Onko tämä liian pinnallinen syy lopettaa tapailu?
Perus tekstit mitä aina ihan komea mukava mies ollaan käyty treffeillä muutaman kerran ja blablabla.
Nyt olen ollut pe-su miehen luona yötä ja järkytyksekseni huomannut, että miehellä ei ole sänkeä edes kahden yön jälkeen.
Muutama hassu viiksikarva ja muutama hassu karva huulen alla ja pari karvaa leuassa.
Siis kolmekymppisellä miehellä!
En vain koe miestä enää haluttavaksi tämän jälkeen.
Miten kerron asiasta hänelle?
Kommentit (35)
Mene sitten ap hinkkaamaan itseäsi vaikka kaktukseen jos tollaseen juttu kaatuu, olette toisenne ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan kasva. Olen 35 v ja parta nåyttää parralta ehkä kahden viikon kasvatuksen jälkeen, poskiin ei kasva mitään ja sänki on hyvin epätasainen, eikä todellakaan ole sänki kahden päivän jälkeen.
Siksi olenkin ollut koko elämäni yksin ja olen loppuun asti.
Ei mun miehelläkään mikään kovin ihmeellinen parrankasvu ole. Mua ei haittaa pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin karvaista naista tollanen miehen karvattomuus häiritsee pahasti.
Ei ole täysin karvatonta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan kasva. Olen 35 v ja parta nåyttää parralta ehkä kahden viikon kasvatuksen jälkeen, poskiin ei kasva mitään ja sänki on hyvin epätasainen, eikä todellakaan ole sänki kahden päivän jälkeen.
Ei mun miehelläkään mikään kovin ihmeellinen parrankasvu ole. Mua ei haittaa pätkääkään.
No, on mulla todella karvainen takapuoli. Tämä ei kumma kyllä naisten silmissä kompensoi parrattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos aasian geenien. Siperiasta tulee sellaisia geenejä ettei parta kasva. Amerikan alkuperäiset asukkaat on myös sellaisia ettei heille kasva parta.
Valitettavasti partaa ei voi kaikille kasvattaa edes testosteronilääkitykselläkään.
Eli ei johdu testojen puutteesta vaan aasian geeneistä.
Ihan liian pinnallinen syy. Mutta päätä suhde, niin miehellä on mahdollisuus löytää parempi kumppani.
Mun miesystävällä ei käytännössä ole mitään karvoja, ei edes kulmakarvoja, luonne sitäkin mahtavampi.
Minä en voisi kuvitella olevani minkäänlaisen karvaisen apinan kanssa. Ne näkyy aina kasvattavan parran, kun saa naisen, kun ei viitsi sitä ajaa. HYI!
Pudottiin puusta aikasemmin, kun keskiverto apinat etelässä. Voihan sitä aina liimata jonkun oravannahan leukaan jos ahistaa. :)
No iltapäivällä lähtiessä kerroin, että tämä oli tässä ja minkä takia ja mies alkoi itkemään.
Pelkkään sängettömyyteen olisi vielä voinut antaa toisen mahdollisuuden mutta itkupillillä ei ole mitään saumaa.
Ap
Tuohan olisi ihan täydellinen mies! Sänki on yököttävä.
Ei, mutta on pinnallista pohtia sitä täällä.
Zinkkis
Ei ole mitään pinnallista tai huonoa syytä lopettaa suhde. Esim. jos naisen pllu on väljä, niin se on erittäin hyvä syy lopettaa suhde.
Zinc Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta on pinnallista pohtia sitä täällä.
Zinkkis
Ei ole mitään pinnallista tai huonoa syytä lopettaa suhde. Esim. jos naisen pllu on väljä, niin se on erittäin hyvä syy lopettaa suhde.
Zinc Zinc
Tietenkin ne tähän sanoo, että vika sinussa. Mulkkusi on liian pieni, mutta sitten pitää etsiä sopiva.
Esim. Aasiassa on tiukkoja naisia!
Zinkkis
Ihan palstan naisille valistukseksi, ettei parralla ja testosteronin määrällä ole juurikaan tekemistä toistensa kanssa. Miehillä niin kuin naisilla kasvaa karvaa eri paikoissa eri määriä. Joillakin ei kasva juuri missään ja toiset ovat todella karvaisia. Tummemmat karvat luonnollisesti näkyvät paremmin kuin vaaleat. Joillakin miehillä ei kasva juurikaan partaa ja toisilla naisilla on kevyt naamakarvoitus. Ihan sellaista elämän monipuolisuutta, jota ei aina tule ajatelleeksi.
Kyllähän mä tiesin että naiset on nirsoja mut tää on jo jotain aivan muuta.
Kaupungit ovat täynnä partaisia pikkupojan kokoisia nappuloita ja sinä itket, kun poikaystävällä ei kasva parta?
Kaupunki on partoja täynnä! Mene ja ota parta!
Tuollaisella miehellä säästy partavaahto ja terät. Terät on tosi kalliita.