Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jonka käytös on kylmää-kuumaa-kylmää

Vierailija
20.01.2019 |

Mitä tollasella miehellä tekee, kysyn vaan? Välillä on todella aktiivinen ja aloitteellinen, välillä vastaa yhdellä sanalla. On siis omien sanojensa mukaan etsimässä ihan vakavaa, ei mitään säätöjä. Mulla vaan meinaa kiinnostus lopahtaa... ehkä niin on tarkoituskin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olette tunteneet viikon?

Vierailija
2/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välitä sun kiinnostuksesta.

Leikkii tunteillasi. On toinen varalla tai et merkitse mitään. Unohda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko peluri, tai jos todella on tosissaan, niin välttelevästi kiintynyt.

Vierailija
4/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kärpäsen exä nyt on vähän semmonen... äkkiväärä. 

Vierailija
5/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä tarkoittaa ja miksi mies tekee noin?

Vierailija
6/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä moinen jojo.Ilmoita että sulle riitti, neuvotteluvaraa ei ole etkä  halua kuulla hänestä enää mitään.

Torju somessa, laita numero estoon.

Toipumiseen tulee menemään aikaa mutta pääset yli.

Vierailija
7/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies horoskoopiltaan skorpioni? Ne on juuri tuollaisia!

Vierailija
8/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä ottaa aktiivisesti yhteyttä, koska haluaa olla tekemisissä kanssasi. Sitten jostakin syystä hän alkaakin epäillä, että ehkä sinä et olekaan niin kiinnostunut hänestä ja ehkä hänen yhteydenottonsa ärsyttävät sinua, jolloin hän ottaa takapakkia ja esittää ettei häntä niin paljon kiinnostakaan, jottei joutuisi noloon tilanteeseen "ahdistelemalla" sinua.

Välttelevä ihminen kaipaa läheisyyttä ja ihmisiä, mutta samalla koettaa pysyä heistä turvallisen kaukana, koska pelkää tulevansa hylätyksi ja nolatuksi.

Vierailija
9/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiseen voi pitää liikaa yhteyttä tai nainen lopettaa yhteyden pidon, koska on liian needy.

Vierailija
10/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suhteissani vahingossa käyttäytynyt noin alkuun. Kai sitä välillä alkaa epäilemään ja hätääntyy tunteitaan jos menee liian nopeasti. Välillä tykkää täysiä ja sit hiljaisena hetkenä onkin viileä ettei itseen pääsisi sattumaan.

Vierailija
11/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyajan naisillakaan tee mitään jos ikä pienempi kuin 36. Tämä siksi että nuoret naiset ovat sekaisin päästään hormonien takia ja tinder pistää nuoret naiset luulemaan että voi pyörittää miehiä miten tykkää. Ihan ryhävalaan näköiset rumat naiset luulevat että saavat jonkun komean itselleen. Totuus on karu, edes ne kauniit eivät saa niitä pysymään suhteessa.

Vanhemmat naiset sentään omaa jotain tapoja. Eivät ghostaa ja vaan yhtäkkiä lopeta viestittelyä ja keksi jotain typerää tekosyytä lopettaa suhde, vaikka tosiasiassa pyörittävät monta samaan aikaan.

Prostituutiokin on moraalisempi valinta kuin tindernainen.

Vierailija
12/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä ottaa aktiivisesti yhteyttä, koska haluaa olla tekemisissä kanssasi. Sitten jostakin syystä hän alkaakin epäillä, että ehkä sinä et olekaan niin kiinnostunut hänestä ja ehkä hänen yhteydenottonsa ärsyttävät sinua, jolloin hän ottaa takapakkia ja esittää ettei häntä niin paljon kiinnostakaan, jottei joutuisi noloon tilanteeseen "ahdistelemalla" sinua.

Välttelevä ihminen kaipaa läheisyyttä ja ihmisiä, mutta samalla koettaa pysyä heistä turvallisen kaukana, koska pelkää tulevansa hylätyksi ja nolatuksi.

Kiitos. Tämä kuulostaa ihan järkeen käyvältä tämän kohdalla. Ap

Vierailija
13/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut hänelle yksisanaisten viestien kiellosta? 

Vierailija
14/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika<3 kirjoitti:

Ei nykyajan naisillakaan tee mitään jos ikä pienempi kuin 36. Tämä siksi että nuoret naiset ovat sekaisin päästään hormonien takia ja tinder pistää nuoret naiset luulemaan että voi pyörittää miehiä miten tykkää. Ihan ryhävalaan näköiset rumat naiset luulevat että saavat jonkun komean itselleen. Totuus on karu, edes ne kauniit eivät saa niitä pysymään suhteessa.

Vanhemmat naiset sentään omaa jotain tapoja. Eivät ghostaa ja vaan yhtäkkiä lopeta viestittelyä ja keksi jotain typerää tekosyytä lopettaa suhde, vaikka tosiasiassa pyörittävät monta samaan aikaan.

Tämä. Moni mies luulee, että nainen ei halua puhua puhelimessa, koska nainen ei tykkäisi puhua puhelimessa. Oikea syy miksi nainen ei puhu puhelimessa vaan textaa on se, että sillä tavalla voi pyörittää montaa miestä samaan aikaan. Olo on kuin kuningattarella joka ohjailee naruilla räsynukkeja eli miehiä. Paras vaihtoehto näistä miehistä otetaan sitten paneskelemaan.

Pysytään aiheessa.

Vierailija
15/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut hänelle yksisanaisten viestien kiellosta? 

Siis miten voin hänelle mainita, ettei tuo tunnu kivalta? Olematta kuitenkaan mikään ärsyttävä valittaja. Ap

Vierailija
16/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika<3 kirjoitti:

Tämä. Moni mies luulee, että nainen ei halua puhua puhelimessa, koska nainen ei tykkäisi puhua puhelimessa. Oikea syy miksi nainen ei puhu puhelimessa vaan textaa on se, että sillä tavalla voi pyörittää montaa miestä samaan aikaan. Olo on kuin kuningattarella joka ohjailee naruilla räsynukkeja eli miehiä. Paras vaihtoehto näistä miehistä otetaan sitten paneskelemaan.

Pysytään aiheessa.

Eli olin oikeassa. Parempi ettei ole naisten kanssa tekemissä kun aiheuttavat vain pahaa oloa petoksellaan.

Vierailija
17/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollaisissa tilanteissa päätellyt, että en kiinnosta miestä samalla tapaa kuin hän kiinnostaa minua. Kun itse lopetan viestittelyn, näkee aika pian, kuuluuko miehestä mitään.

Vierailija
18/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pelkää pakkien saamista, niin voithan kertoa miehelle mitä itse ajattelet hänestä ja kysyä reilusti, onko hän sinusta vakavasti kiinnostunut. Se on ainoa tapa saada edes mahdollisesti rehellien vastaus.

Vierailija
19/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et pelkää pakkien saamista, niin voithan kertoa miehelle mitä itse ajattelet hänestä ja kysyä reilusti, onko hän sinusta vakavasti kiinnostunut. Se on ainoa tapa saada edes mahdollisesti rehellien vastaus.

Tämä vinkki toimii sitten vain naisille. Miehen ei kannata koskaan paljastaa aikaisessa vaiheessa tunteitaan naiselle. Ei siis kannata edes sanoa että tykkää naisesta. Nainen usein vetäytyy tällaisen tunnustuksen jälkeen ja lopettaa yhteydenpidon.

Vierailija
20/34 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keino. Jos vastaa ei, tai on hiljaa, hän ei ole kiinnostunut sinusta. Takuuvarma keino, tuolla selviää koko juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi