Tunnustus
Olen mustasukkainen ja kateellinen. Olen huono vaimo. Olen huono äiti. En ole ollut koskaan missään paras. Haluaisin olla täydellinen. Vihaan itseäni kun olen epäonnistunut elämässäni.
Kommentit (12)
Vielä voi parantaa. Ei tarvitse olla parempi kuin muut, vaan paras oma itsensä.
Voit muuttua. Minäkään en tuntenut enää mustasukkaisuutta kun pelimies oli löytänyt taas uuden kus.etettavan. Tunnen vain sääliä noita tyttöjä kohtaan kun pelimiehellä on vaimo ja lapsi kotona. Itsekään en tuota tietenkään tiennyt, onneksi ehdin vain ihastua, en seksiytyä tai raskautua kun sain tietää. Olen myös päässyt vihan tunteesta eroon. Eli kaikesta pääsee yli ajan kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko sentään hyvä työihminen?
Hoidan työni, mutta paremminkin työn voisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä voi parantaa. Ei tarvitse olla parempi kuin muut, vaan paras oma itsensä.
Olen koko ikäni yrittänyt olla paras oma itseni. Olen epäonnistunut täydellisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voit muuttua. Minäkään en tuntenut enää mustasukkaisuutta kun pelimies oli löytänyt taas uuden kus.etettavan. Tunnen vain sääliä noita tyttöjä kohtaan kun pelimiehellä on vaimo ja lapsi kotona. Itsekään en tuota tietenkään tiennyt, onneksi ehdin vain ihastua, en seksiytyä tai raskautua kun sain tietää. Olen myös päässyt vihan tunteesta eroon. Eli kaikesta pääsee yli ajan kanssa :)
Minun tilanteeni vain pahenee vuosi vuodelta. Ap
Ihan turha yrittää olla missään paras. Riittää että on hyvä. Aina joku jossain on sinua parempi, ja ellei ole niin kohta on.
Vastakohtien kautta: alat sietämään itseäsi kun ymmärrät ettei kukaan ole täydellinen. Sinä et ole täydellinen, mutta voit virheinesi olla riittävän hyvä.
Sinä riität.
Mieti mitä tarkoittaisi kohdallasi hyvä elämä. Mitä asioita teet mielestäsi huonosti, mutta tiedät halutessasi pystyväsi tekemään ne asiat myös niin että olet itseesi enemmän tyytyväinen. Ala toimimaan tietoisesti toisin ja arvostamaan sitä mitä sinulla on. Muutos vaatii aina paljon ja vanhoja toimintatapoja voi olla vaikea muuttaa, mutta ei mahdotonta jos tahtoa löytyy. Mieti myös oletko liian ankara ja itsekriittinen itseäsi kohtaan ja mistä asioista pidät jo nyt itsessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä tarkoittaisi kohdallasi hyvä elämä. Mitä asioita teet mielestäsi huonosti, mutta tiedät halutessasi pystyväsi tekemään ne asiat myös niin että olet itseesi enemmän tyytyväinen. Ala toimimaan tietoisesti toisin ja arvostamaan sitä mitä sinulla on. Muutos vaatii aina paljon ja vanhoja toimintatapoja voi olla vaikea muuttaa, mutta ei mahdotonta jos tahtoa löytyy. Mieti myös oletko liian ankara ja itsekriittinen itseäsi kohtaan ja mistä asioista pidät jo nyt itsessäsi.
Tuntuu etten jaksa muuttaa asioita. Minun pitäisi muuttua kokonaan toiseksi ihmiseksi. Miten kateudesta pääsee eroon? Miten energiaa saa lisää? Miten häpeästä pääsee eroon? Ap
Olet niin ku ihmiset yleensä.Lopeta toi turha vertailu. Aina löytyy nätempää,kiltimpää, ystävällisempää,seksikkäämpää ,rikkaampaa....
Oletko sentään hyvä työihminen?