Voiko tälläinen olla oikeasti missään tilanteessa totta?
Tämä trolliksi epäilemäni henkilö siis kirjoittaa toisessa ketjussa: "Olen hypersuperekstrovertti, mutta minulle yksinäisyyteen on tarjottu apua joka on selkeästi sekä suunniteltu että ajateltu enemmänkin introverteille. Enitem tässä ärsyttää se että kohdellaan introverttinä ja odotetaan ekstroverttinä ykskaks taipuisinkin introvertiksi. Vie voimia ja väsyttää olla pois kokoajan omalta mukavuusalueelta kun kukaan ei usko että olen ekstrovertti. Yksinäisyydestä ja ulkopuolisuudesta on tullut piinaava kiusa ja olen alkanut ajatella itsem...rhaa ratkaisuna tilanteeseeni. Se olisi ainakin nopea ja vaivaton pakotie tästä tilanteesta."
Tätä on jotenkin hirveän vaikeaa ostaa ja uskoa aidoksi. Eihän tuollaisia ihmisiä voi oikeasti edes olemassa? Eihän?
Kommentit (25)
medikalisaattori kirjoitti:
Tulee jo korvista ulos sanat ekstrovertti, introvertti ja asperger. Näitä viljellään tarpeettoman useasti joka paikassa.
Koska ne ovat muotia. Ja koska valtaosa näitten termien käyttäjistä eivät edes tiedä mistä puhuvat. Ei ole hajuakaan mitä nämä sisällään pitävät. Lisätän listaan vielä narsisti. Vaikka se taitaa olla jo aika lailla pois muodista.
Yksinäisyyshän on aina subjektiivinen kokemus. Ekstrovertti kaipaa ympärilleen ihmisiä ja todennäköisesti kärsii yksinäisyydestä paljon enemmän kuin introvertti, joka jopa viihtyy välillä yksin. Ekstrovertillä voi olla enemmän kontakteja, mutta kokee itsensä silti yksinäisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyyshän on aina subjektiivinen kokemus. Ekstrovertti kaipaa ympärilleen ihmisiä ja todennäköisesti kärsii yksinäisyydestä paljon enemmän kuin introvertti, joka jopa viihtyy välillä yksin. Ekstrovertillä voi olla enemmän kontakteja, mutta kokee itsensä silti yksinäisemmäksi.
Kukaan ei kuitenkaan pakota olemaan ekstrovertti.
Ihan tuiki tavallista AV settiä.