Syövätkö normaalit ihmiset pizzaa?
Syöttekö koko pizzan, puoliksi vai palan? Lihotteko kamalasti?
Nimim. Ihminen, joka yrittää opetella syömään normaalisti ja jolla ei ole käsitystä siitä, mitä on normaali ruokamäärä.
Kommentit (18)
Korkeintaan puolikkaan jaksaa kerralla.
Syön sen verran että tulee vatsa täyteen. Mutta harvemmin tulee pizzaa edes syötyä (noin kerran kolmessa kuukaudessa siis).
Olen ollut 42kg syömällä pelkkää pizzaa joka päivä, se on mielestäni vähiten lihottava ruoka ns. pikaruoasta.
En siis ole koskaan juonut sen kanssa esim. limua yms. koska inhoan sokeria, pelkällä pizzalla pysyy aika laihana.
Jos esim. kotipizzan pizzaa tilataan päivälliseksi, syön omastani puolikkaan päivällisenä. Toisen puolikkaan seuraavan päivän lounaalla. Noin kerran parissa kuukaudessa tilataan, ehkä useamminkin haluttaisi, mutta on kallis tapa ruokkia perhe.
Tosin nyt tajusin, ettet ehkä kaivannut mun vastausta, koska olen lihava. Ehkä hoikka söisi sitten vielä vähän vähemmän? Toisaalta muistelen kyllä itse silloin kun ennen lapsia olin ihan hoikka, että olisin syönyt sen pizzan kerralla itse. Hassua.
Saako vastata, vaikka ei ole normaali? Minä syön toisinaan pizzaa. Riippuu pizzan koosta ja nälästä, syönkö kokonaan vai puolikkaan vai neljänneksen vai palan vain. Esim. Kotipizzan normaalipizzasta riittää lounaaksi puolikas.
Vierailija kirjoitti:
Jos esim. kotipizzan pizzaa tilataan päivälliseksi, syön omastani puolikkaan päivällisenä. Toisen puolikkaan seuraavan päivän lounaalla. Noin kerran parissa kuukaudessa tilataan, ehkä useamminkin haluttaisi, mutta on kallis tapa ruokkia perhe.
Tosin nyt tajusin, ettet ehkä kaivannut mun vastausta, koska olen lihava. Ehkä hoikka söisi sitten vielä vähän vähemmän? Toisaalta muistelen kyllä itse silloin kun ennen lapsia olin ihan hoikka, että olisin syönyt sen pizzan kerralla itse. Hassua.
Hoikkana pystyn helposti syömään kerralla kotipizzan perhepizzan kokoisen pizzan, en sitten kyllä syö seuraavana päivänä välttämättä mitään.
Hoikalla venyy se vatsa helpommin, koska rasva ei paina vatsalaukka kasaan, eli se vatsalaukku venyy paljonkin, sen takia kaikki huiput syömiskisoissa on superlaihoja, ne saa sen vatsalaukun venymään enemmän.
Käyn pizzalla parin kuukauden välein. Tavallisen pizzan jaksan syödä juuri ja juuri, monissa paikoissa niin iso, että ehkä neljännes jää.
Ehkä vähän yli puolet jaksan syödä kerralla, loput lämmitän illalla tai seuraavana päivänä. En kyllä sitten muuta sinä päivänä syökään, kahvia, kahvia ja ehkä joku hedelmä/tomaatti tms.
Nimenomaan normaalit ihmiset syövät pizzaa, ei tarvitse huolestua, se ei ole pitkään aikaan ollut mikään eksoottinen italialainen ruokalaji.
Jos tekee kotona vaikkapa pakastepizzan omilla lisätäyteillä, niin sen voi jakaa helposti neljään osaan pizzaveitsellä, ja syödä ne 2-4 palaa oman ruokahalun mukaan, ja jos jotain jää jäljelle, ne 1-2 palaa voi syödä myöhemmin kylmiltään.
Jos sitten käy syömässä pizzan jossain ravintolassa, niin kannattaa syödä sopivan myöhään iltapäivästä, jolloin on ehtinyt tulla kunnon nälkä ja isonkin pizzan pystyy ahtamaan kerralla päivän ainoana lämpimänä ateriana.
En syö koskaan pizzaa. Viimeksi söin 80- luvulla, kun poikani oli kouluikäinen. Yhdessä teimme.
En halua lihoa, joten en syö hiilihydraatteja. Ei leipää, perunaa, pullaa jne. Haluan pysyä samassa painossa kuin kolmekymppisenä.
Täytän syksyllä 70.
Mitä mahdat tarkoittaa normaalilla? Ajattelin tehdä tänään pizzaa kaksi pellillistä. Ensimmäisestä syön varmaankin kolmasosan ja loput pistän pakkaseen. Riittikö tämä vastaukseksi kysymykseen? (kyllä, pizzoihin tulee ananasta)
Olen laihduttanut yli 20 kg ja syönyt useinkin pizzaa. Yksi pizza on n. 1200 kcal, mutta en ole sitten syönyt mitään muuta päivän aikana. Ihana mennä pizzalle illalla kun nälkäinen paastottua päivän. Tai syötyä muutaman tomaatin tms.
Mozzarella2019 kirjoitti:
Nimenomaan normaalit ihmiset syövät pizzaa, ei tarvitse huolestua, se ei ole pitkään aikaan ollut mikään eksoottinen italialainen ruokalaji.
Jos tekee kotona vaikkapa pakastepizzan omilla lisätäyteillä, niin sen voi jakaa helposti neljään osaan pizzaveitsellä, ja syödä ne 2-4 palaa oman ruokahalun mukaan, ja jos jotain jää jäljelle, ne 1-2 palaa voi syödä myöhemmin kylmiltään.
Jos sitten käy syömässä pizzan jossain ravintolassa, niin kannattaa syödä sopivan myöhään iltapäivästä, jolloin on ehtinyt tulla kunnon nälkä ja isonkin pizzan pystyy ahtamaan kerralla päivän ainoana lämpimänä ateriana.
Doggy bag.
Syön pizzaa ehkä pari kertaa kuussa. Yksi pizza tekee tiukkaa, sellainen sopiva annos olisi 3/4 osa pizzaa.
176 cm 70 kg
En nyt tiedä kuinka normaali olen, vartaloltani hoikka jos yhtään normaaliin viittaa?
Syön pizzaa ehkä 4 tai 5 kertaa vuodessa ja todellakin vedän koko lätyn kerralla (paitsi reunoja en syö).
ehkä kerran pariin kk tulee käytyä pitsalla, kotipizzan kotzone menee kyllä kerralla :) en tykkää normaali pitsasta kun ne on yleensä aika rasvaisia, itse tehtynä toki parempaa. mieluummin teen vaikka tortilloja
Syön pizzaa niin harvoin, että silloin kun syön, syön yleensä kokonaan.