Vaimo tahtoi että siirrän hyllyä
Vaadin vastineeksi pyllyä.
Hylly jäi paikalleen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on terveen parisuhteen merkki ettei voi tehdä toisen pyytämää hommaa ihan vain ilahduttaakseen toista vaan aina on saatava jotain vastineeksi.
Niin, eikös sitä pyllyä sitten kannattaisi välillä antaa ihan vain ilahduttaakseen, niin ei tarvitse vaatia?
No jos joskus tekisi asioita ilahduttaakseen toista niin saattaisi olla sitä pyllyäkin tarjolla ilman kinuamista.
Eikö se seuraava mies siirrä sitten sen hyllyn ja sille on pyllyä. Hyvä sitten niin, minä en saa kuitenkaan, niin hyvä että edes joku.
pyllyn kirnuaminen voitikulla voisi piristää ankeaa sunnuntaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkupylly kirjoitti:
Toivottavasti pylly jätti tollasen urpon
Siinähän jättää, siirtelee sitten ihan itse hyllynsäkin jatkossa.
Sorry Metusalem, useimmat naiset tekee jo sen itse. Kannattaisi ehkä pitää kiinni sellaisesta naisesta, joka vielä uskoo siihen tarvittavan miestä, se käy yhä harvinaisemmaksi.
Hyvä että ovat alkaneet tekemään asioita itse.
Huonoa on, että niiden miesten, jotka ovat tähän asti ratsastaneet suhteessa sillä, että tekevät "miesten työt" pitää sitten keksiä muita tapoja hankkia ja pitää nainen. Pitää ehkä alkaa jopa vastavuoroisesti miellyttää naista joka itseään miellyttää. Huhhuh. Olisi helpompaa siirtää vain se hylly.
Ei minua kiinnosta, kunhan ei minun tarvitse siirrellä hyllyjä siksi että joku on laiska. Onko nainen jokin palkinto mille pitää suorittaa tehtäviä että tämä pysyy tyytyväisenä?
Pylly etsii komean könsikkään siirtelemään hyllyjä.
pylly pieree onnistuneesta hyllyn siirrosta.
Purista perseellä normaalisti.