Hukkasin pankkikorttini, ehdota paikkoja missä voisi olla
Oli viimeksi eilen minulla kun kävin naapurissa lähikaupassa. Otin mukaan pelkän kortin, en lompakkoa. Takaisin tullessani olen kenties laittanut kortin johonkin salaperäiseen paikkaan.
Katsottu muunmuassa:
- Takin taskut
- Lompakko
- Jääkaappi
Kommentit (41)
body p kirjoitti:
Prsvako?
Porrasvako? Kuljin hissillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pöydällä, tasolla, jonkin tavaran alla.
Tippuneena lattialle.
Tippunut maahan.
Pyrin tutkimaan kaikki nämä vaihtoehdot, paitsi maahan tippumisen. Pitää tehdä uusi kierros.
Ihan sama minne se on hävinnyt. Kuoleta kortti heti ja tilaa uusi. Ja opetele olemaan huolellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Oli viimeksi eilen minulla kun kävin naapurissa lähikaupassa. Otin mukaan pelkän kortin, en lompakkoa. Takaisin tullessani olen kenties laittanut kortin johonkin salaperäiseen paikkaan.
Katsottu muunmuassa:
- Takin taskut
- Lompakko
- Jääkaappi
,
Ostoskassi ja sen taskut, ostokset. Pesukoneen päällä. Kengässä.
Tää on sitä tietoturvaa mitä tuolla paskalaatta keskustelussa jankutettiin
Putosi kaupan lattialle, voro vei.
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupan kortinlukijassa.
Niin varmaan joo.....
Kenkähyllyn alla. Tulit kotiin laitoit ostokset lattialle koska talvikenkiä on vaikea riisua yhdellä kädellä, samassa korttisi putosi. Tai sitten lapasen sisällä.
Mehmetillä kloonattavana. Kätevää kun siinä oli se tunnuslukukukin kirjoitettuna.
Auton penkin a) kuskin alla b)apukuskin penkin alla
Mulla oli myös pankkikortti hukassa ja loppujen lopuksi se löytyi rahapussisa muiden korttien alta. En siis yleensä edes käytä rahapussia vaan kortti kulkee aina puhelimen kotelossa.. Mukava oli elellä pari viikkoa ilman korttia ku uuden kortin saamisessa kesti joulun ja uudenvuoden pyhien vuoksi tavallista pidempää..
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minne se on hävinnyt. Kuoleta kortti heti ja tilaa uusi. Ja opetele olemaan huolellisempi.
Erittäin todennäköisesti on asunnossani jossain.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottu muunmuassa:
- Takin taskut
- Lompakko
- Jääkaappi,
Ostoskassi ja sen taskut, ostokset. Pesukoneen päällä. Kengässä.
Pitää katsoa nämä. Ostin vain juoman ja valmisaterian, joten en ottanut edes ostoskassia. Kengät pitää tarkistaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kenkähyllyn alla. Tulit kotiin laitoit ostokset lattialle koska talvikenkiä on vaikea riisua yhdellä kädellä, samassa korttisi putosi. Tai sitten lapasen sisällä.
Kenkähylly voisi olla hyvä tarkistaa! Lapasia ei ollut, muistan miten paleli ja mietin miksen ottanut lapasia.
Vierailija kirjoitti:
Katsottu muunmuassa:
- Takin taskut
- Lompakko
- Jääkaappi
Oletko tarkistanut peppuvaon?
Pöydällä, tasolla, jonkin tavaran alla.
Tippuneena lattialle.
Tippunut maahan.