Mitä mieltä nimestä Tero Tapani? Ei sitten negoja!
Kommentit (30)
Täh, miksi kysyt mielipidettä jos et sitä halua?
No ehkä uskallan kirjoittaa, että on aika neutraali nimi, eikä pitäisi suuria tunteita herättää kenessäkään.
Kyllä se aina Niso-Pellerin voittaa!
Nimestä tulee mieleen 1967-1972 työväenluokkaan syntynyt mies, joka on harrastanut nuoruudessaan mopoja ja autoja.
On työskennellyt ikänsä maanrakennuskoneen kuljettajana.
Tero Tapani on aina ollut mun lemppari <3
Tulee mieleen rekkamiehenhymy!
Onko tänä nyt sitten nega?
Muuten ok, mutta koska täällä palstalla joku jankkaa siitä säännöllisesti joten olen aika kyllästynyt siihen ja nimi saanut jopa koomisen kaiun.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok, mutta koska täällä palstalla joku jankkaa siitä säännöllisesti joten olen aika kyllästynyt siihen ja nimi saanut jopa koomisen kaiun.
Jos se tilanne täytyy aina välillä tarkistaa?
Miks jankkaa? Exän nimi. Eka ok, toka ruma.
Ei mikään muoti nimi, mutta oikein hyvä ja perinteinen suomalainen pojan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ole ihanaa, että kerrankin on joku näin harmiton jankkaaja? Paljon mieluummin Tero Tapani, kuin Ikis, äitihullu tai puhumattakaan hommafoorumin pojista.
Vierailija kirjoitti:
Miks jankkaa? Exän nimi. Eka ok, toka ruma.
Jankkaa?????
Vierailija kirjoitti:
Tero Tapani on aina ollut mun lemppari <3
Kiitos 😘
Kaverin nimi Tero - yksi parhaita tyyppejä. Tapani sekä poika että veli. Suvussa pyörii useita eri-ikäisiä, miesten parhaita nämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ole ihanaa, että kerrankin on joku näin harmiton jankkaaja? Paljon mieluummin Tero Tapani, kuin Ikis, äitihullu tai puhumattakaan hommafoorumin pojista.[/quot
Tää oli paras viesti koskaan tällä palstalla!
Ja TTkin ihan ookoo.
Mulle tulee mieleen iskelmä ja lavatanssit :D Tapani Kansasta varmaan assosiaatio?
N28
Nimeni on tero tapani ja tapani tulette tuntemaan.
Kuka muistaa mistä radio-ohjelmasta?
Jeejee