Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hukkasin pankkikorttini, ehdota paikkoja missä voisi olla

Vierailija
21.01.2019 |

Oli viimeksi eilen minulla kun kävin naapurissa lähikaupassa. Otin mukaan pelkän kortin, en lompakkoa. Takaisin tullessani olen kenties laittanut kortin johonkin salaperäiseen paikkaan.

Katsottu muunmuassa:
- Takin taskut
- Lompakko
- Jääkaappi

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron oman esimerkkini jos se herättäisi sulla asiaasi valaisevia ajatuksia eli itse kävin muutama päivä sitten kaupassa ja laitoin kortin takin taskuun ajatuksena siirtyä nopeasti pois seuraavien asiakkaiden tieltä. Tarkoitus oli laittaa kortti myöhemmin parempaan paikkaan, mutta unohdin asian kokonaan. Menin sitten bussiin ja kaivoin taskusta puhelimen kuulokkeineen kuunnellakseni musiikkia kotimatkan ajan. Kohta joku koputtaa olkapäähäni ja kysyy onko taakseni tippunut kortti minun. En ollut huomannut (kuullut tai tuntenut) mitään! Tuskin olisin kotiin päästyä hoksannut edes, että on voinut tippua bussin lattialle. Mieti missä kuljit, kaivoitko taskua tai oliko se jäänyt auki jne. Toivottotavasti kortti löytyy.

Käh, mulla oli niin kauan tuo vastaus kesken, että sillä välin ehti tulla jo paljon tietoa. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla