Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit jos miehesi joutuu putkaan/poliisien kanssa tekemisiin

Vierailija
21.01.2019 |

Kun on poikien kanssa baarissa?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myötä- ja vastamäet on luvattu, sen mukaan mennään. Mutta ei sää tulla tavaksi.

Vierailija
42/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos putkaan joutuisi olisi luultavasti sen jälkeen ex mies.

Olisiko lapsesikin ex-lapsi?

Pikkaisen eri asia. Äitiyttä ei voi lopettaa (vaikka jotkut yrittävätkin), puolisona olemisen voi. 

Miten sitten rakkautta kumppaniin voi lopettaa tuosta vaan. En ole niin kylmä.

Kaikkea ei tarvitse kestää, vaikka kuinka rakastaisi. Se ei ole kylmyyttä, vaan terveen järjen käyttöä.

Yhden virheen takia? Kyllä nyt anteeksiantoa voisi olla, tuskin nyt pedofiliasta tai taposta ap tarkoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkaisen eri asia. Äitiyttä ei voi lopettaa (vaikka jotkut yrittävätkin), puolisona olemisen voi. 

Ei sitä tuosta vaan voikaan lopettaa, vaikka joskus se olisi erittäin hyvä että voisi. Riittävästi kun hölmöilee, se rakkaus puolisoa kohtaan karisee ihan itsekseen. Aina ei tarvitse edes hölmöillä. Parisuhteen rakkaus ei ole välttämättä mikään loppuelämän kestävä juttu. 

Riittävästi on jokaisen oma asia tietty. Itse kyllä kestän paljon ja periksi en anna. Ehkä olen itseni pahin vihollinen ja tuskin tämä tästä mihinkään muuttuu.

Vierailija
44/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omaa miestä niin paljon että en jättäisi vaikka olisi lyönyt turpaan nakkikioskijonossa.

Saisi törttöillä todella paljon. Sen verran jumaloin miestäni.

Harvalla on niin mahtavaa miestä kuin minulla on ja on riksulainen.

Vierailija
45/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei tarvitse kestää, vaikka kuinka rakastaisi. Se ei ole kylmyyttä, vaan terveen järjen käyttöä.

Yhden virheen takia? Kyllä nyt anteeksiantoa voisi olla, tuskin nyt pedofiliasta tai taposta ap tarkoittanut.

Riippuu virheestä. Ei se välttämättä ole mikään pikkujuttu, jos poliisin kanssa joutuu tekemisiin. Ääritapauksessa voi olla kyse vaikka noista mainitsemistasi asioista. Omalla kohdallani vähempikin riittäisi siihen, että mies olisi ex. Minun rakkauteni ei esimerkiksi siedä minkäänlaista väkivaltaa. Ei minua eikä muita kohtaan.

Vierailija
46/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkaan voi joutua, vaikka olisi poliisilta turvaa hakenut uhri. Näin omalle miehelle kävi. Jos olisin mieheni tekisin vastapuolesta ilmoituksen, koska toimivat alalla, jossa ei niin sairaita sekopäitä pitäisi olla... Poliisi antoi näiden mennä ja mieheni hieman hermostui. Ei pahasti, mutta joku auktoriteettifriikki poliisi päätti laittaa hänet putkaan. Olihan se tietysti niin, että mieheni oli siellä turvassa, mutta väärä mies sinne joutui.

Itse jouduin kotoani putkaan kun sanoin perheenjäsenelleni aikovani tap-paa itseni. Poliisi tuli kotiini, puhutti minua ihan rauhallisissa merkeissä ja sanoi, että laitappas jotakin lämmintä päällesi ja mennään. Jouduin istumaan putkasellissä noin 6-7 tuntia. Poliisi kävi aika ajoin hakkaamassa sellin luukkua. Olisi sen voinut laittaa nätimminkin kiinni. Tuli aivan rikollinen olo.  Päästyäni putkasta tuli vielä enemmän rikollinen olo, kun he hoputtivat kenkien ja ulkovaatteiden laittoa. Olisi varmaan pitänyt juosta vaatteet kainalossa sukkasilleen aamuyön pimeään ja lumiseen pakkasaamuun. Inhottava tunne jäi noista poliiseista. Syy itseni tappamisajatuksiin on rankka trauma minua kohtaan tehdystä rikoksesta, josta sain lähinnä vihaa lähipiiriltäni osakseni. Oli todella rankkaa, koska ei ollut ketään, joka olisi minun puolellani todella hirveässä rikoksessa. Rikoksesta on kohta 3 vuotta enkä edelleenkään ole uskaltanut ottaa poliisiin yhteyttä, koska kohteluni on ollut auttavilta tahoilta niin vähättelevää. Ihmiset eivät osaa suhtautua rikoksiin, joita ei heidän lintukodossaan tapahdu.

Olen ihan akateeminen nainen, joka on tehnyt pitkän työuran. Viime vuodet olen ollut kotona, koska rikoksesta syntynyt trauma on edelleen aktiivinen, enkä tiedä miten päin olla asian kanssa. Luulen, että rikosilmoituksen teko auttaisi vain, jos minua uskottaisiin. En uskalla tehdä sitä, koska pelkään epäonneni jatkuvan tässä asiassa. Poliisin pitäisi olla viime kädessä se joka auttaa, mutta luottamus on heihin lähellä 0. Toki olen kohdannut empaattisiakin poliiseja. Mutta koska harvoin minun kaltainen ihminen heitä kohtaa, ja kun kokemukset ovat tällaiset, on luotto avun saamiseen aika minimissä.

Vastaus vielä kysymykseen. Reagoisin kysymällä tarkkaan tapahtumien taustat. Aina ihmiset eivät joudu oikeista syistä putkaan. Itse en ole voinut kertoa kenellekään putkareissustani. Mieheni on ainoa, joka tietää, koska halusin, että hän tietää millaisen "hullun" kanssa hän on tekemisissä. Hänen ansiosta olen elossa. Hän kuunteli ja uskoi sen mitä kerroin kokemastani pahuudesta. 

Vierailija
47/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu virheestä. Ei se välttämättä ole mikään pikkujuttu, jos poliisin kanssa joutuu tekemisiin. Ääritapauksessa voi olla kyse vaikka noista mainitsemistasi asioista. Omalla kohdallani vähempikin riittäisi siihen, että mies olisi ex. Minun rakkauteni ei esimerkiksi siedä minkäänlaista väkivaltaa. Ei minua eikä muita kohtaan.

Ok kunnioitan vastaustasi vaikka en ihan samaa mieltä olekaan. Itse ainakin rakastan syvästi ja en helpolla luovuttaisi jos kumppani suostuisi terapiaan, ja jos kyse aggressiivisesta käytäytymisestä. Toki en minäkään väkivaltaa suvaitse, se on sitten ihan eri asia.

Vierailija
48/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoisin? Jos olisi joutunut juoppoputkaan, niin kotiin tullessa passittaisin suihkuun ja kaikki vaatteet pyykkiin. Koskaan ei voi tietää kuka kusihousu on ollut patjalla edellisenä asiakkaana. Sitten vähän motkotusta ja selän takana hihittelyä koska uskon oppineen jotakin viinan juomisesta.

Jos olisi rikosperusteisesti kiinniotettuna tai pidätettynä niin sitten saattaisi olla vähän totisempi juttu.

Vierailija
49/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaikkien miehet eivät käy  poikien kanssa baarissa ja joudu sen jälkeen  poliisin kanssa tekemisiin.Se on junttien touhua se.

Vierailija
50/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kaikkien miehet eivät käy  poikien kanssa baarissa ja joudu sen jälkeen  poliisin kanssa tekemisiin.Se on junttien touhua se.

Ja jotkut käyvät poikien kanssa ulkona baarissa, eivätkä anna akan määrätä pitäisikö olla kotona vai missä. Jokainen määrää omasta itsestään.

Vierailija
51/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis mähän en pidä miehenä enkä minää jos ei ole vilä putkassa ollut. Kaikkihan sielä on käyny!

Harva siihen uskaltaa lähteä. Nössöt on aina nössöjä, koska ne on ollut nössöjä koulusta asti.

Eivät pääse eroon raidoistaan kuten ei seepratkaa!

Tuli mieleen teini ikä kun kaikkien suuri unelma tuntui olevan putkaan päätyminen ja poliisille rähiseminen..

Lapsellistahan tuo nykyään on. Parikymppisenä tosi siistiä ja kovaa, mutta jos yli 30 v. Mies päätyy putkaan, on hän lähinnä säälittävä.

must sä otat tän elämän vähän liia vakavasti. Yks putkareissu on kärpäsen paska meressä.

ootko vähän tosikko?

Vierailija
52/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sellaiselle homostelulle oikein mitään voi. Ei kannata ainakaan tuotmita, asiat menevät sitten vaan hullummaksi..

Vierailija
53/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käy koskaan baareissa ja on töissä poliisilaitoksella, joten on poliisien kanssa tekemisissä useasti viikossa. Ei häiritse minua yhtään.

Vierailija
54/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään av mamman mies ollut putkassa tai kenties itse?

Vierailija
55/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on homo. Tykkää pojista ja poliiseista.

Vierailija
56/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan joutunut sinne puolustaessaan omaa henkeään tai kaverinsa henkeä. Eiköhän tuokin asia selviäisi sitten. Olisin vain tyytyväinen että on hengissä.

Vierailija
57/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkaan joutumisesta ei järjestetä oikeudenkäyntiä, siihen ei tarvita todisteita syyllisyydestä eikä syytetyllä ole mahdollisuutta puolustaa itseään. Tältä pohjalta aika kumma jos joku laittaa välit poikki putkaan joutumisen takia.

Vierailija
58/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on täysin selvää, ensin homostellaan vähän poikien kanssa ja sitten joudutaan poliisien kanssa "tekemisiin". Iso raavas mies tulee tarraamaan perseestä niin siitä tykkää. Voi tuntea olonsa isoksi apinaksi joka viimein kohtaa voimakkaampansa.

Vierailija
59/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on täysin selvää, ensin homostellaan vähän poikien kanssa ja sitten joudutaan poliisien kanssa "tekemisiin". Iso raavas mies tulee tarraamaan perseestä niin siitä tykkää. Voi tuntea olonsa isoksi apinaksi joka viimein kohtaa voimakkaampansa.

huono.

Vierailija
60/65 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta. Sitä saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme