Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nämä ulosotossa olevat julkkisturhakkeet matkustelee ympäri maailmaa?

Vierailija
20.01.2019 |

Tienaako ne pelkästään pimeästi tyyliin palkka käteen vai miten tämä on selitettävissä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen ystävä on tällainen IG-turhake, joka liikkuu pintaliitopaikoissa ja leveilee matkoillaan somessa. matkustaa monta kertaa vuodessa just Thaikkuihin, Balille ja jonneki Goaan. Tekee töitä pimeenä niin paljon, että yhdeltä vknlopulta saa käteen helposti 1500e. Hän osti käteisellä 17 000 euron auton, samoin maksaa matkansa niin, että hänen luottotiedollinen kaveri maksaa creditkortillaan reissun, ja hän antaa käteisellä kaverilleen sen 3000e, mitä matka maksaa.

Ylipäätään sillä on käteistä aina monta tonttia.

Eikä tosiaan pidä salassa pimeitä duunejaan, hänestä on joku ilmoittanut verottajallekin, mutta eipä näytä meno muuttuneen. Ite laitoin välit jäihin kun soitti mulle, OPISKELIJALLE, et voinko antaa credit-korttini numeron hänelle kun hän on jumissa jossain lentokentällä ja pitäs ostaa lentolippu, et antaa sit käteistä kun tulee. Juu ei kiitos.

Kaveri on ulosotossa ja luottotiedoton, mutta elelee leveästi juurikin tekemällä duunit pimeenä. On sillä oma toiminimikin ja yritys, mutta sen liikevaihto ei kyllä mitenkää kata näitä reissuja.

No huh. 

Vierailija
22/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös pimeitä töitä tekevä tuttu. Virallisesti työtön ja saa maksimituet. Todellisuudessa painaa duunia pimeänä minkä kerkeää, osti just uuden auton, reissaa milloin Jenkeissä, milloin Thaimaassa. Merkkilaukkuja ja kalliita vaatteita ja kenkiä kaapit täynnä.

Röyhkeydellä pärjää. Itse en uskaltaisi vaikka ottaakin päähän maksaa 25% veroja joka tilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös pimeitä töitä tekevä tuttu. Virallisesti työtön ja saa maksimituet. Todellisuudessa painaa duunia pimeänä minkä kerkeää, osti just uuden auton, reissaa milloin Jenkeissä, milloin Thaimaassa. Merkkilaukkuja ja kalliita vaatteita ja kenkiä kaapit täynnä.

Röyhkeydellä pärjää. Itse en uskaltaisi vaikka ottaakin päähän maksaa 25% veroja joka tilistä.

Miten tuollainen voi olla mahdollista? 

Vierailija
24/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ulosotossa olevien pitäisi vain hävetä ja olla hiljaa ja pyytää anteeksi olemassaoloaan.

Vierailija
25/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitolehmä on etevä täti.

Eikös tällä ollut isot tulot?

Vierailija
26/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssin kakka maistuu hyvälle.

Vierailija
27/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen ystävä on tällainen IG-turhake, joka liikkuu pintaliitopaikoissa ja leveilee matkoillaan somessa. matkustaa monta kertaa vuodessa just Thaikkuihin, Balille ja jonneki Goaan. Tekee töitä pimeenä niin paljon, että yhdeltä vknlopulta saa käteen helposti 1500e. Hän osti käteisellä 17 000 euron auton, samoin maksaa matkansa niin, että hänen luottotiedollinen kaveri maksaa creditkortillaan reissun, ja hän antaa käteisellä kaverilleen sen 3000e, mitä matka maksaa.

Ylipäätään sillä on käteistä aina monta tonttia.

Eikä tosiaan pidä salassa pimeitä duunejaan, hänestä on joku ilmoittanut verottajallekin, mutta eipä näytä meno muuttuneen. Ite laitoin välit jäihin kun soitti mulle, OPISKELIJALLE, et voinko antaa credit-korttini numeron hänelle kun hän on jumissa jossain lentokentällä ja pitäs ostaa lentolippu, et antaa sit käteistä kun tulee. Juu ei kiitos.

Kaveri on ulosotossa ja luottotiedoton, mutta elelee leveästi juurikin tekemällä duunit pimeenä. On sillä oma toiminimikin ja yritys, mutta sen liikevaihto ei kyllä mitenkää kata näitä reissuja.

No huh. 

Juuri tän feikin tuttavani takia en lue yhtään lifestyle blogeja tai seuraa IG:ssä YHTÄKÄÄN "social media influencer" -kusettajaa. Mitä täydellisempää elämä on somessa, sitä varmemmin se on oikeasti ihan paskaa. Tässä voi käyttää maalaisjärkeä: JOS kyseessä olisi oikeasti varakas ja hyvätuloinen ihminen, tarvitseeko tällaisen kaupata itseään IG:ssä? Kuinka monta "yhteistyökumppania" näkyy jollain Cheekillä tai Jenni Vartiaisella, hyvin vähän. Kun ei oikeasti osaa mitään tai tee elämässään mitään merkityksellistä, esittelee sitten IG:ssä sponsorikelloja ja jotain hemmetin marketin itseruskettajaa ja sitten leuhkii vetävänsä nelinumeroisia summia kuvistaan.

Oikeasti, säälittää ja vi***taa yhtä aikaa, millasta tyhjänpäivästä shaibaa nykyisin pidetään yrittämisenä ja työnä. 

Vierailija
28/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiaet rakastavat kyykyttää muita.. vaikka koronkiskureille pitöisi olla se vihan suuntaaminen ja rosvoavillw pwrintäyhtiöille!

Vierailija
29/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesukupolvi pitää julkkiksena olon duunina jonkun bb takon tyrkkäämisen jälkeen tai misukkakisojen. Blogit ovat työtä ja omat aelfiet. Oksennus tätä sukupolvea!!582

Vierailija
30/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepin lisäksi näitä on muitakin. Esim. Sara Chafal (veloista en tiedä). Koko ajan jossain reissussa ja mitään ei tienaa.

Vierailija
31/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki lopettaisivat turhisten seuraamisen Instassa, loppuisi turha lennähteleminen erinäisiin paikkoihin maailmassa.

Toki.

Siis tämä ! Nimenomaan.

Itsekin olen Instassa, mutta en todellakaan seuraa ketään julkkiksia. Joskus saatan käydä katsomassa näitä lavastettuja somekuvia. En ymmärrä ihmisiä, jotka seuraa turhia julkkiksia. 

Varmaan maailma romahtaisi, jos jonkun sometyrkyn uusin peppupäivitys jossain thaimaassa, ei keräiskään yhtään tykkäystä! :D

... No se on tätä päivää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi