Yle Tv2 nykyisin pelkkää urheilua?
Lisäksi yle tv1:lläkin paljon urheilua, esim. jatkuvat urheiluruudut ym., tämäkään ei vielä riitä, vaan myös Yle Puheen sisällöstä suuri osa urheilua. Mitä järkeä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo noita katsojalukuja, niin näyttää tuo urheilu olevan kakkoselle melkoinen sisäänheittäjä. Eli urheilua tulee varmaan siksi, että niin moni sitä seuraa.
Niinhän se on kaikessa, mutta valittajat ei tätäkään tajua. Urheilu nyt vaan on kiinnostavampa kuin joku Hospital-sarja.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäsivät lajeja joissa Suomalaiset pärjää, mutta eihän silloin olis mitään katsottavaa.
Ahhaahaahaaaa, katsokaa kuinka negatiivinen mä oon. Vali vali vali vali.
Vierailija kirjoitti:
Ampumahiihto. Rakastan.
Minä myös.
Parasta ja jännittävintä urheilua mitä tiedän.
Eikä taatusti ole käsikirjoitettua!
No mikäs sen parempaa?
Jos ei halua urheilua katsoa, on niitä kanavia aika monta muutakin.
Eikä sitä urheilua tule edes niin paljon suhteessa kokonaisuuteen. viikonloppuisin toki, mutta arkena ei kovin paljon.
Paitsi nyt kun alkaa Seefeldin MM-kisat! 👍🏼
Itseäni harmittaa, kun siirsivät säätiedotuksen urheilun jälkeen uutislähetyksissä. Tulisi ensin sää ja sitten urheiluhullut voisivat katsella oman osuutensa.
Olisiko muuten mahdollista, että joihinkin uutislähetyksiin ei sisällytettäisi urheiluosuutta?
Mutta samaa mieltä ap.n kanssa. Urheilukanavaksi muuttui TV2.
BJ69 kirjoitti:
No mikäs sen parempaa?
Jos ei halua urheilua katsoa, on niitä kanavia aika monta muutakin.
Eikä sitä urheilua tule edes niin paljon suhteessa kokonaisuuteen. viikonloppuisin toki, mutta arkena ei kovin paljon.
Paitsi nyt kun alkaa Seefeldin MM-kisat! 👍🏼
Urheilua on voittopuolisesta eniten YLEn ohjelmatarjonnasta. Muut kanavat ovat YLEstä riippumattomia.
Jääpallon televisiointi on turhaa. Sellaista HD:tä ei ole olemassakaan, että mitään kunnollista kuvaa tästä upeasta lajista pystyisi toosaan tuottamaan.
Ei ole kyllä muillakaan mailla.