole hyvä, päivän sääli-, myötähäpeä- ja järkyttymisminimisi on jo täytetty vaikkei kello ole vielä edes aamuyhtätoista, voit siis rentoutua loppupäivän!
Vierailija kirjoitti:
Entä mun hiukset? On oma väri päässä. Brunettea ja punaista.
No johan ap sanoi että sälii sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on enää, ei enään.
Mä olin just tulossa kommentoimaan samaa.
Ei kai kukaan enää kirjoita enään? Säälittää lukea sellaista tekstiä.
Minulla on blondit latvat ja brune juurikasvu. Raskaana en halua läträillä väreillä, muttei juurikasvua ole riittävästi, että viitsisin leikata nuo latvat kokonaan pois. Joten vauvaa odotellessa näytän typerältä, en varmaan heti ensitöikseni värjää sitten kun vauva on syntynytkään. Teidän on pakko kestää.
En ole värjännyt hiuksiani vuosikausiin ja just huomasin, että hiukset on juuresta 10cm matkalta ihan eri väriset kuin latvoista. Voit säästää säälisi johonkin muuhun, en aio värjätä tasaista lättyä päähäni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on blondit latvat ja brune juurikasvu. Raskaana en halua läträillä väreillä, muttei juurikasvua ole riittävästi, että viitsisin leikata nuo latvat kokonaan pois. Joten vauvaa odotellessa näytän typerältä, en varmaan heti ensitöikseni värjää sitten kun vauva on syntynytkään. Teidän on pakko kestää.
Fiksu ja vastuullinen äiti! ♥️ Vaikkei ne värit enää samoja myrkkyjä ole kuin 80-luvulla, niin silti. :)
Vierailija kirjoitti:
Säälittää katsoa naisia, joilla kahta tai useampaa väriä päässä
Siis kyllä! Niin kauan kuin enää kirjoitetaan moukkamaisesti n:llä. Älkää lisääntykö.
Vierailija kirjoitti:
En ole värjännyt hiuksiani vuosikausiin ja just huomasin, että hiukset on juuresta 10cm matkalta ihan eri väriset kuin latvoista. Voit säästää säälisi johonkin muuhun, en aio värjätä tasaista lättyä päähäni.
Minullakin tulee aina talvella "juurikasvu" vaikka en vuosiin ole värjännyt hiuksiani. Kesällä aurinko vaalentaa hiuksia, latvat todella "blondit" ja talvella uusi hius juuressa (varmaan useamman sävyn) tummempaa.
Olen usein miettinyt kuinka vaaleat hiukset olisivat jos asuisin maassa missä 365 päivää aurinko paistaisi :)
Jos tarkoitit Cruella DeVil -tyylistä lookia, niin kovin moni ei siihen junaan varmaan enää hyppää. Ehkä jotkut punkkarit. Oma inhokkini oli se mustat alta, blondit/punaiset/violetit/mitä ikinä päältä. Toisaalta ysärihän on tullut kovaa vauhtia jo pari vuotta takaisin, ehkä kohta muodissa ovat taas blondit palkit kehystämässä kasvoja niin kuin Spice Girlsin Gerillä?
Kun tukkaa ei ole värjätty, sävyjä löytyy päästä vaikka minkälaisia, kuten monet on täällä jo sanoneetkin. Ja moni on varmaan ollut joskus siinä tilanteessa, että väri on pitänyt tiettyyn pisteeseen asti vaan kasvattaa pois. jos ei siiliksi halua vetää.
Sääliä tuskin ketään tukan takia kannattaa.
Minulle tuli ainaki mieleen se 2000-luvun alun tyyli, jossa hiukset värjättiin alta mustaksi ja päältä vaaleaksi. Se oli karmea lookki se.
Varmasti kohta taas uusinta uutta