Nainen, työnnätkö joskus sormen miehen peppureikään samalla kun runkkaat tai otat suihin?
Kommentit (29)
Mun ex olis halunnut työntää mm nenänsä mun anukseen. En suostunut...olenko ahdasmielinen ja rajoittunut?
Voiko vaan kysyä ”saako laittaa sormen peppuun” ja toimia sitten vastauksen mukaan?
En viitsi laittaa kenenkään peräaukkoon mitään ilman, että tiedän hänen olevan halukas sellaiseen.
Oon koittanut ja tiedän että mies sitä salaa toivookin.
On jotenkin vaan tosi iso kynnys alkaa hommiin kun pelkää että teen väärin tai satutan mutta tottakai haluan miehelle nautintoa.
Vähän häiritsee myös tuuhea karvoitus ja ettei pese peppuaan vessan jälkeen. Eikö se vähän vie fiiliksiä jos emäntä vetää hanskat käteen ja kysyy että saanko koittaa?
Mua itseä ainakin voisi loukata jos ei pystyisi koskemaan ilman kumista välikappaletta.
Ei vie fiilistä,päin vastoin.tietää siitä mennä pyllypesulle ja rasvaamaan suolta.rouva jo odotteleekin sillä välin hanskat käsissä liukkarin kanssa .
Pesun kautta kumpikin. En tykkää miehenä siitä, että kakan haju leuhahtaa keskes puuhailun. Noin muuten tykkään kyllä jos nainen suostuu laittamaan sormen pyllyyn ja se naisen pyllyreikineen vasta kiihottava onkin. Pitkät kynnet on vähän haastavampi juttu. Kerran sain jonkun haavan sisäpuolelle ja oli inhottavan kipeä jokusen päivää.
en, mutta haluan että mies tekee tuon minulle kun tarjoilee minulle kielihyvää. Juuri ennen kuin laukean, haluan sormen tai kaksi mun kakkoseen
Vierailija kirjoitti:
Oon koittanut ja tiedän että mies sitä salaa toivookin.
On jotenkin vaan tosi iso kynnys alkaa hommiin kun pelkää että teen väärin tai satutan mutta tottakai haluan miehelle nautintoa.
Vähän häiritsee myös tuuhea karvoitus ja ettei pese peppuaan vessan jälkeen. Eikö se vähän vie fiiliksiä jos emäntä vetää hanskat käteen ja kysyy että saanko koittaa?
Mua itseä ainakin voisi loukata jos ei pystyisi koskemaan ilman kumista välikappaletta.
Lateksihanskoissa on niin ohuita, että niiden läpi tuntee kuin ei olisi hanskaa kädessä. Mutta hanska suojaa myös kynsiltä yms eli et tee vahinkoa sillä sormellasi. Jotenkin kynsien aluset yms on kivempi suojata kuin kuurata puhtaaksi. Pöpökammoinen mieskin saa hoidettua mun pepun hanskalla..
Itse kun olen väsynyt ja mies haluaa seksiä,
Otan yö pöydän laatikosta vinyylihanskan ja rasvapurkin.
Sit sormi hanuriin ja muutaman kerran runkkaan ei mene kauaa kun lentää