Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa pettämiseen taipuvaisen ihmisen?

Vierailija
21.01.2019 |

Jos siis tapaillaan ja olisi tarkoitus ns. syventää suhdetta, niin mistä sitä huomaa, ettei toinen vedätä sinua 6-0? Millaisia merkkejä epärehellisestä ihmisestä? Jos on paljon exiä ja säätöjä, niin vaikuttaako se?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa mistä sen näkee, tai ei näe. Itseäni ei ole parisuhteessa petetty enkä ole itse pettänyt, mutta kaverisuhteissa on petetty (toki se on eri asia, mutta kuitenkin). Aika moni joutuu petetyksi ja on siitä yllättynyt. eikö se kerro jo ettei sitä etukäteen näe? ihmiset on arvaamattomai. sellainenkin kuka ei ole kosakaan pettänyt ja vannoo ettei petä saattaa silti tilaisuuden ja olosuhteiden asetuttua oikeiksi sortua. Itsekin saatat, vaikka se ois susta maailman vastenmielisin asia nyt, mutta kun tilanteet muuttuu yms. ei sitä mistään tiedä. ihmiset on heikkoja :( paras olis jos pystyis kuitenkin nauttimaan nykyhetkestä eikä tuhlaa aikaansa murehtien ja epäillen. jos jotain tapahtuu, niin se on sen ajan murhe etkä sä olis voinut sitä kuitenkaan todennäköisesti estää tapahtumasta. Tai kenenkään pärstän mukaan arvioida että pettääkö. 

Vierailija
22/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaan voi olla pettäjä.

Jokainen on potentiaalinen pettäjä. Kaikki eivät sitä tiedä itsekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaat alkumetreillä omistavaa ja mustasukkaista käytöstä, niin siinä on aika todennäköisesti pettämiseen taipuvainen ihminen.

Vierailija
24/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pinnallisempi ja kiireisempi sen varmemmin pettää. Ei puhu puhelimessa vaan kommunikoi mielummin textaamalla.

Kuka käyttää tekstiviestejä vuonna 2019?

Minä! Mutta taisinkin sitten juuri saada pettäjän diagnoosin. T. N30

Vierailija
25/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen luonne, paljon kavereita, moraaliltaan sellainen joka valehtelee asioista surutta, vahva libido.

Tuo valehtelu on ainoa asia, joka voi kertoa pettämistaipumuksesta, mutta muuten ei. Ihminen, joka on sosiaalinen ja iloinen ja jolla on paljon ystäviä on yleensä taas rehellinen ja kunnollinen ihminen.

Vierailija
26/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Olen aina ollut ujo ja kiltti tyttö ja omannut korkean moraalin. Mutta niin se vaan meni että petin.

Erosimme onneksi koska ei olisi ollut mitään järkeä jatkaa yhdessä. Emme kumpikaan pystynyt jatkamaan.

Vierailija
27/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan huonoitsetuntoinen pettää eniten, koska hakee sillä tukea itsetunnolleen.

Miehistä pettää useimmin paljon irtosuhteita harrastanut mies. Naisista pettää eniten sellainen, jolla on ollut vain vähän suhteita siemmin. Näin siis tutkimusten mukaan.

Kunnon tapapettäjä sitten taas on yleensä itse överimustasukkainen toisesta. Miehistä pettävät todennköisemmin sovinistit, joilla on kaksoisstandardit muutenkin eli kokevat, että miehille on elämässä eri säännöt kuin naisille. Tämä selviää aika hyvin juttelemalla ihan yleisellä tasolla.

Vierailija
28/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaan voi olla pettäjä.

Jokainen on potentiaalinen pettäjä. Kaikki eivät sitä tiedä itsekään.

Tuo on totta. Itse en ole vielä koskaan kumppaniani pettänyt, mutta en kyllä uskaltaisi mennä vannomaan, että niin ei koskaan kävisi. Sen tietää sitten, jos se tapahtuu tai kuolinvuoteella.

Vierailija
29/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehet, joilla matala älykkyysosamäärä pettävät useammin. Samaten runsas alkoholinkäyttö liittyy matalaan ÄO:n. Luonteenpiirteistä ehkä spontaanius, hetkessä eläminen ja tunnekeskeisyys voivat olla riskitekijöitä pettämiselle. Eli kovin tunnollinen, pedantti järki-ihminen ei ehkä petä niin helposti.

Vierailija
30/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan huonoitsetuntoinen pettää eniten, koska hakee sillä tukea itsetunnolleen.

Miehistä pettää useimmin paljon irtosuhteita harrastanut mies. Naisista pettää eniten sellainen, jolla on ollut vain vähän suhteita siemmin. Näin siis tutkimusten mukaan.

Kunnon tapapettäjä sitten taas on yleensä itse överimustasukkainen toisesta. Miehistä pettävät todennköisemmin sovinistit, joilla on kaksoisstandardit muutenkin eli kokevat, että miehille on elämässä eri säännöt kuin naisille. Tämä selviää aika hyvin juttelemalla ihan yleisellä tasolla.

Näin juuri. Yleensä myös tuollainen huonoitsetuntoinen pyrkii elämään korostetun itsevarmasti, mutta pinnan alla kytee epävarmuus ja se näkyy yleensä siinä, että ruvetaan sitä kumppania kyttäämään mustasukkaisesti.

Esimerkiksi mies, joka on olevinaan niin äijää ja niin huippu kaikessa on yleensä vain epävarma itsestään.

Hyväitsetuntoinen on taas lämmin ja ystävällinen ihminen, jonka ei tarvitse vakuutella kenellekään mitään.

Vierailija
31/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet exät ja säädöt on varma merkki että jotain tulee tapahtumaan. Olisin varpaillani muutaman ensimmäisen vuoden.

Minulla on exiä ja säätöjä (en kyllä tiedä mikä on paljon), mutta ikinä en ole ketään pettänyt.

Kannattaa siis seurata käytöstä miten kohtelee entisiään. Jos kaikki exät on jotain sekopää hulluja muka, niin kannattaa olla varuillaan. Samoin, jos niiden kanssa on jatkuvasti tekemisissä, niin ei lupaa hyvää.

Sä et ole pettänyt, mutta onko sua petetty?

Kerran on petetty. Olen vain sitä mieltä, että joku exien ja säätöjen määrä ei välttämättä kerro sitä, että onko ihminen luotettava vai ei. Toki, jos tapana on vaihtaa ihmisiä, kuin sukkia, niin se kertoo kyllä jo jostain.

Minusta useiden exien ja säätöjen määrä kertoo ehdottomasti ihmisen kevytkenkäisyydestä, kyvyttömyydestä parisuhteeseen tai pakonomaisesta tarpeesta lentää kukasta kukkaan. Ei normaali ihminen aloita parisuhdetta jos ei oikeasti meinaa siihen sitoutua, että "Hei, mä vaan nyt testaan tulisko tästä jotain...6kk meni ja Hei! Ei tästä mitään tuu, erotaan.". Eroja tulee ja se on ihan normaalia, ihmiset muuttuu pitkässä suhteessa tai niistä selviää ajansaatossa asioita joita ei voinut alussa tietää tai huomata, se on normaalia, mutta monet exät ja säädöt ei.

Tämä on mun mielestä ihan älytöntä. Mulla on useita säätöjä ja paljon yhden illan juttuja, mutta parisuhteita takana vain kaksi ja molemmat niistä vakavia. Ei se säätöjen ja entisten määrä kerro mistään mitään. Minä en ikinä aloittaisi parisuhdetta jos en olisi ihan täysin varma ja valmis sitoutumaan eikä mun mieskään aloittaisi ja hänellä on varmasti ihan yhtä paljon säätöjä takana kuin mullakin. 

Mulle ei tulisi mieleenkään epäillä kumppania tollasten asioiden perusteella, pidän sitä todella epäreiluna että epäilisin pelkän menneisyyden vuoksi kun meillä kaikilla sellainen on. Itsensä voi tottakai jatkuvilla epäilyksillä ajaa hulluuden partaalle mutta kannattaako se. Ihan jokainen ihminen voi pettää. Ainoa mistä mulla hälytyskellot soisi olisi se että mies olisi pettänyt entisissä parisuhteissa, mutta sekään ei automaattisesti tarkoita että se sua pettäis. Sekin on kuitenkin ihan omissa päätettävissä että alkaako ylipäätään seurustelemaan ihmisen kanssa jonka tietää pettäneen muitakin.

Vierailija
32/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet, joilla matala älykkyysosamäärä pettävät useammin. Samaten runsas alkoholinkäyttö liittyy matalaan ÄO:n. Luonteenpiirteistä ehkä spontaanius, hetkessä eläminen ja tunnekeskeisyys voivat olla riskitekijöitä pettämiselle. Eli kovin tunnollinen, pedantti järki-ihminen ei ehkä petä niin helposti.

Tuo runsas alkoholinkäyttö tuli itsellenikin mieleen. Erittäin spontaanit ja "tylsää arkea" vihaavat ihmiset, jotka ovat yleensä vielä erittäin sosiaalisia.

Vierailija
33/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo runsas alkoholinkäyttö tuli itsellenikin mieleen. Erittäin spontaanit ja "tylsää arkea" vihaavat ihmiset, jotka ovat yleensä vielä erittäin sosiaalisia.

Eikö nämä ole niitä naisten unelmia miehiä juuri?

Vierailija
34/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Yleensä myös tuollainen huonoitsetuntoinen pyrkii elämään korostetun itsevarmasti, mutta pinnan alla kytee epävarmuus ja se näkyy yleensä siinä, että ruvetaan sitä kumppania kyttäämään mustasukkaisesti.

Esimerkiksi mies, joka on olevinaan niin äijää ja niin huippu kaikessa on yleensä vain epävarma itsestään.

Hyväitsetuntoinen on taas lämmin ja ystävällinen ihminen, jonka ei tarvitse vakuutella kenellekään mitään.

Ja huonoitsetuntoinen nainen taas voi olla ujo ja hiljainen ja epävarman oloinen. Moni mies erehtyy luulemaan sitä moraaliseksi kunnollisuudeksi ja että sellainen ei petä. Oikeasti juuri hän voikin pettää eniten, koska tarvitsee tukea huonolle itsetunnolle. Vastaavasti ulospäinsuuntautunut sosiaalinen ja itsevarma nainen voi olla uskollisin hyvän itsetunnon vuoksi.

Alkoholin käyttö tuskin vaikuttaa pettämiseen. Esim itse käytin todella runsaasti alkoholia 20-30 v, mutta elin lähes selibaatissa, vaikka olin nuori kaunis nainen. Nyt vanhempana en juo ollenkaan, mutta olen pettänyt. Se tapahtui selvänä ja siis antaen itselleni siihen luvan. Mieheni oli saanut itsetuntoni romahtamaan haukkumalla rumaksi ja lihavaksi ja olen jo pohjimmiltani heikkoitsetuntoinen. En kyennyt eroamaan, mutta tarvitsin todella kipeästi kokemusta, että joku haluaa minua ja kelpaan, joten petin miehen kanssa, joka halusi minua.

Vierailija
35/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä, joka petti minua oli juuri sellainen mies, joka aina painotti sitä uskollisuutta ja kuinka on vain yhden naisen mies. Hah, paskat ollut! Hän oli oikeasti todella epävarma omasta asemastaan minun elämässäni, kyttäsi ja kontrolloi ja oli ihan satavarma, että minä petän häntä, kun käyn ystävien kanssa ulkona. Hänellä ei ollut kavereita juurikaan ja todella harvoin kävi missään. Siis ehkä päällepäin juuri sellainen mies kenestä ei ikinä uskoisi... Kyllä vaan haki netistä aktiivisesti seuraa ja kävi myös tapaamassa (paneskelemassa) näitä naisia.

Vierailija
36/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

Vierailija
37/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleimeikattu nainen, etsii aina huomiota miehiltä

Vierailija
38/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se alkuun on jännää ja ihanaa, kunnes pian huomaa, että mies on sellainen muulloinkin kuin alkuihastuksen pyörteissä.

Vierailija
39/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee naisista mieleen sellaiset, joilla on holtitonta alkon käyttöä. Baareissa vedetään, kuin viimeistä päivää ja sitten roikutaan miesten kauloissa. Sinkku saa käyttäytyä näin, mutta monesti kyseessä on naimisissa oleva perheenäiti. Ja tätä on oikeasti paljon! Käyvät niin harvoin juhlimassa eivätkä osaa ottaa kohtuudella, niin soppa on valmis.

Vierailija
40/100 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka hirveästi tykkää korostaa sitä uskollisuutta ja ottaa näitä asioita esille toistuvasti ja meuhkaamistarkoituksella. Yleensä tällaisella ihmisellä on todella aggressiivinen mielipide pettämisasiaan... Yleensä rehellinen ihminen ei ota pettämisasioita esille eikä esitä vahvoja mielipiteitään hullunlailla, koska sellainen asia ei pyöri päässä normaalissa elämässä eikä kuulukaan.