Nyt se sitten tapahtui: alkoholiromahdukseni
Liika alkoholi on kuluttanut kroppaani niin että en enää kestä alkoholia. Jos juon puoli litraa olutta niin oksennan. Sitten olen monta päivää alkoholitta, sitten juon taas puoli litraa olutta - ja taas oksennan. Vihdoin viimein minun on siis pakko lopettaa alkoholin käyttäminen kokonaan. Omituista on että muutoin olen täysin terve ja kunnossa, vatsanikaan ei koskaan reistaile. Omituista että ainoastaan alkoholinkestokykyni hajosi, muuta haittaa ei ole ainakaan vielä ilmennyt.
Ei siis saa enää ryypätä. No, ei se mitään.
Kommentit (13)
En tiedä pitäisikö tässä neuvoa, mutta neuvon kuitenkin: onko kyseessä jonkinlainen Mallasyliherkkyys? Itsekään en ole 20 vuoteen pystynyt juomaan olutta, tulee vain niin hirveä olo jo parista kulauksesta.
Valitettavasti muut alkoholijuomat kyllä maistuvat senkin edestä.
Juu ei sitä kuravettä kannata vetää. Elimistö kiittää ja kumartaa.
Jagex kirjoitti:
En tiedä pitäisikö tässä neuvoa, mutta neuvon kuitenkin: onko kyseessä jonkinlainen Mallasyliherkkyys? Itsekään en ole 20 vuoteen pystynyt juomaan olutta, tulee vain niin hirveä olo jo parista kulauksesta.
Valitettavasti muut alkoholijuomat kyllä maistuvat senkin edestä.
Oksennan myös viinistä.
Tämän enempää en tästä asiasta tiedä. En ole ekspertti, olen aika pihalla tälläisistä asioista. En jaksa ottaa selvää lisää. Aion vain lopettaa alkoholinkäytön, se on helpoin keino eroon tästä ongelmasta.
Mutta on tämä kyllä mun mielestä oikeasti outoa. Olen vielä nuori ja terve. Mutta alkoholia en vain kestä enää. Jotkut ryyppäävät koko ikänsä, heillä alkoholinkestokyky vain paranee ja paranee. Mulla taas kävi ihan päinvastoin.
ap
Saa ryypätä vain iloon, ei suruun. Silloin ihmisestä ei tule tapajuoppoa, ei ryyppää itseään loppuun.
Ei myöskään saa ryypätä tylsyyteen eikä muuten vain eikä v*tutukseen.
Voiko noin ihan tosi käydä? Mistä tossa on kyse???
Vierailija kirjoitti:
Voiko noin ihan tosi käydä? Mistä tossa on kyse???
Mäkin tahtoisin vastauksen tähän.
Harjoituksen puutetta. Juo oksentamisen jälkeen uudestaan. Jos taas oksennat juo taas uudestaan. Kyllä se kestää sisällä , yleensä jo ekan oksentamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Saa ryypätä vain iloon, ei suruun. Silloin ihmisestä ei tule tapajuoppoa, ei ryyppää itseään loppuun.
Ei myöskään saa ryypätä tylsyyteen eikä muuten vain eikä v*tutukseen.
Kovin on sitten harvassa mahdollisuudet ryypätä :/
Keliakia tai sitten maksa lopussa. Jos pitää jotain heittää. Suosittelisin kuitenkin lääkärillä käyntiä.
Ootko sä nyt varma että sä oot muutoin ihan terve?