Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16/8-paasto

Vierailija
20.01.2019 |

Hei onko täällä ketään joka noudattaa 16/8 -paastoa eli syödään vuorokauden syömiset 8 tunnin aikana ja loput paastotaan? Toimiiko? Olen miettinyt että voisi olla mulle sopiva tai sopivampi kuin esim. 5/2, jota olen myös kokeillut. Joskus 16 tunnin paasto on tullut ihan vahingossa. Mietin vaan, mihin kohtaan päivää paasto mulla parhaiten sijoittuisi. Olen ehdottomasti aamupalaihminen ja usein koulun tai töiden takia on pakkokin syödä aamiainen viimeistään klo 7 tai jopa kuudelta. Hurja ajatus että päivän viimeinen ateria olisi sitten klo 15. Jaksatteko te paastoilijat esimerkiksi liikkua iltaisin? Tai oletteko vähintään tosi kiukkuisia? 😬 Varmaan jokaisen kroppa reagoi eri tavalla ja omalta kohdalta vastauksen saa vasta jonkun aikaa kokeiltuaan, mut kiva ois kuulla kaikenlaisia kokemuksia. Tavoitteena mulla joku 8-10 kiloa ja toki muutkin vaikutukset hyvinvointiin ja jaksamiseen mitä paastolla huhutaan olevan, ois plussaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo pitkä ketju aiheesta, meitä paastoilijoita on paljon. :)

Vierailija
2/3 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan 16/8 rytmiä. Viikolla saattaa mennä välillä 18/6 rytmilläkin, ja taas viikonloppuisin saatan venyttää 15/9 rytmiin.

Viikolla syön lounaan 10.30-12 välillä, ehkä välipalaa klo 15 ja päivällisen syön klo 18 mennessä. Lopun ajan olen syömättä. En esim. karppaa samalla, mutta vältän herkkuja ja alkoholia.

Joskus iltaisin tekisi mieli syödä, mutta kyseessä on enemmänkin tapa/mieliteko kuin nälkä. Nukun hyvin, iho voi hyvin, vatsa toimii. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, täytyypä etsiä se toinen ketju! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi