Miten reagoit jos miehesi joutuu putkaan/poliisien kanssa tekemisiin
Kommentit (65)
Lisää putkakertomuksia!!
Mistä syystä tiedätte jonkun joutuneen putkaan? Kiinnostaa varsinkin, jos syyttä on joutunut!
Mies on joutunut kerran putkaan ja samalla myös minä. Syynä virkavallan vastustaminen. Sikäli hauskaa että kukaan ei tätä meistä uskoisi
Olen kirjoittanut tänne saman jutun jo kahdesti, mutta ei ilmesty näkyviin. :(
Ensimmäisen kerran olin huolesta suunniltani, kun en tiennyt mitä (ex)miehelle oli tapahtunut eikä tiennyt kukaan muukaan. Kun hän sitten ilmestyi kotiin ja kertoi viettäneensä yön putkassa, se tuntui niin jännittävältä, menin jotenkin sekaisin ja ihastuin häneen vielä tuhatkertaisesti päätä pahkaa. Mutta sitten tulikin parin kuukauden sisällä toinen kerta, pian kolmas, hän otti sen tavaksi. Ei mennyt puoltakaan vuotta, kun jouduin itse soittamaan poliisit hakemaan hänet kotoa.
Nykyään en katselisi hetkeäkään miestä, joka edes yhden kerran juo itsensä siihen kuntoon, että päätyy putkaan. Saatika jos olisi tehnyt jotakin rikollista päätyäkseen sinne.
Miksi pitäisi ehdottomasti riehua että kyyditään putkaan. Voihan joku olla vaan niin päihtynyt baarin jälkeen ettei varmuudella pääse turvallisesti kotiinsa ja silloin putka on turvallisempi vaihtoehto kuin jäädä ulos mahdollisesti ryöstetyksi ja/tai pahoinpidellyksi. Näin talvisin myös paleltumisvaara on ilmeinen.
Se on sitten eri asia jos tällaisia putkareissuja on useita, silloin on syytä hakeutua AA-klinikalle.