Hukkasin pankkikorttini, ehdota paikkoja missä voisi olla
Oli viimeksi eilen minulla kun kävin naapurissa lähikaupassa. Otin mukaan pelkän kortin, en lompakkoa. Takaisin tullessani olen kenties laittanut kortin johonkin salaperäiseen paikkaan.
Katsottu muunmuassa:
- Takin taskut
- Lompakko
- Jääkaappi
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli viimeksi eilen minulla kun kävin naapurissa lähikaupassa. Otin mukaan pelkän kortin, en lompakkoa. Takaisin tullessani olen kenties laittanut kortin johonkin salaperäiseen paikkaan.
Katsottu muunmuassa:
- Takin taskut
- Lompakko
- JääkaappiOletko tarkistanut peppuvaon?
Kävin suihkussa niin olisi varmasti tipahtanut peppuvaosta, kiitos avusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenkähyllyn alla. Tulit kotiin laitoit ostokset lattialle koska talvikenkiä on vaikea riisua yhdellä kädellä, samassa korttisi putosi. Tai sitten lapasen sisällä.
Kenkähylly voisi olla hyvä tarkistaa! Lapasia ei ollut, muistan miten paleli ja mietin miksen ottanut lapasia.
Sitten voi olla takin tai paidan hihassakin kun olet vetänyt hihoja pidemmälle kädet nyrkissä, niin kun olet riisunut oletkin avannut kohmeiset nyrkit ja kortti jäänyt hihan sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenkähyllyn alla. Tulit kotiin laitoit ostokset lattialle koska talvikenkiä on vaikea riisua yhdellä kädellä, samassa korttisi putosi. Tai sitten lapasen sisällä.
Kenkähylly voisi olla hyvä tarkistaa! Lapasia ei ollut, muistan miten paleli ja mietin miksen ottanut lapasia.
Sitten voi olla takin tai paidan hihassakin kun olet vetänyt hihoja pidemmälle kädet nyrkissä, niin kun olet riisunut oletkin avannut kohmeiset nyrkit ja kortti jäänyt hihan sisälle.
Pitää tsekata!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli myös pankkikortti hukassa ja loppujen lopuksi se löytyi rahapussisa muiden korttien alta. En siis yleensä edes käytä rahapussia vaan kortti kulkee aina puhelimen kotelossa.. Mukava oli elellä pari viikkoa ilman korttia ku uuden kortin saamisessa kesti joulun ja uudenvuoden pyhien vuoksi tavallista pidempää..
No eipä todellakaan normaalisti kestä uuden kortin saaminen paria viikkoa. Pari päivää on oikeampi.
Löytykö? Katso kahvinkeittimen tai leivänpaahtimen alta, jos laitoit keittiön tasolle kun laitoit ostokset jääkaappiin.
Käyttäjä3185 kirjoitti:
Auton penkin a) kuskin alla b)apukuskin penkin alla
Samasta paikasta löytyy myös sateenvarjo. Nosta sekin talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottu muunmuassa:
- Takin taskut
- Lompakko
- Jääkaappi,
Ostoskassi ja sen taskut, ostokset. Pesukoneen päällä. Kengässä.
Pitää katsoa nämä. Ostin vain juoman ja valmisaterian, joten en ottanut edes ostoskassia. Kengät pitää tarkistaa. :)
Toivottavasti löytyy. :-)
Vierailija kirjoitti:
Oli varastettu. :( Onneksi ei ollut kortilla paljon rahaa.
Voi, niinkö siinä kävikin. Pahoittelut. Onneksi rahaa ei sitten paljon ollutkaan, mutta tietysti tuo varastaminen tuntuu aina ikävältä.
Naulakon päällä,tyhjennä jääkaappi ,pudonnut lattialle ja jääkaapin alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varastettu. :( Onneksi ei ollut kortilla paljon rahaa.
Voi, niinkö siinä kävikin. Pahoittelut. Onneksi rahaa ei sitten paljon ollutkaan, mutta tietysti tuo varastaminen tuntuu aina ikävältä.
Kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten selvisi, että varastettu?
Katsoin varalta tilitiedot ja kortilla oli makseltu asioita paikoissa, missä en ole koskaan käynyt. Lähimaksu ei olekkaan ihan niin hyvä juttu. Onneksi vain muutama kymppi, mutta tuntuuhan sekin opiskelijana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selvisi, että varastettu?
Katsoin varalta tilitiedot ja kortilla oli makseltu asioita paikoissa, missä en ole koskaan käynyt. Lähimaksu ei olekkaan ihan niin hyvä juttu. Onneksi vain muutama kymppi, mutta tuntuuhan sekin opiskelijana.
Ap
Siis kun korttisi on kadoksissa, oikea vastaus on, että kuoleta se heti, äläkä ala av:lla arvuuttelemaan missä se mahtaisi olla.
Kerron oman esimerkkini jos se herättäisi sulla asiaasi valaisevia ajatuksia eli itse kävin muutama päivä sitten kaupassa ja laitoin kortin takin taskuun ajatuksena siirtyä nopeasti pois seuraavien asiakkaiden tieltä. Tarkoitus oli laittaa kortti myöhemmin parempaan paikkaan, mutta unohdin asian kokonaan. Menin sitten bussiin ja kaivoin taskusta puhelimen kuulokkeineen kuunnellakseni musiikkia kotimatkan ajan. Kohta joku koputtaa olkapäähäni ja kysyy onko taakseni tippunut kortti minun. En ollut huomannut (kuullut tai tuntenut) mitään! Tuskin olisin kotiin päästyä hoksannut edes, että on voinut tippua bussin lattialle. Mieti missä kuljit, kaivoitko taskua tai oliko se jäänyt auki jne. Toivottotavasti kortti löytyy.
Muuten voisi olla, mutta kauppa on ihan naapurissa joten kävelin vain 20 metriä kaupan ovelle. :)