Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen flirtti on työpaikalla sopivaa? Anna esimerkkejä!

Vierailija
21.01.2019 |

Mikä on ok, mikä ei?

Oletko itse mies vai nainen?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan vanhanaikainen kun mielestäni töissä voisi keskittyä töiden tekemiseen, ei flirttailuun.

Vierailija
2/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ei kuulu töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali juttelu, jos on kiinnostunut ja haluaa tutustua. Ei niin, että häiritsee työntekoa.

Vierailija
4/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä. On hirveän raskasta tulla töihin jos joku ahdistelee.

Vierailija
5/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kehu on aina paikallaan, joko ulkonäöstä, vaatteista, siitä miten toinen saa hyvälle tuulelle, tai miten hyvin on hoitanut työnsä. Ja pieni silmänisku ja sopivasti keveä kiusoittelukin menee, kun on vähän jo tutustuttu, ja kummallekin on käynyt selväksi että pieni flirtti on molemmin puolin hyväksyttyä ja saa aikaan molemmissa iloa ja pientä piristystä arkeen. Flirtti ei missään nimessä ole ahdistelua.

Vierailija
6/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kehu on aina paikallaan, joko ulkonäöstä, vaatteista, siitä miten toinen saa hyvälle tuulelle, tai miten hyvin on hoitanut työnsä. Ja pieni silmänisku ja sopivasti keveä kiusoittelukin menee, kun on vähän jo tutustuttu, ja kummallekin on käynyt selväksi että pieni flirtti on molemmin puolin hyväksyttyä ja saa aikaan molemmissa iloa ja pientä piristystä arkeen. Flirtti ei missään nimessä ole ahdistelua.

Tuo kuvailemasi on ahdistelua. Hyi hitto jos joku alkaisi mun ulkonäköä kommentoida ja silmää iskeä töissä.

Vierailija
7/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisen ei haittaa, mutta vähän hämmentää parinkin eri miehen estoton ihailu. Varsinkin toinen ei peitä sitä mitenkään, vaan katseesta ja puheesta näkee heti läpi. Toinen taas on kiusoittelee ja kehuu jatkuvasti.

Muut miehet ovat paljon neutraalimpia töissä.

Vierailija
8/53 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvailemasi on ahdistelua. Hyi hitto jos joku alkaisi mun ulkonäköä kommentoida ja silmää iskeä töissä.

Tuossahan oli kyse jo toisensa tuntevista ihmisistä! Kaverien kesken tuo on ihan normaalia.

Vierailija
9/53 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita

Vierailija
10/53 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ei kuulu työpaikalle. Hyvin tehdystä työstä pitää kehua tietenkin, mutta mielestäni se ei ole flirttiä.

Vierailija
11/53 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin moni muukin vastaaja, eli flirtti ei kuulu työpaikalle. Minulle maksetaan töissäollessa siitä, että teen työni (samoin kuten muillekin ko. paikassa työskenteleville). Vapaa-ajallaan kukin tehköön mitä haluaa ja flirttailu kuuluu mielestäni enemmän yksityisasioihin.

Kiitän tai kehun kollegoita hyvin tehdystä työstä, mutta en puhu yksityisasioistani töissä. Samaa toivon muiltakin. N33.

Vierailija
12/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan!

Vierailija
13/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukalo vaivihkaa työkaverin anukseen kahviautomaatin luona. Jos/kun suuttuu, heittää vaan "läppä läppä!"

Vierailija
14/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei töissä. On hirveän raskasta tulla töihin jos joku ahdistelee.

Flirtti onko sama kuin ahdistelu, mielestäsi siis? Minusta siinä on iso ero.

Vierailija
15/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu ei ole ok. Jos on oikeaa kiinnostusta niin asiallisesti voi lähestyä ja kysyä.

Vierailija
16/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Töissä keskitytään töihin. Jos aviopuoliso löytyy töistä, se tapahtuu itsestään.

Vierailija
17/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei sinulla ole siitä pelkoa.

Vierailija
18/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan oli kyse jo toisensa tuntevista ihmisistä! Kaverien kesken tuo on ihan normaalia.

Me kavereiden kesken kylläkin vittuillaan toisillemme. Tuntuisi homolta tuollainen.

Vierailija
19/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk!

Vierailija
20/53 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Töissä keskitytään töihin. Jos aviopuoliso löytyy töistä, se tapahtuu itsestään.

Töitä tehdään kuin koneet, kunnes eräänä päivänä kaksi konetta meno naimisiin. Sitten heidän sopii flirttailla mutta vain keskenään tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi