Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, työnnätkö joskus sormen miehen peppureikään samalla kun runkkaat tai otat suihin?

Vierailija
20.01.2019 |

Kiihotutko siitä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen väsynyt ja mies haluaa seksiä,

Otan yö pöydän laatikosta vinyylihanskan ja rasvapurkin.

Sit sormi hanuriin ja muutaman kerran runkkaan ei mene kauaa kun lentää

Vierailija
22/29 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex olis halunnut työntää mm nenänsä mun anukseen. En suostunut...olenko ahdasmielinen ja rajoittunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vaan kysyä ”saako laittaa sormen peppuun” ja toimia sitten vastauksen mukaan?

En viitsi laittaa kenenkään peräaukkoon mitään ilman, että tiedän hänen olevan halukas sellaiseen.

Vierailija
24/29 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koittanut ja tiedän että mies sitä salaa toivookin.

On jotenkin vaan tosi iso kynnys alkaa hommiin kun pelkää että teen väärin tai satutan mutta tottakai haluan miehelle nautintoa.

Vähän häiritsee myös tuuhea karvoitus ja ettei pese peppuaan vessan jälkeen. Eikö se vähän vie fiiliksiä jos emäntä vetää hanskat käteen ja kysyy että saanko koittaa?

Mua itseä ainakin voisi loukata jos ei pystyisi koskemaan ilman kumista välikappaletta.

Vierailija
25/29 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie fiilistä,päin vastoin.tietää siitä mennä pyllypesulle ja rasvaamaan suolta.rouva jo odotteleekin sillä välin hanskat käsissä liukkarin kanssa .

Vierailija
26/29 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesun kautta kumpikin. En tykkää miehenä siitä, että kakan haju leuhahtaa keskes puuhailun. Noin muuten tykkään kyllä jos nainen suostuu laittamaan sormen pyllyyn ja se naisen pyllyreikineen vasta kiihottava onkin. Pitkät kynnet on vähän haastavampi juttu. Kerran sain jonkun haavan sisäpuolelle ja oli inhottavan kipeä jokusen päivää.

Vierailija
27/29 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, mutta haluan että mies tekee tuon minulle kun tarjoilee minulle kielihyvää. Juuri ennen kuin laukean, haluan sormen tai kaksi mun kakkoseen

Vierailija
28/29 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koittanut ja tiedän että mies sitä salaa toivookin.

On jotenkin vaan tosi iso kynnys alkaa hommiin kun pelkää että teen väärin tai satutan mutta tottakai haluan miehelle nautintoa.

Vähän häiritsee myös tuuhea karvoitus ja ettei pese peppuaan vessan jälkeen. Eikö se vähän vie fiiliksiä jos emäntä vetää hanskat käteen ja kysyy että saanko koittaa?

Mua itseä ainakin voisi loukata jos ei pystyisi koskemaan ilman kumista välikappaletta.

Lateksihanskoissa on niin ohuita, että niiden läpi tuntee kuin ei olisi hanskaa kädessä. Mutta hanska suojaa myös kynsiltä yms eli et tee vahinkoa sillä sormellasi. Jotenkin kynsien aluset yms on kivempi suojata kuin kuurata puhtaaksi. Pöpökammoinen mieskin saa hoidettua mun pepun hanskalla..

Vierailija
29/29 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi