Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä tekisit, jos gay lääppisi sinua?

Vierailija
21.01.2019 |

Jos gay lääppii, mitä teet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen, että joku haluaa minua.

Vierailija
2/17 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että ei kiitos, tykkään naisista.

Ei kai se sen kummempaa vaadi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin kuonoon. Minua ei miehet hiplaa.

M61

Vierailija
4/17 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komee ja mukavanoloinen tyyppi, niin lääpin takaisin. 😄

Vierailija
5/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman, kuin jos epämiellyttävä nainen hiplaisi minua: Ei kiitos. En jaksa ahdistua koskettelusta. Munien kovempi kouriminen voisi jo nostaa äänenpainetta ja voimankäyttöä.

Vierailija
6/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin 20/7cm munani ulos housuista ja antaisin imeä.

Olenhan alfa uros.

Vierailija
7/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisin kuonoon. Minua ei miehet hiplaa.

M61

No ei varppi oo pelkoo on toi 61 sit syntymävuosi tai ikä.

Vierailija
8/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua just lääppi lenkillä, juoksi perään vielä.

9/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porvoo meininkiä, jos mies on hetero niin ei se lääppimisellä yhtäkkiä homoksi muutu ... vai sitäkö tässä ap yrittää kuvitella mielessään? 

Vierailija
10/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilisin kunnolla! 👉🏻👊🏻🌈

Vierailija
11/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin lopettamaan, ei kai siinä sen kummempaa

Heteromies 37

Vierailija
12/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin perseen niin että pas karoiskuisi, ei tiedä vaikka heteroituisi sen jälkeen.

Vierailija
13/17 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niittaisin sitä nyrkillä naamaan.

Vierailija
14/17 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on muutaman kerran noin käynytkin. Tuntuu aluksi hämmentävältä että mitä h**vettiä ja sitten teen kehonkielellä ja ilmeellä selväksi että ei kiinnosta. Kyseessä on ollut samassa firmassa työskenteleviä tyyppejä, silloin täytyy olla varovainen ettei suututa pomoja, ja joskus myös baarissa näin on käynyt, silloin voi sanoa vähän suoremmin.

Varmaan naisesta tuntuu samankaltaiselta kun epämiellyttävä mies lääppii. Sillä erotuksella, että olen aika isokokoinen mies, harrastanut kamppailulajeja, eli minun ei tarvitse pelätä että lääppijä jatkaisi väkisin. Sen painimatsin lääppijä kyllä häviäisi tai vähintäänkin satuttaisi itsensä pahasti. Voin kyllä kuvitella, että tuon tyyppinen tilanne kun 100kg mies käy lääppimään, on esim. 60-kiloiselle naiselle hyvinkin ahdistava, kun fyysisesti on vaikea pistää hanttiin jos tilanne eskaloituu niin pitkälle.

Vierailija
15/17 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi itsestään huolehtiva isomunainen niin antaisin persettä mielelläni jos se jäisi meidän väliseksi salaisuudeksi... Mutta taitaa olla kostea päiväuni väsyneelle isukille 🤔🙈

Vierailija
16/17 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääppisin välittömästi takaisin lentopallomailalla ja stailaisin samalla nenän uusiksi. Tietty vähän luontaista kajaalia silmäluomiin.

Vierailija
17/17 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on muutaman kerran noin käynytkin. Tuntuu aluksi hämmentävältä että mitä h**vettiä ja sitten teen kehonkielellä ja ilmeellä selväksi että ei kiinnosta. Kyseessä on ollut samassa firmassa työskenteleviä tyyppejä, silloin täytyy olla varovainen ettei suututa pomoja, ja joskus myös baarissa näin on käynyt, silloin voi sanoa vähän suoremmin.

Varmaan naisesta tuntuu samankaltaiselta kun epämiellyttävä mies lääppii. Sillä erotuksella, että olen aika isokokoinen mies, harrastanut kamppailulajeja, eli minun ei tarvitse pelätä että lääppijä jatkaisi väkisin. Sen painimatsin lääppijä kyllä häviäisi tai vähintäänkin satuttaisi itsensä pahasti. Voin kyllä kuvitella, että tuon tyyppinen tilanne kun 100kg mies käy lääppimään, on esim. 60-kiloiselle naiselle hyvinkin ahdistava, kun fyysisesti on vaikea pistää hanttiin jos tilanne eskaloituu niin pitkälle.

En ole vielä koskaan törmännyt homoon, joka ei ymmärtäisi kohtuu helposti, että ei kiinnosta. Ei ole koskaan ollut edes lähellä, että tarvitisi fyysisiä keinoja. Kerran homobaarissa piti vanhemmalle paapalle muutaman kerran todeta, et pitää näppinsä kurissa. Siinä ainut noinkin sitkeä.

Homo M35