Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suostu kokemaan syyllisyyttä lentomatkailusta!

Vierailija
21.01.2019 |

Niin kauan kuin maailmassa on lasten hyväksikäyttöä, väkivaltaa, päihderiippuvuutta, ylenpalttista lihansyöntiä ja lihavuutta, aseteollisuutta, sotia, korruptiota ynnä muita paheita, niin minä en aio satunnaisesta lentomatkustelusta luopua. Jos se on minun ainoa syntini, niin olkoon. Ja minulle on ihan turha tulla mussuttamaan, ettei nuo asiat sulje toisiaan pois, se ei ole pointtini. Maailmassa on ilmastonmuutoksen lisäksi niin paljon muitakin pahoja asioita, että ehkä ilmastonmuutos ja sitä myötä maapallon tuhoutuminen voi olla loppupeleissä ihan yhdentekevää.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oot kertonut.

Vierailija
2/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Id.ari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maapallo siihen tuhoudu.

Vierailija
4/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokaisella on addiktiomme. Sinulle se taitaa olla matkailu, mutta et ole sitä vielä hyväksynyt. Kieltäymyksessä on hyvä elää.

Vierailija
5/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä Wishiltä tilaamisesta koe mitään tunnon tuskia ilmaston tai minkään muunkaan asian tiimoilta. Suomessakin on paljon esim. lasten leluja myynnissä joissa lukee "made in china" tai "made in taiwan".

Vierailija
6/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin sinä lentelet ympäriinsä, niin minä kivittelen linnunpesiä metsässä. Se on suoraa toimintaa!

Vierailija
7/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea logiikka, oletko ehkä filosofi?

Kovin tiedostava et ainakaan ole. Harmillista että maailmassa on niin paljon kaltaisiasi, ja me tiedostavat joudumme luopumaan teidänkin puolestanne. Mitenkään nyt uhriutumatta vähän kuitenkin riudun tällaisesta epäreiluudesta.

Vierailija
8/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin sinä lentelet ympäriinsä, niin minä kivittelen linnunpesiä metsässä. Se on suoraa toimintaa!

Direct action

Gives satisfaction

Vierailija
9/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se on sun ainoa synti.

Vierailija
10/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnitön heittäköön ekan kiven

Vierailija
11/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä autoilusta. Enkä lihansyönnistä. Enkä oluen juonnista. En puulämmityksestä.

Vierailija
12/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnitön heittäköön ekan kiven

Mä en olekkaan väittänyt että mulla olisi vain yksi synti.

Vierailija
13/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin tiedostava et ainakaan ole. Harmillista että maailmassa on niin paljon kaltaisiasi, ja me tiedostavat joudumme luopumaan teidänkin puolestanne. Mitenkään nyt uhriutumatta vähän kuitenkin riudun tällaisesta epäreiluudesta.

Surullista. Lentsikalla tuotu omppu varmaan piristäisi mieltäsi.

Vierailija
14/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omput tuodaan laivalla ei lentokoneella. Tyhmyyden huippu.

Vierailija
15/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole edes tyhmä, vaan pelkästään nolo. Otapa selvää, kuinka paljon rahtilaivat tuottavat päästöjä. Välillisten päästöjen lisäksi vielä saastuttavat suoraan meriä. Googlaa vaikka "rahtilaiva päästöt", jos et tarkemmin viitsi perehtyä. Ja osa tuontiruuista roudataan Suomeen myös rekoilla, jotka eivät päästöjen kannalta ole yhtään sen parempia. Plus liikenneonnettomuudet aiheuttavat omat murheensa.

Vierailija
16/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. onhan se kamalaa että joku laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. samaan aikaan kun yksi käyttää kaiken energian ja aikansa hiilidioksidipäästöjen murehtimiseen tai siitä paasaamiseen, hän ja lähipiirinsä hyväksyy hiljaa esimerkiksi tuttavan alkoholiongelman ja väkivaltaisuuden. sitten on niitä ihmisiä jotka esimerkiksi tekee tärkeää työtä lähisuhdeväkivallan ja lapsiperheiden parissa, ja lentää ansaitsemalleen etelänlomalle kerran vuodessa. onpas kamalaa. kaikki on suhteellista.

Vierailija
17/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole edes tyhmä, vaan pelkästään nolo. Otapa selvää, kuinka paljon rahtilaivat tuottavat päästöjä. Välillisten päästöjen lisäksi vielä saastuttavat suoraan meriä. Googlaa vaikka "rahtilaiva päästöt", jos et tarkemmin viitsi perehtyä. Ja osa tuontiruuista roudataan Suomeen myös rekoilla, jotka eivät päästöjen kannalta ole yhtään sen parempia. Plus liikenneonnettomuudet aiheuttavat omat murheensa.

Tyytyväisenä kuitenkin mussutat sitä tuontiomenaa kaikesta paasaamisestasi huolimatta.

Vierailija
18/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä tajunnut tätä "en SUOSTU tuntemaan syyllisyyttä". Syyllisyyttä joko tuntee tai sitten ei, kuten muitakin tunteita. Ap:lla taitaa olla kyse joko siitä että hän tuntee syyllisyyttä mutta ei aio toimia sen mukaan, ja haluaisi tunteen menevän pois, tai siitä että hän ei tunne syyllisyyttä mutta häntä harmittaa se että kaikki puhuvat siitä että lentäminen pitäisi lopettaa vaikka hän ei halua lopettaa. Sanoisit niin kuin asia on: "en AIO lopettaa lentämistä, vaikka..."

Vierailija
19/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Muistat kai kuitenkin muille kertoa siitä miten he elävät tuhlailevasti ja kuinka sinä olet sentään vegaani?

Vierailija
20/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minäminäminä!!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi